Email adres vorige MBpro eigenaar

Pagina: 1
Acties:
  • 273 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MASiR
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-08 10:13

MASiR

battlefield gameplay montages

Topicstarter
Ik heb vandaag een nette macbook pro tweedehands gekocht. Ik wil zoek mijn mac aanzetten maar daar staat het emailadres van de vorige eigenaar.

Hoe kan dat weg/aangepast worden? Moet ik terug en die een wachtwoord in laten vullen, of kan ik het zelf met (nog een) factory reset doen? Ik heb nl wel een sysadmin account gekregen en een nieuwe gebruiker met mijn appleid aangemaakt

k0yagaming - battlefield gameplay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Je zult terug moeten naar de vorige eigenaar om het activeringsslot te verwijderen. Misschien ook handig om de handleiding te doorlopen voor wat je moet doen voordat je je Mac verkoopt, weggeeft, inruilt of laat recyclen. Anders kan de vorige eigenaar je MacBook Pro op een later moment op afstand traceren, blokkeren en wissen.

Aangezien we verder niet kunnen controleren of je de legitieme (nieuwe) eigenaar bent, en we andere manieren om deze beveiling te omzeilen niet willen bespreken gaat dit topic op slot.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Dit topic is gesloten.