Hallo,
Ik gebruik als meer dan 5 jaar mijn huidige game PC:
Ik gebruik nu:
moederbord van MSI B150M Bazooka met Intel I5 processor, 6e generatie.
SSD schijf met windows 10
videokaart van MSI (2GB) 750 Ti
power unit van 600 watt merk Ewent
Nu wil ik mijn systeem upgraden:
Dit systeem heb ik bijna al bij elkaar en ligt hier in onderdelen (van betrouwbare verkoper van MP):
Asus Sabertooth Z170 mark1 met Inter Core I7 processor 6e gen.
CPU cooler van Coolermaster Hyper TX3 Evo
power: CX500M van Corsair
[b]Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Vraag : Ik zoek dus nog een geschikte M.2 Sata express, hiervoor zit een slot op het moederbord. Daar wil ik windows op draaien en dan de spellen installeren op extra SSD, is dit een goede optie?
Daarnaast zoek ik nog een geschikte videokaart. Men geeft voor Cities:Skylines 2 aan een Nvidia GeForce GTX 970 (4 GB). Die zijn ook wel via MP te koop zag ik. Of hebben jullie een betere optie. budget ca. 250 euro.
[b]Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Nee
[b]Ga je overklokken? Nee
[i]Ga je voor de maximum prestaties van je nieuwe systeem of ben je tevreden met de standaard instellingen? standaard instellingen is oke
Hopelijk is dit duidelijk genoeg geformuleerd. ben nieuw op dit forum namelijk.
Hoor graag.
Bij voorbaat dank.
Ik gebruik als meer dan 5 jaar mijn huidige game PC:
Ik gebruik nu:
moederbord van MSI B150M Bazooka met Intel I5 processor, 6e generatie.
SSD schijf met windows 10
videokaart van MSI (2GB) 750 Ti
power unit van 600 watt merk Ewent
Nu wil ik mijn systeem upgraden:
Dit systeem heb ik bijna al bij elkaar en ligt hier in onderdelen (van betrouwbare verkoper van MP):
Asus Sabertooth Z170 mark1 met Inter Core I7 processor 6e gen.
CPU cooler van Coolermaster Hyper TX3 Evo
power: CX500M van Corsair
[b]Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Vraag : Ik zoek dus nog een geschikte M.2 Sata express, hiervoor zit een slot op het moederbord. Daar wil ik windows op draaien en dan de spellen installeren op extra SSD, is dit een goede optie?
Daarnaast zoek ik nog een geschikte videokaart. Men geeft voor Cities:Skylines 2 aan een Nvidia GeForce GTX 970 (4 GB). Die zijn ook wel via MP te koop zag ik. Of hebben jullie een betere optie. budget ca. 250 euro.
[b]Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Nee
[b]Ga je overklokken? Nee
[i]Ga je voor de maximum prestaties van je nieuwe systeem of ben je tevreden met de standaard instellingen? standaard instellingen is oke
Hopelijk is dit duidelijk genoeg geformuleerd. ben nieuw op dit forum namelijk.
Hoor graag.
Bij voorbaat dank.