Sinds vandaag is de weergave van de app Google Maps op mijn tablet veranderd. Ik was (zowel in landscape als in portrait positie) een horizontaal splitscreen gewend, maar dit is plotseling veranderd in een onhandig verticaal splitscreen (zie afbeeldingen). Ook is het vrijwel onmogelijk om een route in te vullen, want de van/naar zoekbalken zijn ook niet meer fatsoenlijk in beeld te krijgen. Wanneer ik alle updates van Google Maps verwijder is alles weer ouderwets, maar zodra de meest recente update weer geïnstalleerd wordt, is het vervelende verticale splitscreen weer terug.
Ik gebruik een Samsung Galaxy Tab S5e met Android 11. De geïnstalleerde versie van Google Maps is 11.109.0101, uitgebracht op 8 december 2023. Het probleem speelt bij mij op de tablet echter pas sinds vandaag (19 dec). Op mijn Samsung Galaxy S23 smartphone heb ik het probleem niet.
Ik heb online gezocht of het splitscreen aan te passen is, maar heb geen oplossing gevonden. In de Play Store zie ik een verdwaalde klacht over de nieuwe plek, maar ik krijg (op basis van het aantal klachten) niet de indruk dat er enorm veel mensen last van hebben.
Weet een forumbezoeker wellicht wat de oplossing is? Alvast bedankt!
:strip_exif()/f/image/mYbmaObMa3To4MXdwo34YhDF.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik gebruik een Samsung Galaxy Tab S5e met Android 11. De geïnstalleerde versie van Google Maps is 11.109.0101, uitgebracht op 8 december 2023. Het probleem speelt bij mij op de tablet echter pas sinds vandaag (19 dec). Op mijn Samsung Galaxy S23 smartphone heb ik het probleem niet.
Ik heb online gezocht of het splitscreen aan te passen is, maar heb geen oplossing gevonden. In de Play Store zie ik een verdwaalde klacht over de nieuwe plek, maar ik krijg (op basis van het aantal klachten) niet de indruk dat er enorm veel mensen last van hebben.
Weet een forumbezoeker wellicht wat de oplossing is? Alvast bedankt!
:strip_exif()/f/image/mYbmaObMa3To4MXdwo34YhDF.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/wezqivgykJIO9OSYcDtXWyIE.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 8% gewijzigd door Nelis 81 op 19-12-2023 21:57 ]