Vakantiehuis gezocht 8 pers roken toegestaan lang weekend

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkMarakus
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 21-07 17:13
Goedemiddag beste mensen!

Met een vriendengroep van 8 personen, tussen de 30-40 jaar willen we weer een bordspellen weekendje weg organiseren. Even ontsnappen aan het drukke (familie) bestaan :) dit hebben wij begin dit jaar in februari voor het eerst gedaan en dat beviel uitstekend! Kortom dit moet een traditie worden :D

Wij als stelletje boardgame liefhebbers en groepje nerds zijn opzoek naar een (ruim)huisje waarin gerookt mag worden. Bijna niemand rookt meer maar als ex-rokers is het wel leuk/interessant om bij een borrel een sigaartje op te kunnen steken tijdens een langdurend spel :+

Echter dit is bijzonder moeilijk te vinden! Bij de meeste aanbieders/sites is er niet op te filteren en rookvrij is tegenwoordig de standaard wat normaalgesproken juist super fijn is! Ik weet dat het nog bestaat begin dit jaar had ik zowaar na een enorme zoektocht een 12 persoons huisje in Groningen gevonden waar dat mag. Nogal een stuk rijden vanuit het midden van het land, ik/wij zijn dus opzoek naar iets anders maar dat kan ik niet vinden...

Misschien is er iemand die toevallig een vakantiehuisje kent of tips heeft? In het kort gaat het dus om een vakantiehuisje voor minimaal 8 personen (liefst wat groter/ruimer) waarin gerookt mag worden. Voor de duidelijkheid het gaat om volwassen kerels die een lekker nerd weekendje willen dus geen zuipverstijn o.i.d.

Ik ben benieuwd :) dankjewel!

Alle reacties

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Lelletje
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 18-09 18:32
Ik vrees dat het met het jaar moeilijker wordt. Ik ga zelf ook 2x per jaar vriendenweekend weg en gelukkig roken wij niet, maar zien wel steeds meer rookverbod.

Ik zou er gewoon op instellen en de rokers in de pauzes buiten laten roken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mortal
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:24
Je zegt "Bijna niemand rookt meer". Waarom dan moeilijk doen?

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• FirePuma142
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

mortal schreef op dinsdag 19 december 2023 @ 16:24:
Omdat het als ex-rokers is het wel leuk/interessant om bij een borrel een sigaartje op te kunnen steken tijdens een langdurend spel :+ Gokje hoor.

Good taste is for people who can’t afford sapphires

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkMarakus
mortal schreef op dinsdag 19 december 2023 @ 16:24:
Nou het heeft niet te maken met moeilijk doen maar van oudsher zijn we allemaal rokers, komen niet zo vaak meer samen en in deze setting vinden wij het wel leuk/fijn/relaxed of maak er iets van om gewoon te kunnen roken. Gewoon een beetje oude tijden herleven zeg maar 8)

Maar goed dat is in principe niet de vraag of het punt maar of dat nog ergens kan ;) en tja als het niet lijkt te lukken dan is er uiteraard ook geen man overboord :+

EDIT: Wat @FirePuma142 zegt dus :*)

[ Voor 3% gewijzigd door MarkMarakus op 19-12-2023 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

franssie

Save the albatross

@MarkMarakus ik vind het zelf voor zo een weekeinde altijd wel lekker al het een eindje weg is, ben je er letterlijk wat meer uit. Maar dat is persoonlijk natuurlijk.
Maar misschien dat er lokaties zijn met een overdekt buiten (mancave) met vuurstookplaats? Daar zou het moeten kunnen lijkt me, al neem je zo nu en dan een half uur pauze om met een goed glas rum er ook weer even uit te zijn?

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:43

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

https://www.bungalowspecials.nl/type/roken-toegestaan.html
Even random wat gechecked, lang niet elke klopt (of verschilt per bungalow)

https://www.bungalowspeci...pen_park_blauwe_meer.html
16 persoons (als iedereen eigen bed wil :P)
Roken toegestaan

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkMarakus
SinergyX schreef op dinsdag 19 december 2023 @ 16:49:
https://www.bungalowspecials.nl/type/roken-toegestaan.html
Even random wat gechecked, lang niet elke klopt (of verschilt per bungalow)

https://www.bungalowspeci...pen_park_blauwe_meer.html
16 persoons (als iedereen eigen bed wil :P)
Roken toegestaan
Oja in Lommel België is het zowaar toegestaan! Maar ja België maar wel heel mooi huisje!
Pagina: 1