Toon posts:

Sjonge, nog steeds geen TV op me pc :(

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dus me Hauppage WinTV uitgang op de campus-TV aangesloten hier met een eigen gemaakte kabel, maar kan geen enkel beeld ontvangen...

nu is de vraag hoe kan ik het beest het probleem isoleren en wat eraan doen :?

Verwijderd

En je had wel eerst een kabeltje in je ingang gedaan ;)

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 07 september 2001 04:12 schreef didaaf1 het volgende:
En je had wel eerst een kabeltje in je ingang gedaan ;)
Doh, hangt hier vrouwtjes tv-draad met stekker uit de muur, daar mijn mannetje aan één kant ;), draad en daarna vrouwtje aan andere kant in tv-kaart gestopt, maar geen signaal te ontvangen ;(

Verwijderd

Op vrijdag 07 september 2001 04:15 schreef Locutus-of-Borg het volgende:

[..]

Doh, hangt hier vrouwtjes tv-draad met stekker uit de muur, daar mijn mannetje aan één kant ;), draad en daarna vrouwtje aan andere kant in tv-kaart gestopt, maar geen signaal te ontvangen ;(
Sorry hoor ik vind je manier van omschrijven wat onduidelijk maar als je vrouwtje uit je muur komt das dus voor je radio dan zal dat wel het probleem zijn zo niet weet ik het ook niet succes
En uh weet je zeker dat je zelf gefabriceerde kabel wel helemaal koosjer is ;)

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 07 september 2001 04:43 schreef didaaf1 het volgende:

[..]

Sorry hoor ik vind je manier van omschrijven wat onduidelijk maar als je vrouwtje uit je muur komt das dus voor je radio dan zal dat wel het probleem zijn zo niet weet ik het ook niet succes
En uh weet je zeker dat je zelf gefabriceerde kabel wel helemaal koosjer is ;)
Is ook beetje de vraag idd, maar hoe check ik dat ook :?

Verwijderd

Leen ff een tv, dan zie je zo of er prik op staat...

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 07 september 2001 10:16 schreef Zaadbuis het volgende:
Leen ff een tv, dan zie je zo of er prik op staat...
mmm... ok 'leen' ik ff een TV :P

• Korvaag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:10
zou gewoon moeten werken.. Radio en TV zitten toch echt op 1 kabel enzo.
Ik heb er eerst een verdeelkastje tussengezet (heel goedkoop bij de stores) en daarmee TV en Radio gesplit. Zit ook meteen een ontstoringsweerstandje weedikveelspoeltje in.
(ben geen EL'ler). Daarna leg je gewoon een kabel van dat kassie naar je radio en Tv. LET OP DE SHIELDING. Het is uiteraard van essentieel belang dat de mantel contact maakt met het metalen gedeelte van de stekker (ook in het verdeelkastje), anders is je shielding weg en zou je ook bijster weinig kunnen ontvangen.

Scan je trouwens wel met de juiste instellingen??
PAL BGHIDK All channels, en dan vindt ie er bij mijn een stuk of 60 waarvan er 20 niks zijn (kabelsignaal is momenteel wat slecht).

En waar ik net aan denk. Zit je op de Calslaan?? Een gedeelte heeft geen kabel vanwege een storing met een voeding ofzo.

UNOX: The worst operating system

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 07 september 2001 12:09 schreef Sjoko het volgende:
zou gewoon moeten werken.. Radio en TV zitten toch echt op 1 kabel enzo.
Ik heb er eerst een verdeelkastje tussengezet (heel goedkoop bij de stores) en daarmee TV en Radio gesplit. Zit ook meteen een ontstoringsweerstandje weedikveelspoeltje in.
(ben geen EL'ler). Daarna leg je gewoon een kabel van dat kassie naar je radio en Tv. LET OP DE SHIELDING. Het is uiteraard van essentieel belang dat de mantel contact maakt met het metalen gedeelte van de stekker (ook in het verdeelkastje), anders is je shielding weg en zou je ook bijster weinig kunnen ontvangen.

Scan je trouwens wel met de juiste instellingen??
PAL BGHIDK All channels, en dan vindt ie er bij mijn een stuk of 60 waarvan er 20 niks zijn (kabelsignaal is momenteel wat slecht).

En waar ik net aan denk. Zit je op de Calslaan?? Een gedeelte heeft geen kabel vanwege een storing met een voeding ofzo.
Campuslaan ;)
Pagina: 1