Toon posts:

USB bij MSI?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben van plan om een AMD 1,4 Gh. te gaan kopen nou is mijn vraag wat is daar een handig moederbord voor. Ik zit te denken aan de MSI MS-K7T-266 Pro of een ASUS of ABIT moederbord. Ik heb goeie dingen over alle drie deze merken gelezen, maar nou las ik dat er problemen zijn met die MSI en USB. Ik heb een USB muis en scanner, zouden deze het niet doen in samenwerking met die MSI?
Het gaat er ook om dat het handig in elkaar te zetten is, dus niet te veel gezeik bij het ombouwen. Maakt dat nog iets uit tussen deze merken?
En ik heb natuurlijk ook een nieuwe koeler nodig, de Silverado staat me wel aan, vanwege dat ie so stil is, maar nou las ik weer dat die volgens sommige niet zo goed een 1,4 Gh. zou koelen. Is dit waar? Ik ga niets overklokken alles gewoon standaard.
En als laatste nog een vraagje over de voeding, is 235W voldoende of moet ik gewoon ff een 300W voor de zekerheid erbij kopen?

Alvast bedankt.

Verwijderd

Dat USB probleem heb je alleen maar als je je FSB gaat overklokken, als ik hem op 138 zet werkt mijn USB muis nog, maar zet ik hem op 140 dan werkt mijn muis niet meer :(
En voor een Tbird 1.4 heb je zeker een 300W of meer nodig!

• SveNRG
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 06-08 16:57

SveNRG

Onderweg

Op vrijdag 07 september 2001 08:49 schreef tHa_KiLLa het volgende:
.. als ik hem op 138 zet werkt mijn USB muis nog, maar zet ik hem op 140 dan werkt mijn muis niet
Heb je niet zo'n PS2-plug bij je USB muis gekregen? Dan is dat ook opgelost. Mijn Epson 760 USB printer doet het helaas ook niet meer bij FSB hoger dan 137

All that you know, is at an end

Verwijderd

Op vrijdag 07 september 2001 10:33 schreef Svenergy het volgende:

[..]

Heb je niet zo'n PS2-plug bij je USB muis gekregen? Dan is dat ook opgelost. Mijn Epson 760 USB printer doet het helaas ook niet meer bij FSB hoger dan 137
Ik heb wel zon USB->PS/2 geval van logitec, maar als ik die gebruik en ik maak een snelle beweging gaat mn cursor bv. de verkeerde kant op :?
super irritant! |:(
Maarja, misschien maar een nieuwe muis kopen, want de FSB overklokken is wel aantrekkelijk :)

• gabberjoost
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15:46
Bij mij was het ook zo dat de usb niet stabiel was in combinatie met m'n muis bij de standaard fsb (=133), en al helemaal niet bij fsb's boven de 137. Nu heb ik een usb pci kaartje gehaald en dit is beter. Ik kan nu tot fsb's tot 143...

Verwijderd

Topicstarter
Wat ik eigenlijk ook wou weten wat nou een goed moederbord is voor een AMD 1,4 Gh. Ik weet dat dit de laatste tijd al zeer vaak de reveu is gepasseerd maar ik weet het nog steeds niet. In elke winkel waar ik kom raden me ze weer iets anders aan. Ik zit te denken aan een MSI KT7 PRO 266, is dit een geschikt moederbord of zie ik nou iets over het hoofd?

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

ik heb hier het zelfde moederbord (msi k7t266 pro) en ik moet zeggen dat het een lekker bordje is :)
maar heb je hem snel nodig :?
zo niet dan zal ik ff wachten tot die uitkomt met de kt266a chipset :9~

//edit//
ik heb hier gewoon usb toetsenbord en muis erop zitten :)
en een 1400 :)
//edit//

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Pagina: 1