Afbeelding buiten tekstkader in tabel

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

Topicstarter
In deze post zie ik iets wat ik misschien al wel jaren niet gezien heb, dat een afbeelding zich (deels) buiten het tekstkader van GoT kan bevinden: P_Tingen in "Keuze leaseauto - Deel 6"

In incognito zonder in te loggen:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5fghppKeBrcE5lJ_lTJSU4dnli4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/RVnVkFVzJc2nlSmau3qLy1C4.png?f=fotoalbum_large

Ik weet vrij zeker dat dit komt door het gebruik van een tabel en dat hierdoor de derde afbeelding door het bereik van het tekstkader heen kan (volgens mij is dat class="messagecontent").

Ik gebruik Chrome version 120.0.6099.72 (Official Build) (64-bit) (op Firefox idem ditto).

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:10

crisp

Devver

Pixelated

Dit is toch echt meer een kwestie van user-error, en is technisch praktisch niet af te vangen... Gewoon de afbeeldingen onder elkaar zetten zonder tabel was beter geweest.

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3_s
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 12:26

3_s

Dat is toch geen user error? Die moet toch geen rekening houden met de breedte van een website…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

Topicstarter
Ik snap waar @crisp vandaan komt, dit is niet iets wat vaak zal gebeuren. Je moet bewust meerdere afbeeldingen in één rij gaan plaatsen in een tabel. Maar ik snap @3_s ook, eigenlijk wil je dat de tabel nooit groter kan worden dan het tekstkader v.d. pagina. De vraag is denk ik, zien we dit zo vaak dat het de ontwikkeltijd waard is? En als dit niet een bug is die voortkomt uit een wijziging weet ik wel waar deze op de prio-lijst komt ;)

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:10

crisp

Devver

Pixelated

Als je layout-mogelijkheden voor user-generated content biedt dan is het bijna onvermijdelijk dat verkeerd gebruik in sommige gevallen kan leiden tot onwenselijke effecten. Dat is simpelweg niet 100% te voorkomen; het is een compromis waarbij we de verantwoordelijkheid een beetje leggen bij de poster.

Intentionally left blank