ik heb een geforce mx 200, maar op een of andere manier krijg ik het niet in mijn pc geinstalleerd.ik heb maar 16 kleuren op scherm.kan iemand mij hierbij alsjeblieft helpen?
Verwijderd
Drivers installeren wil wel es helpen dacht ik, weet het niet zeker, maar meende het in een andere topic gehoord te hebben
LOLOp vrijdag 07 september 2001 02:38 schreef TweakGuy het volgende:
Drivers installeren wil wel es helpen dacht ik, weet het niet zeker, maar meende het in een andere topic gehoord te hebben
idd
Verwijderd
Als je nou 's wat meer uitlegt... Met deze info kan je verrekte weinig..
Zit de kaart in de computer?
Zit de kaart in de computer?
Verwijderd
shesh, we zijn allemaal ook wel weer de lolligste thuis he 
Maar ff serieus: het lijkt erop dat die videokaart net nieuw is? Dan moet je er in elk geval voor zorgen dat de drivers van de oude videokaart verdwenen zijn voordat je de nieuwe installeert. Soms wil een schone install van windows ook wonderen doen bij een nieuw stukkie hardware.
Maar ff serieus: het lijkt erop dat die videokaart net nieuw is? Dan moet je er in elk geval voor zorgen dat de drivers van de oude videokaart verdwenen zijn voordat je de nieuwe installeert. Soms wil een schone install van windows ook wonderen doen bij een nieuw stukkie hardware.
wat zijn de specs van je pc? Is best handig om te weten...
Verwijderd
FORMAT C: die fucking harddisk !!!!!
Installeer opnieuw die suckende windhoos met de nodige extra's (zoals drivers, patches,...)
Installeer opnieuw die suckende windhoos met de nodige extra's (zoals drivers, patches,...)
Pagina: 1