Ik ben al weken aan het puzzelen en zoek graag hulp hier! Teveel mooie opties op de markt!
Mijn belangrijkste taken omvatten multitasking, lichte Photoshop- en SketchUp-projecten,
Mijn prioriteiten, gerangschikt van belangrijk naar minder belangrijk:
Gewicht:
Een lichte laptop is essentieel voor mij, omdat ik veel onderweg ben.
Accuduur:
Toetsenbord ervaring:
USB A poort:
Snelle processor + werkgeheugen. Wil snel werken en veel doen, en de laptop graag komende jaren kunnen gebruiken.
Helder scherm, geen reflectie: Ik werk vaak buiten, dus een helder scherm (zonder reflecties?)
Lichte oplader:
Niet te snel heet:
Ik heb al een aantal modellen overwogen:
Asus Zenbook,
ThinkPad X1 Carbon
X1 Nano,
Microsoft Surface Pro. Mooi ding! touchscreen leuke pre voor sketh-up. Maar ben bang bijgeleverd toetsenbord op lange termijn storend is?
Surface Laptop.
LG Gram. Heel fijn licht. Echter ook zorgen over toetsenbord ervaring.
Hebben jullie ervaringen met deze modellen, of zijn er andere laptops die ik zou moeten overwegen?
Mijn budget is flexibel, (rond 1100 zou fijn zijn maar mag stijgen of dalen) en ik sta ook open voor het overwegen van oudere modellen of zelfs tweedehands, tenzij er recente innovaties zijn die ik niet wil missen.
Alle suggesties en adviezen worden zeer gewaardeerd. Alvast bedankt voor jullie hulp!
Hoor graag!
Mijn belangrijkste taken omvatten multitasking, lichte Photoshop- en SketchUp-projecten,
Mijn prioriteiten, gerangschikt van belangrijk naar minder belangrijk:
Gewicht:
Een lichte laptop is essentieel voor mij, omdat ik veel onderweg ben.
Accuduur:
Toetsenbord ervaring:
USB A poort:
Snelle processor + werkgeheugen. Wil snel werken en veel doen, en de laptop graag komende jaren kunnen gebruiken.
Helder scherm, geen reflectie: Ik werk vaak buiten, dus een helder scherm (zonder reflecties?)
Lichte oplader:
Niet te snel heet:
Ik heb al een aantal modellen overwogen:
Asus Zenbook,
ThinkPad X1 Carbon
X1 Nano,
Microsoft Surface Pro. Mooi ding! touchscreen leuke pre voor sketh-up. Maar ben bang bijgeleverd toetsenbord op lange termijn storend is?
Surface Laptop.
LG Gram. Heel fijn licht. Echter ook zorgen over toetsenbord ervaring.
Hebben jullie ervaringen met deze modellen, of zijn er andere laptops die ik zou moeten overwegen?
Mijn budget is flexibel, (rond 1100 zou fijn zijn maar mag stijgen of dalen) en ik sta ook open voor het overwegen van oudere modellen of zelfs tweedehands, tenzij er recente innovaties zijn die ik niet wil missen.
Alle suggesties en adviezen worden zeer gewaardeerd. Alvast bedankt voor jullie hulp!
Hoor graag!
[ Voor 13% gewijzigd door erikv.h. op 19-12-2023 00:55 ]