Intelli optical hangt....verschil in op sys ?

Pagina: 1
Acties:

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16:32
Sinds een dag of 3 doet mijn intelli optical (nieuwste versie, wit met grijze knoppen) raar in windows ME en in counter-strike. Zodra ik een beetje snelle beweging maak met de muis blijft ie "hangen". In CS merk je het sneller dan in windows....

Hij heeft het wel normaal gedaan in ME...dit moet dus aan de software ligge...en in win2k doet hij het ook nog uitstekend en normaal.

ik heb deze versie drivers gedownload: IntelliPoint 3.2 Retail....maar dit verandert niets
Ook drivers van Logitech (MOUSEWARE® v9.29.3) veranderen niets aan het gedrag....

Iemand een idee of een oplossing ??

(kan ik zien wat voor drivers ik exact gebruik in win2k ?? zodat ik die evt. ook in ME zou kunne gebruike ??)

BVD

• Tatsu
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Tatsu

Paradigm shift

Probeer eens standaard de drivers te verwijderen en opnieuw te installeren, anders eens een andere versie. Dan kun je in ieder geval het een en ander elimineren.

If someone begins with uncertainty, experience will eventually lead to certainty. But what defines certainty?

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16:32
heb de drivers geuninstalled...toen deed muis het nie meer...pc hing paar x bij binnenkomen bij windows :(
opnieuw die 3.20 intelli drivers geinstalled...geen resultaat....

(ik ga nu pitte)

• MrJT
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-08 23:36
ik heb met me intellimouse explorer gehad dat als je hem ps/2 aansloot dat gewoon na een onbepaalde tijd (binnen 5 minuten) gewoon niets meer deed. Alles deed het behalve de muis. Toen ik hem weer op usb pleurde was er niets aan de hand. Kzou zeggen probeer t ff.

Verwijderd

Probeer es de 'pointer speed' wat lager of hoger te zetten.
Misschien werkt dat wel.

• miel
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:54
mijn intellimouse had problemen met mijn AMD processor. Als je een ViaTech USB driver hebt dan kun je een patch downloaden bij Microsoft...dan werkt alles prima..

http://www.pvoutput.org/list.jsp?id=36679&sid=33539

Pagina: 1