We zijn op dit moment de keuken aan het verbouwen, en wil daar een aparte groep hanteren voor de magnetron, afzuigkap en koelkast. De inductie is aangesloten op een eigen groep.
Er zijn nog een aantal ongebruikte automaten in de meterkast. Ik heb dus een buitenkabel vanuit de keuken naar de meterkast getrokken.
De buitenkabel die ik gebruik is een XMVK 3x2,5 mm². De nog vrije automaat is een eaton pln6-b16/1n, die weer is aangesloten op een Eaton PFIM-40/2/003-A aardlekschakelaar.
De specificaties van de pln6 geeft aan (als ik het goed begrijp) diktes van 1 tot en met 25 mm² te ondersteunen.
Vraag: zou ik een kabel van 2,5mm willen/kunnen aansluiten op de automaat?
Er zijn nog een aantal ongebruikte automaten in de meterkast. Ik heb dus een buitenkabel vanuit de keuken naar de meterkast getrokken.
De buitenkabel die ik gebruik is een XMVK 3x2,5 mm². De nog vrije automaat is een eaton pln6-b16/1n, die weer is aangesloten op een Eaton PFIM-40/2/003-A aardlekschakelaar.
De specificaties van de pln6 geeft aan (als ik het goed begrijp) diktes van 1 tot en met 25 mm² te ondersteunen.
code:
1
2
3
4
5
| Aansluitbare geleiderdoorsnede meerdraads 1 - 25 mm² Aansluitbare geleiderdoorsnede eendraads 1 - 25 mm² |
Vraag: zou ik een kabel van 2,5mm willen/kunnen aansluiten op de automaat?