Beste,
ik ben dus een leek en een professional vind het niet de moeite om voor zo een “prul” af te komen, dus probeer ik het hier
situatie:
heb buitenverlichting (10 led lampen van elk 5watt) en die zijn rechtstreeks aangesloten op mijn meterkast dmv een zekering
nu wou ik graag deze aan en uitschakelen zonder telkens de meterkast open te doen en de schakelaar aan/uit te doen
ik heb een andere zekering met timer maar wel van ander merk, en geen idee hoe en waar ik die draden moet aansluiten (rood, bruin en aarding)
heb echt Opgezocht op internet, maar zie het niet goed allemaal
:strip_exif()/f/image/gJn9G85BBiPdi8KrAKP6Imaz.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/fMGBGtXEKPTWgSGAEOIYkUWt.jpg?f=fotoalbum_large)
Alvast dank en sorry voor de noob vraag
ik ben dus een leek en een professional vind het niet de moeite om voor zo een “prul” af te komen, dus probeer ik het hier
situatie:
heb buitenverlichting (10 led lampen van elk 5watt) en die zijn rechtstreeks aangesloten op mijn meterkast dmv een zekering
nu wou ik graag deze aan en uitschakelen zonder telkens de meterkast open te doen en de schakelaar aan/uit te doen
ik heb een andere zekering met timer maar wel van ander merk, en geen idee hoe en waar ik die draden moet aansluiten (rood, bruin en aarding)
heb echt Opgezocht op internet, maar zie het niet goed allemaal
:strip_exif()/f/image/gJn9G85BBiPdi8KrAKP6Imaz.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/fMGBGtXEKPTWgSGAEOIYkUWt.jpg?f=fotoalbum_large)
Alvast dank en sorry voor de noob vraag