Mail werkt niet meer

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nielsgeode
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 30-09 22:10
Op dit moment zit ik in piekdrukte op mijn werk en ben ik erg afhankelijk van mijn privémailadres (eigen domein). Reden: ik ben chemicus en ben volledig afhankelijk van een NMR spectrometer van de Rijksuniversiteit Groningen. Gemeten data komt per mail. Als we mijn werkmail hiervoor gebruiken komen de mails nooit aan (is microsoftonline.com). Niemand heeft de oorzaak hiervan ooit gevonden.

Daarom heb ik dus als alternatief mijn privé-mail en dat gaat al meer dan 1,5 jaar goed. In het verleden heb ik vaker korte periodes gehad dat mail niet werkte en mensen klaagden dat mails niet aankwamen. Nu werkt het al een tijdje niet meer goed. Ik heb diverse mails naar webframe support gestuurd en een keer of 10 gebeld, maar nooit enige reactie gekregen terwijl ik al zeker 10 jaar bij deze hoster zit :( Hiervoor zat ik bij Alken internet en daar had ik hetzelfde probleem. Ik had toen zeker een maand niet/nauwelijks mail :(

Ik probeer een mail te verzenden in outlook maar krijg de foutmelding: 0x800CCC0E Cannot connect to the server. Ik heb een testmail naar mezelf gestuurd en deze komt ook niet aan.

Hoe zorg ik ervoor dat ik vanmiddag weer mail heb en weer spectra kan ontvangen?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisborst
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 01-10 21:05
@nielsgeode
Een gmail of outlook adres aanmaken en dit adres gebruiken?
Wil je meer privacy kan je ook proton overwegen.

[ Voor 25% gewijzigd door chrisborst op 18-12-2023 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nielsgeode
chrisborst schreef op maandag 18 december 2023 @ 10:21:
@nielsgeode
Een gmail of outlook adres aanmaken en dit adres gebruiken?
Wil je meer privacy kan je ook proton overwegen.
Dat adres (laten) wijzigen in de systemen van de RuG gaat zomaar niet. Bovendien heb ik een oneindige lijst met accounts bij websites waar ik ook regelmatig MFA mails voor krijg (van die inlogcodes die je nodig hebt om in te loggen en je mailadres te veranderen als dat al kan. Bovendien kent iedereen dit adres, ik gebruik het al járen en wil niet daar weg. De reden dat ik een eigen domein en mailadres wil / heb is juist omdat ik dan zeker weet dat ik het gewoon kan houden, ook als ik van provider wissel of gmail failliet gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zondagskindje
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11:12

Zondagskindje

Harley Softail Slim FLSL 2018

.

[ Voor 99% gewijzigd door Zondagskindje op 18-12-2023 11:01 ]

"I've always been mad. I know I've been mad, like the most of us are. Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen3
  • Registratie: Mei 2010
  • Nu online
Zit je bij webframe.nl??

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
> nslookup webframe.nl 1.1.1.1
Server:  one.one.one.one
Address:  1.1.1.1

DNS request timed out.
    timeout was 2 seconds.
DNS request timed out.
    timeout was 2 seconds.
*** Request to one.one.one.one timed-out

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nielsgeode
jeroen3 schreef op maandag 18 december 2023 @ 10:27:
Zit je bij webframe.nl??

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
> nslookup webframe.nl 1.1.1.1
Server:  one.one.one.one
Address:  1.1.1.1

DNS request timed out.
    timeout was 2 seconds.
DNS request timed out.
    timeout was 2 seconds.
*** Request to one.one.one.one timed-out
ja, hoezo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• samo
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10:20

samo

yo/wassup

Wat bedoel je met:
Als we mijn werkmail hiervoor gebruiken komen de mails nooit aan (is microsoftonline.com).
Hoe gebruik je je werk-mail?

Is dat als verzendend adres of als ontvangend adres?
Wie verzendt de mail?

Bekend van cmns.nl | ArneCoomans.nl | Het kindertehuis van mijn pa in Ghana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XelaRetak
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 01-10 10:22
Webframe lijkt momenteel compleet op z'n gat te liggen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Heroic_Nonsense
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 09:13

Heroic_Nonsense

bartonsontheweb.nl

Die servers liggen plat, zo aan die ping results van @jeroen3 te zien. Hun site is ook uit de lucht.

Such Heroic Nonsense - Proud admin of https://www.bartonsontheweb.nl and owner of https://netstek.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikey!
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 29-09 14:42
Werkt webmail wel? Link naar webmail via de (sterk verouderde) website doet het hier in ieder geval niet, misschien voor jou wel.

Edit: Pagina laadt nu wel, maar erg traag....

[ Voor 8% gewijzigd door Mikey! op 18-12-2023 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nielsgeode
samo schreef op maandag 18 december 2023 @ 10:30:
Wat bedoel je met:

[...]

Hoe gebruik je je werk-mail?

Is dat als verzendend adres of als ontvangend adres?
Wie verzendt de mail?
Dat ik tegen de RuG zeg: spectra moeten naar [werkmail]. Dan zijn de spectra gemeten en staat in de serverlog van de NMR dat de mails met spectra netjes verzonden zijn. Ik krijg echter geen mail (ook niet in spamfolder). Ons bedrijf heeft al contact gehad met IT support van van de werkmail en die weten het ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nielsgeode
Heroic_Nonsense schreef op maandag 18 december 2023 @ 10:30:
[...]

Die servers liggen plat, zo aan die ping results van @jeroen3 te zien. Hun site is ook uit de lucht.
Zouden ze failliet zijn? Wat nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikey!
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 29-09 14:42
nielsgeode schreef op maandag 18 december 2023 @ 10:31:
[...]

Dat ik tegen de RuG zeg: spectra moeten naar [werkmail]. Dan zijn de spectra gemeten en staat in de serverlog van de NMR dat de mails met spectra netjes verzonden zijn. Ik krijg echter geen mail (ook niet in spamfolder). Ons bedrijf heeft al contact gehad met IT support van van de werkmail en die weten het ook niet.
Ik zou ze even bellen op mobiel, of een Whatsapp-bericht sturen (06-nummer op contact pagina van hun website).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DataGhost
  • Registratie: Augustus 2003
  • Nu online

DataGhost

iPL dev

nielsgeode schreef op maandag 18 december 2023 @ 10:32:
[...]

Zo snel mogelijk overstappen naar een andere aanbieder voor je mail? En liefst ook (elders) een backup-MX (en backup-NS) regelen waar je ook de mail uit zou kunnen vissen als je normale mailserver eruit ligt? Tot die tijd de RuG bellen dat je toch echt het mailadres moet aanpassen naar iets wat wel werkt. Niks doen met als argument "dat gaat zomaar niet" gaat inderdaad niks oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nielsgeode
Mikey! schreef op maandag 18 december 2023 @ 10:36:
[...]

Ik zou ze even bellen op mobiel, of een Whatsapp-bericht sturen (06-nummer op contact pagina van hun website).
Ze nemen niet op. Mijn whatsappbericht van 14 september is nog steeds niet gezien door webframe. 8)7 8)7 8)7

Dat 06 nummer had ik nog, dat 088 niet. Ik weet dat het er is maar heb het niet en de website is down.

Hoe stap ik zsm over en welke provider is dan slim?

[ Voor 18% gewijzigd door nielsgeode op 18-12-2023 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraggert
  • Registratie: September 2009
  • Nu online

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

webframe is idd niet bereikbaar

https://isitdownorjustme.net/status/webframe-nl/

“I have not failed. I’ve just found many ways that won’t work” - Thomas Edison

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sito
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11:27
Simpel toch? Volgens mij heb je de volgende opties:
- Webframe.nl is down, dus je moet hun gaan benaderen en het op laten lossen
- Maak een e-mailadres bij een meer betrouwbare partij, zoals Gmail of Proton als je meer privacy wilt, en laat de resultaten naar dat e-mailadres sturen.
- RuG bellen en zeggen dat je e-mailprovider down is, in de hoop dat ze het naar een alternatief emailadres sturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocovla
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01-10 22:27
DataGhost schreef op maandag 18 december 2023 @ 10:38:
[...]

Zo snel mogelijk overstappen naar een andere aanbieder voor je mail? En liefst ook (elders) een backup-MX (en backup-NS) regelen waar je ook de mail uit zou kunnen vissen als je normale mailserver eruit ligt? Tot die tijd de RuG bellen dat je toch echt het mailadres moet aanpassen naar iets wat wel werkt. Niks doen met als argument "dat gaat zomaar niet" gaat inderdaad niks oplossen.
Lijkt me de beste oplossing. Even de CIT-Servicedesk bellen. Wel vreemd dat je een microsoftonline adres had, de RUG heeft dacht ik alles in Google hangen.

"Better ask questions before you shoot"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nielsgeode
Chocovla schreef op maandag 18 december 2023 @ 10:43:
[...]

Lijkt me de beste oplossing. Even de CIT-Servicedesk bellen. Wel vreemd dat je een microsoftonline adres had, de RUG heeft dacht ik alles in Google hangen.
CIT zit hierbuiten. Ik werk bij een bedrijf en we betalen voor NMR-meettijd per uur. Die settings e.d. gaan via de beheerder van de NMR en niet via het CIT. Die NMR-beheerder deed in het verleden al erg moeilijk over het niet gebruiken van mijn officiele bedrijfsmail.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jeroen3
  • Nu online
Ze hebben twee weken terug (de 8e) hun dns geüpdate en alle entries behalve nameservers verwijderd.
14 dec 2023 werkte de website nog (google cache)
Hun A record ip was 185.45.114.125, en daar zit nog wel een server achter maar die lijkt leeg te zijn.

Ik zou spoedig op zoek gaan naar een nieuwe partij.

Ze zijn niet failliet (niet volgens insolventieregister)

Speculaties: wellicht gehackt o.i.d. waardoor niets meer werkt?
Of, aangezien ze al lang bestaan, is een eenmanstoko? I er iets met de eigenaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nielsgeode
jeroen3 schreef op maandag 18 december 2023 @ 10:45:
Ze hebben twee weken terug (de 8e) hun dns geüpdate en alle entries behalve nameservers verwijderd.
14 dec 2023 werkte de website nog (google cache)
Hun A record ip was 185.45.114.125, en daar zit nog wel een server achter maar die lijkt leeg te zijn.

Ik zou spoedig op zoek gaan naar een nieuwe partij.

Ze zijn niet failliet (niet volgens insolventieregister)

Speculaties: wellicht gehackt o.i.d. waardoor niets meer werkt?
Of, aangezien ze al lang bestaan, is een eenmanstoko? I er iets met de eigenaar?
Moet je niet een verhuiscode hebben om te mogen verhuizen? Ik weet nog dat ik van Alken internet web wilde en dat dat maanden geduurd heeft omdat ik geen verhuiscode kon krijgen.

Wat raad je aan? Hoe stap ik zsm over, en welke partij is betrouwbaar?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sito
nielsgeode schreef op maandag 18 december 2023 @ 10:47:
[...]

Moet je niet een verhuiscode hebben om te mogen verhuizen? Ik weet nog dat ik van Alken internet web wilde en dat dat maanden geduurd heeft omdat ik geen verhuiscode kon krijgen.

Een e-mailadres hoef je niet bij een e-mailhoster oid aan te vragen. Je kunt ook Gmail, Outlook, Proton etc. gebruiken. Dat is een kwestie van een e-mailadres aanmaken en klaar. Geen gedoe met verhuiscodes; het enige wat je moet doen is je nieuwe e-mailadres doorgeven aan RuG.

Als je wél hetzelfde e-mailadres wilt gebruiken ben je aangewezen op je huidige hoster en gezien hun problemen denk ik niet dat ze je snel een verhuiscode gaan sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nielsgeode
Sito schreef op maandag 18 december 2023 @ 10:48:
[...]

Een e-mailadres hoef je niet bij een e-mailhoster oid aan te vragen. Je kunt ook Gmail, Outlook, Proton etc. gebruiken. Dat is een kwestie van een e-mailadres aanmaken en klaar. Geen gedoe met verhuiscodes; het enige wat je moet doen is je nieuwe e-mailadres doorgeven aan RuG.

Als je wél hetzelfde e-mailadres wilt gebruiken ben je aangewezen op je huidige hoster en gezien hun problemen denk ik niet dat ze je snel een verhuiscode gaan sturen.
Ik wil wel mijn eigen mailadres gebruiken aangezien ik het al zo lang heb en alles daar aan gekoppeld is. Honderden webshops sturen mails daarheen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jeroen3
  • Nu online
Het probleem met de verhuiscode is een probleem voor je nieuwe registrar. Die moet dat met sidn oplossen.
Gaat wel tijd overheen.
Het domein is van jouw, die is niet verloren. Eventuele inhoud van de mailserver is nu twijfelachtig.
Hoe zorg ik ervoor dat ik vanmiddag weer mail heb en weer spectra kan ontvangen?
Je kunt altijd even met google mail aan de gang.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vj_slof
  • Laatst online: 11:37
Vraag een verhuiscode aan. Krijg je geen contact binnen 5 dagen moet je bij je nieuwe provider een escalatieprocess laten starten. Er gaat dan een bericht naar de SIDN en die zullen je huidige hoster proberen te bereiken. Lukt het ze niet dan krijg je waarschijnlijk je domeinnaam snel in handen en kun je verhuizen zonder verhuiscode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heroic_Nonsense

Heroic_Nonsense

bartonsontheweb.nl

nielsgeode schreef op maandag 18 december 2023 @ 10:47:
[...]

Als je je domein wil verhuizen wel, maar je kunt ook een e-mailadres bij bijvoorbeeld Gmail aanmaken natuurlijk.

Ik heb, naast een 06-nummer, ook het volgende telefoonnummer van Webframe gevonden: 020-8453429 (staat op webframe.nl/helpdesk - uit de cache gehaald dus publieke informatie).

Nemen ze ook daar niet op, stap dan zo snel mogelijk over naar een andere partij. Ook al zijn er technische problemen, men zou dan minstens de telefoon moeten opnemen.

Such Heroic Nonsense - Proud admin of https://www.bartonsontheweb.nl and owner of https://netstek.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The_Greater
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10:59
Ga voor een andere hoster en neem een (tijdelijk) domein en zorg dat je NMR spectrometer + mailflow weer werkt. Daarna beraad je eens hoe je het domein terug kan krijgen.
Zoals ik de andere reacties lees is WebFrame geen geschikte partij voor acute problemen.

Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heroic_Nonsense

Heroic_Nonsense

bartonsontheweb.nl

nielsgeode schreef op maandag 18 december 2023 @ 10:32:
[...]

Niet volgens het insolventieregister.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TwArbo
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Heb je een .nl domeinnaam? Zo ja, dan kunnen andere registrars, zoals TransIP, je domeinnaam overnemen via SIDN.

Bij andere TLD's moet het juridisch ook mogelijk zijn (mits de houdergegevens goed staan), maar vaak is dat proces iets complexer.

Als je dan een nieuwe hosting heb, moet je je nieuwe omgeving instellen als een aparte mailbox. Je kunt dan in je email client redelijk simpel je bestaande email er naartoe kopiëren, mits de emailtjes lokaal zijn opgeslagen. Bijvoorbeeld door alles te selecteren en te slepen.

[ Voor 37% gewijzigd door TwArbo op 18-12-2023 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nielsgeode
TwArbo schreef op maandag 18 december 2023 @ 11:00:
Heb je een .nl domeinnaam? Zo ja, dan kunnen andere registrars, zoals TransIP, je domeinnaam overnemen via SIDN.

Bij andere TLD's moet het juridisch ook mogelijk zijn (mits de houdergegevens goed staan), maar vaak is dat proces iets complexer.
Ik heb vijf domeinen bij webframe :'( De belangrijkste is een .com omdat de .nl al bezet was. Hoe kom ik erachter of de .com goed staat en of ik die niet kwijt raak? Het is ook mijn volledige naam.com. Wellicht helpt dat met claimen? En ik heb natuurlijk facturen uit het verleden waar dit domein op staat dus ik kan hard maken dat ik de eigenaar ben/was.

[ Voor 22% gewijzigd door nielsgeode op 18-12-2023 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TwArbo
  • Niet online
nielsgeode schreef op maandag 18 december 2023 @ 11:02:
[...]

Ik heb vijf domeinen bij webframe :'( De belangrijkste is een .com omdat de .nl al bezet was. Hoe kom ik erachter of de .com goed staat en of ik die niet kwijt raak? Het is ook mijn volledige naam.com. Wellicht helpt dat met claimen? En ik heb natuurlijk facturen uit het verleden waar dit domein op staat dus ik kan hard maken dat ik de eigenaar ben/was.
Dat het jouw naam is helpt helaas niet, want iedereen met dezelfde naam kan dezelfde claim maken. Ook je facturen gelden vaak niet als bewijs, maar wie weet. Mijn advies is om contact op te nemen met een nieuwe leverancier en vragen of ze je willen assisteren.

Helaas ben je niet enige waarbij de huidige registrar offline/failliet gaat of niet meewerkt.

[ Voor 13% gewijzigd door TwArbo op 18-12-2023 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nielsgeode
TwArbo schreef op maandag 18 december 2023 @ 11:08:
[...]

Dat het jouw naam is helpt helaas niet, want iedereen met dezelfde naam kan dezelfde claim maken. Ook je facturen gelden vaak niet als bewijs, maar wie weet. Mijn advies is om contact op te nemen met een nieuwe leverancier en vragen of ze je willen assisteren.

Helaas ben je niet enige waarbij de huidige registrar offline/failliet gaat of niet meewerkt.
Maar dan kan iemand die niet mijn naam heeft het in ieder geval niet claimen? Wat kan ik nu al doen voor mijn .com domein?

Uiteindelijk kan ik het waterdicht bewijzen. Op dat domein staat een website met veel foto's waar ik de raw file van heb. Die heb je niet als je die niet zelf gemaakt heb. En de mensen die gefotografeerd zijn kunnen bevestigen dat ik de fotograaf was...

[ Voor 17% gewijzigd door nielsgeode op 18-12-2023 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TwArbo
  • Niet online
nielsgeode schreef op maandag 18 december 2023 @ 11:11:
[...]

Maar dan kan iemand die niet mijn naam heeft het in ieder geval niet claimen? Wat kan ik nu al doen voor mijn .com domein?

Uiteindelijk kan ik het waterdicht bewijzen. Op dat domein staat een website met veel foto's waar ik de raw file van heb. Die heb je niet als je die niet zelf gemaakt heb. En de mensen die gefotografeerd zijn kunnen bevestigen dat ik de fotograaf was...
Ik vraag me hardop af of het uitmaakt. Een domein staat los van de website die er daadwerkelijk op draait. Als je echt niks geregeld krijgt via Webframe, dan raad ik je aan om dit formulier in te vullen: https://icann-nsp.my.site.com/compliance/s/transfer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataGhost
  • Registratie: Augustus 2003
  • Nu online

DataGhost

iPL dev

Op dat domein "staat helemaal niks meer" want de nameservers zijn down, dus valt er ook niks te bewijzen. Als het goed is sta je gewoon in de whois dus kan je daar het een en ander mee proberen te bewijzen. Als webframe helemaal niet meer reageert zal op een gegeven moment je domein verlopen (kan je ook in de whois zien) en waarschijnlijk na een cooldown-periode weer beschikbaar worden. Maar als het goed is kan je voor die tijd toch al het een en ander proberen om je domein te verhuizen, daarvoor moet je wel bij de registries zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:44

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Voor .com moet je naar ICANN, die hebben daar ook een hele helppagina voor.
https://www.icann.org/compliance/complaint

Maar daar geven ze wel aan:
ICANN is not a registrar and cannot generate transfer codes, unlock domain names or modify Registration Data.

Er zijn volgens mij niet veel registrars in Nederland die .com 'zelf' mogen beheren, mogelijk via de whois van icann zou je nog de tussenpartij kunnen vinden?

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sito
nielsgeode schreef op maandag 18 december 2023 @ 10:50:
[...]

Ik wil wel mijn eigen mailadres gebruiken aangezien ik het al zo lang heb en alles daar aan gekoppeld is. Honderden webshops sturen mails daarheen.
Het een sluit het andere niet uit hè? Je kunt prima tijdelijk twee e-mailadressen hebben, zodat je in ieder geval door kan met je werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nielsgeode
Heb vanaf mijn GMail een undeliverable voor support@webframe.nl
Error Icon
Address not found
Your message wasn't delivered to support@webframe.nl because the address couldn't be found, or is unable to receive mail.
Webframe.nl lijkt het weer te doen (voor nu). Ook mail lijkt (voor nu) weer te werken. Is er ergens nu wel te zien dat ik echt de eigenaar van het .com domein ben voor het geval de zaak weer verdwijnt?

[ Voor 30% gewijzigd door nielsgeode op 18-12-2023 16:26 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• remco_k
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08:27

remco_k

een cassettebandje was genoeg

^^ Dat doet denk ik niet ter zake. Wat wel ter zake doet is dat je zsm verhuist. Als dat is gelukt heb je daarmee ook de bevestiging dat iedereen jouw de eigenaar vindt van het .com domein.

En start ondertussen op het werk voor je werkmail alsnog een procedure om dat ontvangst probleem op te lossen. Want jij bent nu met prive middelen al lange tijd een zakelijk probleem aan het opvangen en je ziet dus dat je daar nu verantwoordelijkheden bij krijgt die je niet wilt hebben. Dat moet gewoon bij je werk liggen.
"ze weten het niet" is in ieder geval geen reden om het probleem niet nogmaals te gaan bekijken.

Alles kan stuk.

• PNJvG
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
remco_k schreef op maandag 18 december 2023 @ 17:08:
Wat wel ter zake doet is dat je zsm verhuist.
Ik ben erg benieuwd of dit nog gelukt is? De site van Webframe lijkt nog steeds online te zijn.

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 01-10 18:52

Compizfox

Bait for wenchmarks

Webframe.nl lijkt inmiddels weer online, maar damn, hier krijg ik me toch Pauperhosting vibes van...

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Pagina: 1