Toon posts:

[HK] Het grote hoera ik ben jarig topic

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Naar aanleiding van LuNaTiC's reactie in deze thread dus even een voorstel om een draadje in de Huiskamer te starten, zoals het grote hoera ik ben jarig topic, dan hoeft niet elke dag een nieuw topic geopend te worden :)
Graag even voors en tegens aub :)

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06:59

Jaymz

Keep on moving !

Yes een Opsomming :)

Waarom wel ?:
-
-
-

Waarom niet ?:
-
-
-

Schiet maar raak :P

• Basszje
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09:17

Basszje

Reisvaap!]

Voor : Je word niet goed van elke dag een nieuw joepie jarig topic

Tegen : Niemand luistert er toch naar, draadje zakt af. begin van voren

Beware of listening to the imposter; you are undone if you once forget that the fruits of the earth belong to us all, and the earth itself to nobody.

• Agent-X
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Er zijn altijd wel topics bij die je niet boeien..gewoon niet openen en de betreffende jarige zijn dagje/topic laten hebben...

mijn fl 3,24

• AlvaK
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Op vrijdag 07 september 2001 01:18 schreef Maiar het volgende:
Er zijn altijd wel topics bij die je niet boeien..gewoon niet openen en de betreffende jarige zijn dagje/topic laten hebben...

mijn fl 3,24
Geld teveel? :)

• Thrillseeka
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-08-2024

Thrillseeka

Let love rule

Ik ben ook voor. En dan maken jullie een link in de faq van als je een verjaardag topic wil opennen doe het dan in die en die topic.

Lekker zijn is een gave :)

Verwijderd

Je kan beter al die "ik-ben-jarig" topics verbieden, je gaat thuis toch ook niet je kamer vol slingers hangen voor jezelf :?
Leuk als iemand anders je feliciteert (niet dat het een topic waard is), maar zelf schreeuwen is vragen om aandacht en daar heb ik een hekel aan (maar that's just me)... :)

Verwijderd

Ok wat als ik het grote verjaardag topic nou open :?
Net zoals op Fok, dan staan daar netjes alle verjaardagen en kan iedereen elkaar feliciteren, ik zat er al langer over na te denken, maar het staat zo na-aperig tegenover Fok :+

Verwijderd

lijkt mij beter... :)

Verwijderd

Ok het topic is er dus al, ik heb ook een stukje in de onderste FaQ gezet...
Pagina: 1