Verstand van Voip? Ik heb een leuke baan voor je!
er zijn genoeg progies om een screenshot mee te maken hoor
ja maar ook van een muiscursor?
verklaar " wazig" eerst eens
ook wel, zo lang ie maar niet beweegt
1) Welke muisOp vrijdag 07 september 2001 00:40 schreef megamuch het volgende:
ff een vraagje..
mijn cursor doet wazig, maar ik heb ff geen idee hoe ik daar een screenshot van zou kunnen maken..
iemand een idee?
2) welke muisdrivers
3) welk OS
4) Wat doet je muiscursor precies
[het maken van een screenshot]
duk op "Print-Scr", ga naar paint/fotosoep/psp en "plak" het
[/het maken van een screenshot]
tis een logitec muissie.. standaard ding.. nothing special.. usual windows drivers ( draai win2k)
en wazig als in na een dag of 2 -3 draaien valt de muis soms weg als ik over text heen scroll (niet selecten gewoon erover heen gaan met de cursor)
het handje is vervormd en krijgt gekke roze puntjes erboven
ik zal ff wat screenshots posten
en wazig als in na een dag of 2 -3 draaien valt de muis soms weg als ik over text heen scroll (niet selecten gewoon erover heen gaan met de cursor)
het handje is vervormd en krijgt gekke roze puntjes erboven
ik zal ff wat screenshots posten
dang it, helemaal vergetenOp vrijdag 07 september 2001 00:51 schreef megamuch het volgende:
bij een screenshot wordt de muis toch niet mee Geshot?
bij mij iig niet!
pak de laatste mouseware anders eens
Je kan in sommige tekstverwerkings-programma's iets aanvinken dat als je je cursor op de tekst houdt dat hij dan verdwijnt.
Dit is voor de overzichtelijkheid.
Check ff of die aan staat,...
Dit is voor de overzichtelijkheid.
Check ff of die aan staat,...
Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
1) Maak je muis schoon
2) Download de laatste Mouseware van Logitech
3) Kijk of je pointers goed ingesteld staan (die icoontjes die cursor heten, je weet wel)
Verder lijkt het me niet vreemd dat je cursor verdwijnt als je boven tekst staat, dat is namelijk een instelling, zodra je begint te tiepen gaat ie weg...
2) Download de laatste Mouseware van Logitech
3) Kijk of je pointers goed ingesteld staan (die icoontjes die cursor heten, je weet wel)
Verder lijkt het me niet vreemd dat je cursor verdwijnt als je boven tekst staat, dat is namelijk een instelling, zodra je begint te tiepen gaat ie weg...
echter dat is het dus niet..
want na een reboot blijft mijn cursor wel gewoon staan..
weet iemand of het voor games/normal windows performance wat uitmaakt of je onder troubleshooting (display props-> settings-> advanced-> troube) de hardware accel 1 stapje lager zet?
maakt dat veel uit?
want na een reboot blijft mijn cursor wel gewoon staan..
weet iemand of het voor games/normal windows performance wat uitmaakt of je onder troubleshooting (display props-> settings-> advanced-> troube) de hardware accel 1 stapje lager zet?
maakt dat veel uit?
Pagina: 1