Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wberkel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06-05 20:24
Vanwege het kleinere vat en ruimtebeperkingen in onze nieuw te installeren keuken moeten we waarschijnlijk uitwijken naar een quooker pro i.p.v. een combi+
Is deze ook te installeren met een mengventiel, zodat deze hetzelfde 'truckje' kan als de combi+ door direct warm water te leveren (mengt kokend water met nog koud water uit de warmwaterleiding)
Ik kan hier niks over vinden, maar zou ook niet weten waarom dit niet kan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jeroen3
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 12:50
Je hebt geen mengventiel nodig want de pro geeft geen warm tapwater.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rimco
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 17:25

Rimco

Lekker duurzaam, denk ik

@wberkel Het kokend water wordt tegengehouden door een klep voordat het uit de boiler komt. Deze wordt door de kraan geactiveerd. Al zou je een mengventiel aansluiten, stroomt er nog geen water. Ik heb ooit wel iets gezien dat iemand een aansluiting had gemaakt voor de klep, maar dat gaat nog een extra uitdaging vormen dus.

PV: 49 kWp | ZB: 8kWp | WPs: 3x Pana 7J + Pana 5J + Nibe Savent + Vaillant aroSTOR 270BM + Samsung DVM S (L/L)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ericplan
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 19:20

ericplan

5180 Wp PV

@wberkel Wat je wil kan niet. Je kan kijken of je het gootsteenkastje zonder achterwand kan plaatsen. als je een beetje creatief bent kan er veel. En leg het probleem bij de keukenbouwer. Als je nu al een Quooker Combi+ hebt wil je niet terug naar een Quooker Pro of een ander merk.

A'dam PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wberkel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06-05 20:24
Duidelijk. Dank voor de snelle reactie's. Ik dacht een oplossing te hebben, maar dan gaan we met de keukenbouwer verder puzzelen hoe het wel mogelijk is.