TV meubel laten maken - wat moet ik niet vergeten?

Pagina: 1
Acties:
  • 1.922 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud2001
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-09 21:10

Ruud2001

a.ka. Ruud2000

Topicstarter
Na lang wikken en wegen hebben m'n vriendin en ik de knoop doorgehakt en besloten dat we een TV meubel op maat willen laten maken.

Huidige situatie:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rQchifvEIdznRw24yC3fNpBBT-w=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ipi0fcVbfpmZzJgEjLzuIijj.jpg?f=fotoalbum_large

We willen graag een meubel van wand to wand, dus helaas moet ik afscheid gaan nemen van m'n Dali 6006 SE zuilen. Zoektocht naar nieuwe bookshelf speakers is inmiddels gestart - elk nadeel heb z'n voordeel :9

Heb het volgende geschetst:Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DTPwQXZH0cppX9JEfJvDTaQatNE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/VPlIvqLrw2c6wEwvyJXCEoWr.png?f=fotoalbum_large

De volledige breedte wordt opgedeeld in 5 delen, waarvan de linker 3 worden voorzien van een klepkast en de rechter 2 worden samen 1 grote ruimte vormen van eiken fineer. In het stuk rechts komt een nieuwe AV receiver (nog uitzoeken).

De wandcontactdoos met 3 stopcontacten, coax en UTP komt de achter de rechtse klepkast te zitten. In dat vak wil ik ook de Xbox Series X plaatsen, een UTP hub en een stekkerdoos waarop alle apparaatuur met uitzondering van de TV is aangesloten.

In de wand is al een kabelgoot weggewerkt dus als het nieuwe meubel er is ga ik de TV ophangen aan de muur.

In het meubel wil ik een HUE ledstrip verwerken zodat we strijklicht tegen de muur krijgen (gele balk in onderstaande schets). Om te zorgen dat er kabels richting de speakers kunnen, heb ik 2 doorvoeren voorzien (rood in onderstaande schets): Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oRKP7dL1sKqqRC1HP9bkIRpdh8c=/800x/filters:strip_exif()/f/image/hJoMnWCBIlzF1G74SJLO0v1Y.png?f=fotoalbum_large

De aansluiting van de HUE strip moet ik denk ik ergens in de meest linker kast laten uitkomen, dus ik zat eraan te denken om doorvoergaten te laten maken tussen de kastdelen, zodat (stroom) kabels allemaal samen kunnen komen in de kast met de stekkerdoos. Ook moet er een doorvoer komen richting het eiken fineer stuk, zodat de boel op de receiver aangesloten kan worden.

Ik ben heel benieuwd of ik zo een beetje compleet ben met m'n ideeen? Of mis ik nog zaken waar ik nu nog over na moet denken? Alle tips & suggesties zijn welkom, want het zou zonde zijn om later tot de conclusie te komen dat het meubel alsnog aangepast moet worden.

Gaat het bijvoorbeeld werken om een Xbox te bedienen terwijl de klep dicht zit? Qua temperatuur verwacht ik geen al te grote issues, omdat ik doorvoeren heb voorzien waardoor de lucht tussen de kasten kan circuleren en richting de receiver weer naar buiten kan.

Voor de stekkerdoos die ik in de kast wil leggen, wil ik graag gebruik maken van een blok dat je volledig uit kunt zetten. Liefst zou ik de schakelaar ervan ergens op een plek plaatsen waardoor je niets steeds de klepkast moet openen. Maar liefst zou ik de schakelaar dus ergens makkelijk benaderbaar hebben, bijvoorbeeld ergens in dat eiken fineer vak. Iemand daarvoor een goed idee?

"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

CyBeRSPiN

sinds 2001

Heb je de tv verzonken in je ontwerp? Dan kun je dus weer een nieuwe achterwand gaan bouwen als je een nieuwe tv neemt?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:50
Heb je inbouwspeakers overwogen?

Zelf net een vergelijkbaar meubel laten maken en perfect 'onzichtbaar' geluid.

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkes
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19:40
Achter je receiver zit, bij mij iig, een grote kabelbos, als je dit in jouw geval er links (voor de kijker) uit laat lopen lijkt me dat niet zo clean. Wellicht op te lossen met een dubbele achterwand in dat deel zodat de kabels recht naar achteren kunnen? Let ook op de diepte die je nodig hebt voor je receiver + aansluiting en stekkers, kan zomaar al 50cm zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Wat is dat links op de muur? Akoestische lattenwand panelen of een muurschildering?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NicoHF
  • Registratie: Mei 2022
  • Niet online
Ik zit bij zo een wand eerder aan voorzet wand te denken waar je uitsparingen in kan maken voor je apparatuur en tv en daarbij inbouwspeakers.
Evetueeel nog akoestisch kan afwerken.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UoRQMPtvSL54N7VMbbeHjHyBov4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XiLqGoAgdhwa3Fp1WD081CJY.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eCVl1M31tdnZdIvIynZWsIEZnXw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/x2DZSV0l9yA5FL7RTLITUOhS.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5CJfW9Ck04Atl2DxXRQKS1FRf8Q=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/YMUwnzmiNvCLnN1Nfdbf0ztv.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wWrUt-i1lL6tDRnOUnA1OZ4GQVk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bvQEAhKcZbANL811xyEo88Fi.jpg?f=fotoalbum_large

Speakers hier dan nog inbouwen en een deurtje met daarachter je apparatuur

Eventueel kunnen je vloerstaande er nog voor geplaats worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud2001

Ruud2001

a.ka. Ruud2000

Topicstarter
CyBeRSPiN schreef op zondag 17 december 2023 @ 18:47:
Heb je de tv verzonken in je ontwerp? Dan kun je dus weer een nieuwe achterwand gaan bouwen als je een nieuwe tv neemt?
TV is in dit ontwerp met een beugel aan de muur bevestigd. TV is een LG 55C8 en de beugel wordt denk ik een Vogel Thin 505. Dus geen achterwand o.i.d.
hoevenpe schreef op zondag 17 december 2023 @ 18:48:
Heb je inbouwspeakers overwogen?

Zelf net een vergelijkbaar meubel laten maken en perfect 'onzichtbaar' geluid.
Inbouwspeakers? Hmm… nee, wat moet ik me daar bij voorstellen, heb je misschien een foto?
Henkes schreef op zondag 17 december 2023 @ 19:02:
Achter je receiver zit, bij mij iig, een grote kabelbos, als je dit in jouw geval er links (voor de kijker) uit laat lopen lijkt me dat niet zo clean. Wellicht op te lossen met een dubbele achterwand in dat deel zodat de kabels recht naar achteren kunnen? Let ook op de diepte die je nodig hebt voor je receiver + aansluiting en stekkers, kan zomaar al 50cm zijn.
Goed punt, dubbele achterwand ga ik over nadenken. Wel lastig dat je er ook vrij eenvoudig bij wil kunnen als het nodig is.
stin00 schreef op zondag 17 december 2023 @ 19:05:
Wat is dat links op de muur? Akoestische lattenwand panelen of een muurschildering?
Dat worden akoestische wandpanelen.
NicoHF schreef op zondag 17 december 2023 @ 19:33:
Ik zit bij zo een wand eerder aan voorzet wand te denken waar je uitsparingen in kan maken voor je apparatuur en tv en daarbij inbouwspeakers.
Evetueeel nog akoestisch kan afwerken.
Heb ook naar zo’n soort ontwerp gekeken, maar voorkeur gaat toch meer uit naar de wand tot wand lage kast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NicoHF
  • Niet online
@Ruud2001 wat ik nog als tip wil meegeven.
Bouw de tv niet in maar hang hem ervoor op, op die manier kan je altijd makkelijk upgraden naar een grotere tv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NicoHF
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/x39RJbc6N-3sRdgSUjLCfnllyVg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/AYUJAvQosa2dEFu0hTh0ddAX.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tGpzF1xN3QdF07cGwKGPATppMw0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4Ux5YosVdNTjPYlpfXf1SRsx.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joris748
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 23:18
Strijklicht op de muur? Zorg dan voor een ultrastrakke wandafwerking. Anders is het niet om aan te gluren.

The choice is simple – do you do it in this life, or the next? In case of the former, why wait?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:50
Ruud2001 schreef op zondag 17 december 2023 @ 20:17:
Inbouwspeakers? Hmm… nee, wat moet ik me daar bij voorstellen, heb je misschien een foto?
Zo ziet het eruit:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-82wnUd7qEeQ5Lbj7F841hwNh7k=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/hwpB8laXtIstmSswPFCxsN3s.jpg?f=fotoalbum_large
Zonder paneel van speaker-stof:Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Vc0CBiUDBdpS-tB3fbM40I2eP_I=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/cFldKR8D3ij7han1mUpJZvks.jpg?f=fotoalbum_large
Speakers: CS-1
Systeem: TDAI-1120

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorro
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 19:22
Misschien begrijp ik niet goed waar je die rode puntjes nou plaatst voor de kabeldoorvoer naar de boxen, maar die doorvoer zou ik sowieso laten maken in de goot waar je ook de ledstrip gaat plaatsen. Voordeel is dat je geen gat hebt dat je vanuit welke hoek dan ook zou kunnen zien en je flexibel blijft waaar je je boxen plaatst. Ook zou je een wat grotere/bredere doorvoer kunnen laten maken, denk aan extra kabels (nu, of in de toekomst) voor andere apparatuur (center speaker?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorro
Nog iets anders:

Ga je nog iets met andere verlichting doen behalve de led-strip?

Spotjes (of iets anders) aan de bovenkant?

En een andere gedachte (is meer een wens bij mezelf) als je toevallig een filmliefhebber bent: een oppervlak zoals je daar vrij hebt zou best mooi zijn voor een bioscoopscherm en projectie met beamer. Het scherm kun je evt verbergen in een afwerking (koof?) aan het plafond, zodat als het scherm ingerold is je er niet tegenaan kijkt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• aljooge
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 23:22
Ik zit naar die tekening te kijken en snap niet zo goed waarom je dit zo wil doen. Je levert grote speakers in voor kleinere. Dat is een keuze, maar je hele bedrading aansluiten en je stroom en netwerk kabels, je kan er niet goed bij. Bij mij is het ook in een dergelijk meubel, maar die kast staat gelukkig nog op wielen en heb er nog een kleine ruimte achter waar ik nog iets kwijt kan. het is een hel om alles in te pluggen van de voorkant als je de achterkant niet kan zien.

Een ding over de speakers, zoals ze nu geplaatst zijn gaat het hout in trilling en dat hoor je terug in de sound. Zelf heb ik daar isotek aperta’s voor om dit op te lossen.

Laatste punt, tussen de compartimenten kan je grote gaten boren met een boor, zodat je op die manier de bedradingen kan managen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorro
Als ik je goed begrijp wil je in dat open vak dus de AV receiver plaatsen. Bij mijn receiver zit er een behoorlijke berg aan kabels aan de achterkant. Die zie je niet omdat er een bluerayspeler én een humax bovenop staat.

Mogelijk dat als je alleen de receiver daar hebt staan je die kabelbende wel gaat zien

Je kunt overwegen om in het open vak een voorzetwandje te maken, om daar de kabels achter te verbergen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorro
Oh, ook leuk: je maakt het meubel zwevend. Bedenk even of je de robotstofzuiger (als je die hebt) er onder wilt laten komen. Houdt rekening met de hoogte van dat ding. Los daarvan wil je zo’n ding ook niet tegen de onderkant van je deurtjes laten botsen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorro
aljooge schreef op zondag 17 december 2023 @ 20:46:

[…] het is een hel om alles in te pluggen van de voorkant als je de achterkant niet kan zien.
Dit. Hier heb ik zelf ook last van, niet goed over nagedacht.

Ik zie in jouw tekening wel een oplossing. Als ik het goed zie dan is de witte ‘afdekplaat’ die de 5 delen afdekt in tweeen gesplitst. In dat geval zou je misschien het rechter deel (boven het open vak) flexibel kunnen houden, zodat je ‘m er af kunt halen. Dan kun je aan de achterkant van je receiver zien of alles goed zit.

Dat ook betekent dat het eiken fineer dat daar in zit aan de bovenkant dus niet volledig doorloopt tot de muur, anders kom je er nog niet bij. Maar dat ga je niet zien als de klep dicht zit.

Alternatief is de receiver op een soort uittrekbaar platform, maar dan zit je weer met de kabelbende die mee moet kunnen bewegen.

[ Voor 13% gewijzigd door Yorro op 17-12-2023 21:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ruud2001

Ruud2001

a.ka. Ruud2000

Topicstarter
NicoHF schreef op zondag 17 december 2023 @ 20:22:
@Ruud2001 wat ik nog als tip wil meegeven.
Bouw de tv niet in maar hang hem ervoor op, op die manier kan je altijd makkelijk upgraden naar een grotere tv.
Dat is het plan, is idd niet helemaal duidelijk in de tekening.
Joris748 schreef op zondag 17 december 2023 @ 20:26:
Strijklicht op de muur? Zorg dan voor een ultrastrakke wandafwerking. Anders is het niet om aan te gluren.
Muren zijn snaar strak gestuct, heel blij met onze stucadoor _/-\o_
Yorro schreef op zondag 17 december 2023 @ 20:37:
Misschien begrijp ik niet goed waar je die rode puntjes nou plaatst voor de kabeldoorvoer naar de boxen, maar die doorvoer zou ik sowieso laten maken in de goot waar je ook de ledstrip gaat plaatsen. Voordeel is dat je geen gat hebt dat je vanuit welke hoek dan ook zou kunnen zien en je flexibel blijft waaar je je boxen plaatst. Ook zou je een wat grotere/bredere doorvoer kunnen laten maken, denk aan extra kabels (nu, of in de toekomst) voor andere apparatuur (center speaker?)
Hmm… het idee dat ik nu heb is om 2 bureaublad doorvoeren te maken voor de speaker kabels. Interessant idee om te kijken of de doorvoer in de goot voor de led strip geplaatst kan worden. Vind het lastig om een goed beeld te vormen hoe die led strip precies geplaatst moet worden. Denk dat ie wat verzonken moet zijn zodat je niet in het licht kijkt, en waarschijnlijk moet er iets van afdekking op om het licht diffuus te krijgen.
Yorro schreef op zondag 17 december 2023 @ 20:43:
Nog iets anders:

Ga je nog iets met andere verlichting doen behalve de led-strip?

Spotjes (of iets anders) aan de bovenkant?

En een andere gedachte (is meer een wens bij mezelf) als je toevallig een filmliefhebber bent: een oppervlak zoals je daar vrij hebt zou best mooi zijn voor een bioscoopscherm en projectie met beamer. Het scherm kun je evt verbergen in een afwerking (koof?) aan het plafond, zodat als het scherm ingerold is je er niet tegenaan kijkt.
Licht blijft beperkt tot de led strip. Moet denk ik voldoende zijn aangezien we nu ook alleen maar een kleine lamp achter de TV hebben staan. Hebben in de rest van de ruimte nog voldoende spots voor extra licht.

Hoewel ik een projector best tof vind, hoeft het wat mij betreft niet in de woonkamer.
Ik zit naar die tekening te kijken en snap niet zo goed waarom je dit zo wil doen. Je levert grote speakers in voor kleinere. Dat is een keuze, maar je hele bedrading aansluiten en je stroom en netwerk kabels, je kan er niet goed bij. Bij mij is het ook in een dergelijk meubel, maar die kast staat gelukkig nog op wielen en heb er nog een kleine ruimte achter waar ik nog iets kwijt kan. het is een hel om alles in te pluggen van de voorkant als je de achterkant niet kan zien.
Zoals je zegt, van groot naar klein is een keuze. Ben eerder al terug gegaan van 5.1 naar 2.0 omdat we na de verhuizing de speakers niet meer goed kwijt konden. Ik verwacht dat een mooie set bookshelves alsnog uitstekend vol geluid gaat geven.

De kast zal straks bijna 60cm diep zijn dus verwacht wel iets van manoevreerruimte te hebben. Maar idd is dit een punt van zorg.
Een ding over de speakers, zoals ze nu geplaatst zijn gaat het hout in trilling en dat hoor je terug in de sound. Zelf heb ik daar isotek aperta’s voor om dit op te lossen.
Staat genoteerd, ik ga eens kijken naar die isotek aperta’s.
Laatste punt, tussen de compartimenten kan je grote gaten boren met een boor, zodat je op die manier de bedradingen kan managen.
Yep, dat ben idd ook van plan. Denk dat een gedeelte van de kabelspaghetti daarmee in het witte vak direct naast de receiver komt.
Yorro schreef op zondag 17 december 2023 @ 20:55:
[...]

Dit. Hier heb ik zelf ook last van, niet goed over nagedacht.

Ik zie in jouw tekening wel een oplossing. Als ik het goed zie dan is de witte ‘afdekplaat’ die de 5 delen afdekt in tweeen gesplitst. In dat geval zou je misschien het rechter deel (boven het open vak) flexibel kunnen houden, zodat je ‘m er af kunt halen. Dan kun je aan de achterkant van je receiver zien of alles goed zit.

Dat ook betekent dat het eiken fineer dat daar in zit aan de bovenkant dus niet volledig doorloopt tot de muur, anders kom je er nog niet bij. Maar dat ga je niet zien als de klep dicht zit.

Alternatief is de receiver op een soort uittrekbaar platform, maar dan zit je weer met de kabelbende die mee moet kunnen bewegen.
Hmm… die lijn op de tekening was eigenlijk alleen maar een hulplijn om te zien waar ik de TV ongeveer moest uitlijnen. Visueel wel het mooiste als het bovenblad uit 1 stuk bestaat. Misschien het hele blad als 1 grote klep maken en dan met iets van een pootje het open kunnen zetten. Beetje zoals het mechanisme van de Vogel Thin 505 biedt om je TV een stukje van de muur te kunnen kantelen.

Leuk idee van een uittrekbaar platform, maar dan moeten alle kabels idd voldoende lengte hebben en mee kunnen bewegen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yorro
Misschien het hele blad als 1 grote klep maken en dan met iets van een pootje het open kunnen zetten. Beetje zoals het mechanisme van de Vogel Thin 505 biedt om je TV een stukje van de muur te kunnen kantelen.
Je zou de klep ook los erop kunnen leggen als het te lastig wordt met een scharnier mechanisme. Beetje de vraag hoe lomp groot en zwaar ie zou zijn.
Leuk idee van een uittrekbaar platform, maar dan moeten alle kabels idd voldoende lengte hebben en mee kunnen bewegen.
Ik heb nu mijn receiver + Blu-Ray + humax op elkaar staan, in een 60cm diepe kast (IKEA method keukenkast op z’n kant, zelfbouw project) en baal iedere keer als ik iets moet doen met de kabels. Het is niet vaak, maar het is gewoon echt gedoe.

Uiteindelijk schuif ik de hele handel naar voren, schuin draaien, dan pielen en hopen dat alles blijft zitten als ik het terugschuif. Zou het liefst op een schuifbaar platform hebben. Misschien gewoon eens maken.

Subwoofer?
Aangezien je naar kleinere speakers gaat, ga je naar 2.0, of met een subwoofer erbij?

Indien dat laatste, dan misschien een extra leiding nodig tbv kabel van receiver naar subwoofer. Heeft niet veel impact op je ontwerp denk ik (afhankelijk van waar ie zou komen te staan)

[ Voor 72% gewijzigd door Yorro op 17-12-2023 22:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud2001

Ruud2001

a.ka. Ruud2000

Topicstarter
Yorro schreef op zondag 17 december 2023 @ 22:24:
Je zou de klep ook los erop kunnen leggen als het te lastig wordt met een scharnier mechanisme. Beetje de vraag hoe lomp groot en zwaar ie zou zijn.
Denk dat het behoorlijk zwaar wordt als het 1 groot blad is van bijna 3m bij 60cm.

Ik heb nu mijn receiver + Blu-Ray + humax op elkaar staan, in een 60cm diepe kast (IKEA method keukenkast op z’n kant, zelfbouw project) en baal iedere keer als ik iets moet doen met de kabels. Het is niet vaak, maar het is gewoon echt gedoe.

Uiteindelijk schuif ik de hele handel naar voren, schuin draaien, dan pielen en hopen dat alles blijft zitten als ik het terugschuif. Zou het liefst op een schuifbaar platform hebben. Misschien gewoon eens maken.
Herkenbaar… heb onlangs bij mijn ouders e.e.a. anders moeten aansluiten en dat was ook een grote uitdaging.

Subwoofer?
Aangezien je naar kleinere speakers gaat, ga je naar 2.0, of met een subwoofer erbij?

Indien dat laatste, dan misschien een extra leiding nodig tbv kabel van receiver naar subwoofer. Heeft niet veel impact op je ontwerp denk ik (afhankelijk van waar ie zou komen te staan)
Heb nu geen subwoofer en hoop eigenlijk er ook geen nodig te hebben als ik naar bookshelves ga. De woofer zou dan aan de andere kant van de kamer moeten komen en dat wordt qua kabels weer een ellende. Bestaat er iets om het signaal draadloos naar een sub te sturen?

Eerst komende kerstvakantie maar eens wat luistersessies inplannen. Heel benieuwd naar de Dynaudio Evoke 20 en Bowers & Wilkins 705.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJMaze
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Ruud2001 schreef op zondag 17 december 2023 @ 22:56:
Heb nu geen subwoofer en hoop eigenlijk er ook geen nodig te hebben als ik naar bookshelves ga. De woofer zou dan aan de andere kant van de kamer moeten komen en dat wordt qua kabels weer een ellende. Bestaat er iets om het signaal draadloos naar een sub te sturen?
HEOS of SONOS.

Er zijn ook subwoofers voor onder de bank of kast.
Die hebben minder punch, maar de buren hebben ook wel eens wat te zeggen over je volume.
Ik heb zelf 2x een Canton ASF 75 SC sub achter de gordijnen hangen.
De Sub 10 is wel wat krachtiger.

[ Voor 3% gewijzigd door DJMaze op 17-12-2023 23:44 ]

Maak je niet druk, dat doet de compressor maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TBTL
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Draadloze luidsprekers hebben enige vertraging. Voor films maakt dat niet uit want je kan het beeld mee vertragen, voor videospellen wel.

[ Voor 18% gewijzigd door TBTL op 18-12-2023 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• famrossel3
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 14:27
en inbouwspeakers inbouwen in de kast, iemand al ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:51

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

@famrossel3 graag een eigen topic in plaats vn iemand anders zijn topic. En dan ook graag iets meer dan 1 regel, waarvoor onze dank.

Wise enough to play the fool

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.