Zaterdag 2 december 2023 vloog mijn vriendin dus met Transavia via Schiphol Amsterdam. 2 koffers zijn ingecheckt 1 koffer 1 handbagage die ook mee mocht.
Aangekomen in Casablanca is de grote Samsonite koffer niet aangekomen en ze heeft paar uur gewacht. Uiteindelijk een rapport opgemaakt van vermissing op Casablanca International Vliegveld.
De koffer was mijn nieuwe Samsonite koffer dat ik vorige jaar had gekocht en de gewicht was 24KG.
Wij hebben ontdekt dat de koffer label verkeerd is gegaan en de koffer met Transavia naar Sharm El Sheikh is gegaan en op verkeerde naam.
De kleine handbagage is wel op bestemming aangekomen.
Nog steeds zoek actie gaande en ik heb apart ook al een klacht ingediend bij Transavia. De koffer een ruime Samsonite heeft mij €239,- gekost. Inhoud mogelijk €150. Ze had zelf een Samsonite koffer 2015 groot maar mijn nieuwe is nog iets groter waardoor ze mijn koffer mocht lenen.
Wat kunnen wij nu nog doen?
Nooit gedacht dat dit zou gebeuren en wij vliegen vaak.
Dit is de koffer:
:strip_exif()/f/image/JdnKDdfHhQidOmHF8u7wqZVp.jpg?f=fotoalbum_large)
Alvast bedankt,
Pizza Hut
Aangekomen in Casablanca is de grote Samsonite koffer niet aangekomen en ze heeft paar uur gewacht. Uiteindelijk een rapport opgemaakt van vermissing op Casablanca International Vliegveld.
De koffer was mijn nieuwe Samsonite koffer dat ik vorige jaar had gekocht en de gewicht was 24KG.
Wij hebben ontdekt dat de koffer label verkeerd is gegaan en de koffer met Transavia naar Sharm El Sheikh is gegaan en op verkeerde naam.
De kleine handbagage is wel op bestemming aangekomen.
Nog steeds zoek actie gaande en ik heb apart ook al een klacht ingediend bij Transavia. De koffer een ruime Samsonite heeft mij €239,- gekost. Inhoud mogelijk €150. Ze had zelf een Samsonite koffer 2015 groot maar mijn nieuwe is nog iets groter waardoor ze mijn koffer mocht lenen.
Wat kunnen wij nu nog doen?
Nooit gedacht dat dit zou gebeuren en wij vliegen vaak.
Dit is de koffer:
:strip_exif()/f/image/JdnKDdfHhQidOmHF8u7wqZVp.jpg?f=fotoalbum_large)
Alvast bedankt,
Pizza Hut
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2023 17:53 ]