Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jan011
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 26-09 22:08
Ik ben al een aantal jaar aan het denken om een drone aan te schaffen, maar steeds denk ik dat ding gebruik ik 5x en dan gaat die stof happen. Maar nu gaan we in eigen beheer een huis bouwen, en dat doe je maar een keer in je leven. En het leek ons leuk om dit goed vast te leggen, en waar kan zoiets nu beter mee dan met een drone?

Naast de bouw zal de drone dan ook gebruikt worden voor vakanties, waar ik hem eigenlijk altijd voor heb willen kopen.

Na wat rondkijken ben ik uitgekomen op de DJI Mini 2 SE Fly More Combo. Echter, twijfel ik of het niet meteen de moeite waard is om een upgrade te doen naar de Mini 3 of Mini 3 Pro. Of met de mini 2SE beginnen, en als het dronevliegen me bevalt en ik er veel gebruik van maak in de loop der tijd, ga ik kijken naar een upgrade.

Wellicht hebben jullie een ander advies qua drone?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frogmen
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Nieuw zou ik de mini3 pro kopen als je twijfelt 2e hands een mini 2 combo want dan scheelt het echt veel geld.

Voor een Tweaker is de weg naar het resultaat net zo belangrijk als het resultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jan011
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 26-09 22:08
Frogmen schreef op maandag 18 december 2023 @ 14:12:
Nieuw zou ik de mini3 pro kopen als je twijfelt 2e hands een mini 2 combo want dan scheelt het echt veel geld.
Ik heb de Mini 3 Pro met Smart Controller besteld, nieuw. Ik had nog een stapeltje cadeaubonnen liggen van Coolblue, dus voor een leuke prijs een tweedekansdrone gekocht. Dat scheelt behoorlijk met de nieuwprijs, en je houdt toch je 2 jaar garantie. ;)