Daar ben ik weer met mijn klushuis. Ons huis heeft voor en achter plantmateriaal tegen het huis aan, dit gaan we op termijn vervangen. Het gaat nu puur om de wand tussen 'binnen' en het plaatmateriaal buiten. Ik wist dat het in slechte staat was en hier en daar waterschade had maar vanochtend echt een stuk wand weggehaald en toch wel geschrokken van de huidige opbouw zie de foto's(tekst gaat verder onder de foto's).
:strip_exif()/f/image/h1dI2twrVkJUXCplWuKwVZvp.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Zy76xVcwePgiL7ePiFlYWLSE.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/fhAoXvX6XRkjT2JlLALd0gSc.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/GLWdmBaS2lsI9a4VCZb6mSEu.jpg?f=fotoalbum_large)
Momenteel zit er onder het plaat materiaal (van binnen naar buiten) alleen een soort plaat van net een centimeter (iets harder dan gips) en piepschuim zie de foto's voor de dikte. Verder helemaal niets. De kozijnen zijn van kunststof en nog geen 2 jaar oud, daar is dus niets mis mee. Nu mijn vraag; hebben jullie ideeën/ ervaringen hoe ik deze wand het beste kan opbouwen? Ik wil hem (een stuk) beter geïsoleerd hebben en uiteraard waterdicht.
:strip_exif()/f/image/h1dI2twrVkJUXCplWuKwVZvp.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Zy76xVcwePgiL7ePiFlYWLSE.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/fhAoXvX6XRkjT2JlLALd0gSc.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/GLWdmBaS2lsI9a4VCZb6mSEu.jpg?f=fotoalbum_large)
Momenteel zit er onder het plaat materiaal (van binnen naar buiten) alleen een soort plaat van net een centimeter (iets harder dan gips) en piepschuim zie de foto's voor de dikte. Verder helemaal niets. De kozijnen zijn van kunststof en nog geen 2 jaar oud, daar is dus niets mis mee. Nu mijn vraag; hebben jullie ideeën/ ervaringen hoe ik deze wand het beste kan opbouwen? Ik wil hem (een stuk) beter geïsoleerd hebben en uiteraard waterdicht.