Toon posts:

Commodore 64: the final cardridge III

Pagina: 1
Acties:
  • 364 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Dit is een serieuze posting!

Ik ben voor mijn oude C64 op zoek naar een bijpassende Powercardridge: The Final Cardridge III. We willen namelijk met een stel vrienden een retro-dag houden, maar we hebben een hekel aan een te lange laadtijd. ;) Is er nog een Tweaker die zo'n cardridge op zolder heeft liggen? :?

Verwijderd

Daar had je toch ook gewoon progjes voor?

Maar goed, ik heb ergens nog wel zo'n final cartridge liggen (had zo'n extender voor 5 cartriges)

Verwijderd

It's still alive!!! Ik heb er helaas geen een voor je... maar nog steeds commodore fan.

Verwijderd

jammer, jammer...
kheb een half jaartje geleden ofzo al die C64 zooi in de vuilnisbak gegooid. Ze gingen tenslotte om de haverklap kapot, hoeveel je der ook bijkocht (allemaal hetzelfde: wegvallende letters/kleuren). En als ik oude spelletjes wil spelen draai ik wel een emulatortje.

• VlasBaard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-06 02:02
Kapot ? Geen last van hoor... de final cartridge zelf wel trouwens.

Daarom had ik een Power Cardridge, die werkte tenminste gewoon. En ik heb em ook nog steeds en wil er niet van af. Maar misschien wil ik wel met jullie retro-dag meedoen :P

Greetings and felicitations, children of technology - Icon in het groot

• Verbal Kint
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 27-05-2025

Verbal Kint

The man with the plan

Wie weet er btw hoe dat werkt; dat spellen met zo'n progje of cartridge opeens absurd snel geladen kunnen worden?

Great minds think alike!

Verwijderd

Gewoon omdat ze in feite niet geladen worden...
De chip die erin zit maakt dan gewoon deel uit van het systeem.

Verwijderd

Ik heb hier nog een complete Commodore staan met final Cartridge III en power Cartridge. Inclusief een originele (uit 1986 stammende) commodore beeldscherm en floppy drives.

Ik ben het jammer genoeg niet van plan te verkopen (sentiment ofzo). Over lenen of huren valt te praten.

• VlasBaard
Op vrijdag 07 september 2001 01:05 schreef PsyFlux het volgende:
Gewoon omdat ze in feite niet geladen worden...
De chip die erin zit maakt dan gewoon deel uit van het systeem.
Onzin. In de floppydrive zit een vergelijkbare cpu als in de c64 zelf (vandaar de prijs), en die kan je instructies geven om het te laten comprimeren, en dan op de c64 zelf weer uit te pakken.

Verwijderd

Op vrijdag 07 september 2001 01:14 schreef VlasBaard het volgende:

[..]

Onzin. In de floppydrive zit een vergelijkbare cpu als in de c64 zelf (vandaar de prijs), en die kan je instructies geven om het te laten comprimeren, en dan op de c64 zelf weer uit te pakken.
and your point is :?

• VlasBaard
Op vrijdag 07 september 2001 01:37 schreef PsyFlux het volgende:
and your point is :?
Dat het dus wel geladen wordt |:(

Verwijderd

neuh, voor zover ik weet gaat de commodore geen dingen uit een cartridge nog eens in z'n geheugen zetten maar gebruikt hij het direct zoals de chip in de cartridge het hem aanbiedt. Terwijl met een floppydrive zoals je zelf al zei de data echt naar de c64 word gestuurd om daar in het geheugen uitgepakt te worden.

Maar ik ben geen xpert op het gebied van antieke hardware :+

edit: w8 ik snap al het misverstand hiero... Ik meende dat 456GT vroeg hoe het kwam dat spelletjes van een cartridge (spelletjescartridges dus, geen powercartridges) zo snel konden laden... Maar hij bedoelt blijkbaar hoe het komt dat spelletjes van floppy ook sneller konden worden geladen met een powercartridge. Had een beetje te snel gelezen in elk geval, want die laatste verklaring is wel wat logischer :D

Maar... laadden spelletjes dan sneller met zo'n cartridge :?
Ik heb die hele C64 toendertijd nog nooit zonder cartridge gebruikt, dus ik zou het niet eens weten... Was anders trouwes nog steeds oerlangzaam (kan me nog goed herinneren dat een potje Oil Imperium grotendeels uit w8en bestond). Maar dat maakt dat verhaal van jou in elk geval ook een stuk duidelijker, Vlasbaard ;)

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de reacties tot nu toe! Hezik, zou je me jouw adres kunnen mailen? Kunnen we wat afspreken qua opsturen e.d.

Maar inderdaad, spellen laden gewoon sneller met een powercardridge. En je hoeft geen commondo's in te tikken.. Je ramt gewoon op een F-toets en klaar is Kees.

Wat vond men hier trouwens het beste spel op de commodore? Ik ben zelf geneigd om te zeggen: Giana Sisters. 8-)

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

Op vrijdag 07 september 2001 00:47 schreef PsyFlux het volgende:
jammer, jammer...
kheb een half jaartje geleden ofzo al die C64 zooi in de vuilnisbak gegooid. Ze gingen tenslotte om de haverklap kapot, hoeveel je der ook bijkocht (allemaal hetzelfde: wegvallende letters/kleuren). En als ik oude spelletjes wil spelen draai ik wel een emulatortje.
in de vuilnisbak? tsssk tsssk!!! shame on you for throwing away such beautiful old equipment!!!

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

Verwijderd

IMHO was Elite het beste spel op de C64. Ook de adventures van Magnetic Scrolls (en dan met name The Pawn) waren erg goed. Tijdens het typen komen weer allemaal titels bovendrijven! Toch maar weer eens op zoek naar een emulator.

• --HOOLIE--
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-08 08:44

--HOOLIE--

MILLLLLLLLL

Op vrijdag 07 september 2001 08:44 schreef Gerst het volgende:

Wat vond men hier trouwens het beste spel op de commodore? Ik ben zelf geneigd om te zeggen: Giana Sisters. 8-)
Ik vond Defender of the Crown een topper......nog steeds trouwens .. *D

Met GOD zelf heb ik geen problemen, het is meer zijn fanclub die mij niet aanstaat...

• Dinictus208
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

ahhh,

En Katakis dan!?

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:37
True! Uitgespeeld 8-) Daarna begon ie weer bij level 1 :(

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:59

Tylen

Neem mij niet te serieus

\

Idd dat was erug cool. Maar Kunf FU Master was ook leuk..

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

• Mujo
  • Laatst online: 23-08-2021

Mujo

Nee hè?

Aaaah :) Nog het laatste model C64 voor een 100 piekies
van een vriend overgenomen. Compleet met de laatste
5-1/4 floppydrive (dat slanke witte model). Nog effe
voor 3 tientjes een Final Cartridge III op de kop getikt
(was volgens mij via de Conrad ofzo). Dit alles was al
weer een aantal jaartjes geleden hoor. Anyway, over diegene
die zei altijd al een cartridge gebruikt te hebben, moet
maar es die ouwe tapestreamer gaan gebruiken en dan met die
bandjes gaan wachten tot ie PRECIES op het juiste cijfertje
staat en je PRESS PLAY ON TAPE moest doen.

Supergeile tijd... :P effe kijken hoor... favorites:

River Raid
Jumpman Junior
Frogger
Decathlon (waar je TheArcade joysticks zo lekker stuk gaan)
Ugh!-Lympics
Summergames/Wintergames
Maniac Mansion
Wizard of War
Giana Sisters I en II
Bubble&Bobble
Defender of the Crown
Zork I, II en III
Apocalypse 92384094nogwat :)
Beach Head I en II
Rambo Warriors (ofzo) 2 players
Run the Gauntlet
The Gauntlet II
Yie-R Kung Fu 1, 2 en 3
Karateka
Heart of Africa
Rambo I en II (III ook nog?)
Impossible Mission I en II (Stay awhile....)
Wrigly (vette voorloper van Snake)
Ghostbusters
en...
en...
aargh..krijg bijna weer zin om die stofkap eraf te halen.

Heerlijke tijd was dat zeg... ;)
check even http://www.oldskool.org

Pff.. check ik me icoon, vergeet ik bijna nog
Bruce Lee in het rijtje te zetten :) Die met die dikke
sumo-worstelaar erin :) ook 2-player btw. Foeilelijk spel,
maar wat hebben we het met ze allen lang gespeeld zeg :)

Gelieve niet te roken in mijn kantoorkamer!
Ik ben meer verslaafd aan sex, dan jij aan roken, maar je ziet mij toch ook niet neuken op kantoor?

Verwijderd

Op vrijdag 07 september 2001 10:01 schreef Mujo het volgende:
Anyway, over diegene die zei altijd al een cartridge gebruikt te hebben, moet maar es die ouwe tapestreamer gaan gebruiken en dan met die bandjes gaan wachten tot ie PRECIES op het juiste cijfertje staat en je PRESS PLAY ON TAPE moest doen.
Moest dat dan zonder powercartridge :D Ik kan me nog herinneren dat je gewoon op play drukte en als ie 'm tegenkwam ging ie gewoon laden.

Verder favo games:
een flightsim in een oorlogsvliegtuig, met spraak en hele coole acties in de lucht met bijtanken enzo.

Oil imperium, was altijd lachen: 2 spelers nemen, en 1 van die spelers oliebronnen laten verkopen voor -$22540945435enz aan je andere speler (joystick ff met plakbandje vastzetten zodat het tellertje met het verkoopbedrag na een nachtje slapen zwaar in de min kwam). Later ging dan die 1e speler die de bron verkocht failliet en bleef je nog met 1 speler over die een gigamiljard had :D

Een of andere sim waarbij je de kapitein was van een battlecruiser. En dan kon je ook zelf achter de mitrailleurs gaan zitten om vliegtuigjes uit de lucht te schieten, of diepzeebommen op onderzeeertjes afvuren, of met de kannonnen of de torpedo's andere schepen onder vuur nemen. En je kon zelf navigeren, op de uitkijk staan, enz, enz. Eigenlijk elk deel van het schip kon je wel naartoe (lange laadtijden, dat wel).

de winter/summergames en california games (lekker surfen) natuurlijk.

Defender of The Crown was ook heeeel coool. Alleen echt ver ben ik helaas nooit gekomen.

En zo zijn er nog veel meer games waarvan ik de titels allang weer vergeten ben... had toen nog 2 hele dikke boeken vol met hints, tips & walktroughs van werkelijk honderden spellen. Het zwaardere werk op de C64 heette dat geloof ik :P En natuurlijk al die ongelovelijk prachtige demotjes kijken van al die crackgroups, daar had ik ook diskette's van vol... ik kwam laatst op internet nog een streamend filmpje tegen van iemand die die dingen ook verzameld had en een uur lang van die zooi 8er elkaar had geplakt :D

• man-o-script
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-07 20:20
pfff volgens mij heb ik die nog liggen ja :)

heb em een keertje bij CrazyHans (bout-zaak) in r'dam gekocht...

met die III had je toch die brute GUI?? *D

//

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Op vrijdag 07 september 2001 11:45 schreef PsyFlux het volgende:

Een of andere sim waarbij je de kapitein was van een battlecruiser. En dan kon je ook zelf achter de mitrailleurs gaan zitten om vliegtuigjes uit de lucht te schieten, of diepzeebommen op onderzeeertjes afvuren, of met de kannonnen of de torpedo's andere schepen onder vuur nemen. En je kon zelf navigeren, op de uitkijk staan, enz, enz. Eigenlijk elk deel van het schip kon je wel naartoe (lange laadtijden, dat wel).
Destroyer zeker? was idd wel kewl

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 07 september 2001 11:52 schreef man-o-script het volgende:
pfff volgens mij heb ik die nog liggen ja :)

heb em een keertje bij CrazyHans (bout-zaak) in r'dam gekocht...

met die III had je toch die brute GUI?? *D
Jep, dat klopt. Wil je 'm wel kwijt dan?:'(

• man-o-script
hah als ik hem kan vinden.......

zal ff een speurocht op zolder worden dan

(is toch zwart met groen stickertje?? damn is lang geleden...)

ennuh.. wat schuift het? :P

//

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 07 september 2001 12:13 schreef man-o-script het volgende:
hah als ik hem kan vinden.......

zal ff een speurocht op zolder worden dan

(is toch zwart met groen stickertje?? damn is lang geleden...)

ennuh.. wat schuift het? :P
Jep, klopt. :) Tsja, wat had je zelf in gedachten?

• man-o-script
geen flauw idee hoe duur die dingen waren...
25 piek ofzo joh...

maar laat me eerst maar ff zoeken,
want het is nogal een zooitje op zolder *D

//

• bugs
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-06-2024

bugs

www.bugs.nl

De snel laders voor de c64 waren ook echt snel laders. Dat wil dus zeggen dat de floppydrive ook echt met een hogere baudrate als standaard z'n data verzond en dat op tape bijvoorbeeld een andere kodering werd gebruikt en het programma maar 1 keer weg geschreven werd, ipv 2 keer op de normale methode. Dat scheeld echt enorm in tijd. Data werd niet gecomprimeerd opgeslagen, vaak werden de spellen wel ge'cunched' om er vervolgens een demotje en een trainer voor te kunnen plakken :).

Celeron(cd0) 1000@1000,1.80V ASUS P2B-S Rev 1.03 BIOS 1014 beta 1a, 256@222,100Mhz/AMD k6-III+ 450@550,2.0V ASUS P5A-B rev 1.03 BIOS 1010, 256Mb@222,100Mhz

Verwijderd

Topicstarter
Da's okee. Laat maar ff weten als je 'm hebt gevonden. :)

• Torrac
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-08-2025

Torrac

The Barbarian Wolverine

C64 mijn eerste computer achtig ding

Heb de hele zooi nogsteeds inclusief 2x 5,25 drives
(met schakelaar zodat je het terelijk kan gebruiken)
tape units en power cardrige III

Tevens alle 5,25 floppy's.

Mijn fatoriete spel was iets met The last ninja of zo.

I believe what I want to Believe

Verwijderd

Topicstarter
Last Ninja! Dat was inderdaad een heel cool spel. Verder vond ik Ughlympics ook erg goed... en Oerm! Dat was me wat...

Aaahh... memories...

• PBloem
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
De goede oude tijd van casettebandjes en wachten.
heb zelf twee commodore 64 (oud en nieuw model)
+ een commodore 16

Zijn er mensen die een C16 hebben?

Verwijderd

Giana Sisters roelzz idd, maar moet toch zeggen dat Pirates! (de diskette versie) het beste spel is dat ooit op de C64 is uitgekomen... Jeugdsentiment *zucht*

• Twynn
  • Laatst online: 17-07 21:23
Hmm.. Commodore 64.. Dan moet ik toch effe reageren natuurlijk (zie icoon ;) )

Ik heb ze trouwens nog steeds, de c64's met bijbehorende zooi..
Op vrijdag 07 september 2001 00:58 schreef 456GT het volgende:
Wie weet er btw hoe dat werkt; dat spellen met zo'n progje of cartridge opeens absurd snel geladen kunnen worden?
Het sneller laden wordt gewoon gedaan door de originele rom-routines te vervangen door geoptimaliseerde routines.. En dat kan ook met de routines in de 1541 zelf.. (zoals boven al opgemerkt zit daar een soort gelijke processor in.. De 6502).
Uiteindelijk wordt het nog niet snel, en het blijft maar een seriele verbinding..

Overigens wordt de rom uit een cartridge wel degelijk in het geheugen gezet.. Werkt best leuk, met bankswitching.

Maar ik vind zelf de beste cartridge nog steeds de action-replay.. Was ook nog eens sneller, en veel meer functionaliteit.

Staan trouwens best wel leuke spellen vermeld hier.. En Giana sisters blijf ik ook de beste vinden.. Andere leuke:
Maniac mension, zakk mc'cracken (de opvolger van m.m.), creatures (I en II), flimbo's quest, boulder dash, en een of ander fairlight spel waarvan ik effe de naam niet meer weet.
En natuurlijk de echte oldies: hover bover, blue max, comic bakery, decathlon (lekker om je joysticks te slopen), frogger, en vast nog veel meer die ik vergeten ben..

Maareh, zitten hier toevallig ook nog ergens oud-64 sceners??

Verwijderd

Op vrijdag 07 september 2001 12:40 schreef DaRealMac het volgende:
Giana Sisters roelzz idd, maar moet toch zeggen dat Pirates! (de diskette versie) het beste spel is dat ooit op de C64 is uitgekomen... Jeugdsentiment *zucht*
Dat spel had ik! (groene diskette :9~ )
Maar helaas... het was zo'n beetje de enigste diskette die het niet deed :'(
En toen vond ik dat ook al heel jammer, want het leek me wel een heel phat spel!

• Doekoeman
  • Laatst online: 19-03-2025
Op vrijdag 07 september 2001 12:27 schreef Torrac het volgende:
C64 mijn eerste computer achtig ding

Heb de hele zooi nogsteeds inclusief 2x 5,25 drives
(met schakelaar zodat je het terelijk kan gebruiken)
tape units en power cardrige III

Tevens alle 5,25 floppy's.

Mijn fatoriete spel was iets met The last ninja of zo.
Last Ninja 3 was erg bruut.

--==(¯`·.,_.---==»|| "A blowjob is better then no job!" - Popa Chubby ||«==---._.·¯)==--

• Xhale
  • Laatst online: 07-08 13:11
Hmzzz....

Ik heb er ook een liggen, maar eens een het jaar komt ie toch weer onder het stof vandaan, dus van weg doen is nog geen sprake :-)

Barbarians blijft gewoon rulen, lekker koppen laten rollen. En Califonia games blijft ook nog steeds een van de betere :-)

C64 lives on :D

Owjah,, natuurlijk last ninja 1-3 verdiend ook zijn credits in deze post

Make a program idiotproof and someone will make a better idiot

• xipetotec
  • Laatst online: 04-08 15:43

xipetotec

Deus Vult

Nog steeds een werkende C64 en verder een woord:

... . . . . . P I R A T E S ! . . . . . ...

Wise beyond his years.

Verwijderd

Juist, blij dat er meer Pirates! fanaten nog leven!! Helaas is door een zeer groot en nog meer betreurd misverstand mijn halve spelletjescollectie weggemieterd (door m`n ma.... |:( ).....inclusief Pirates! . Dus...Als iemand hem nog heeft liggen, d8 dat het 2 diskettes waren(?), meel me ajb!

Verwijderd

DaRealMac, ik zou als ik jou was je message ietsje aanpassen... men is hier niet echt blij met dat soort requests en anders heb je gelijk weer een waarschuwing aan je broek hangen. Tis dan wel errug oud, maar toch ali illegali denk ik (vind het ook vrij bekrompen, maar dat zijn de regels van dit forum nou eenmaal).

• xipetotec

xipetotec

Deus Vult

Helaas geen kopietje meer dat werkt, die van mij is op mysterieuze wijze verdwenen. Volgens mij was het één doublesided floppy.
Hoogste dat ik ooit gehaald heb was:
Kings Advisor, na 8 dagen onafgebroken spelen, want saven.... dat kon niet :)

Wise beyond his years.

Verwijderd

Op vrijdag 07 september 2001 15:10 schreef xipetotec het volgende:

Wel met een powercartridge. Dan kon je het complete geheugen wegschrijven naar een floppy. Echt ideaal, een soort van hibernate :D

• xipetotec

xipetotec

Deus Vult

Ik had zo'n rooie KCS powercartridge, nu een zwarte. Volgens mij ging het met die rooie niet.

Wise beyond his years.

• Cansu
  • Laatst online: 03-04 13:52

Cansu

Cirus the Virus

Pirates! was een te gek spel. Speel het spel nog steeds via een emulator. Alleen het boekje weggegooid en nu kom ik niet meer door de vraag heen die in het begin van het spel altijd gevraagd wordt. Iemand nog deze handleiding in digitale vorm?

Viva la Netherlands!

Verwijderd

Op vrijdag 07 september 2001 15:10 schreef xipetotec het volgende:
Helaas geen kopietje meer dat werkt, die van mij is op mysterieuze wijze verdwenen. Volgens mij was het één doublesided floppy.
Hoogste dat ik ooit gehaald heb was:
Je kon wel saven hoor. Maar alleen als je in een stad was, en niet midden op zee. Wat was dat een gaaf spel zeg. Heb destijds nog helemaal een kaart van de carribean gemaakt om alle plaatsen te kunnen vinden. Mijn hoogste score was ook kings advisor, met 124/100 punten!

• taxman
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 31-05 20:01
Werken die 5,25" floppies eigenlijk nu nog? Want ik heb al een hoop 3,5" floppies weg kunnen gooien met bad sectors. Of gebruikt er nog iemand een 1581 3,5" drive :9

Verwijderd

Op vrijdag 07 september 2001 13:51 schreef Twynn het volgende:
Het sneller laden wordt gewoon gedaan door de originele rom-routines te vervangen door geoptimaliseerde routines.. En dat kan ook met de routines in de 1541 zelf.. (zoals boven al opgemerkt zit daar een soort gelijke processor in.. De 6502).
Uiteindelijk wordt het nog niet snel, en het blijft maar een seriele verbinding..
Ik had destijds een parallelle verbinding in mijn 1541 gebouwd (Dolphin Dos geheten). Dàt was pas snel :9~, en ook nog eens de meest gebruikte functies onder de functietoetsen.

Verwijderd

oh ja oude tijden

heb er ook nog één, en een diskdrive (1541) en dozen vol met floppy's
wie speelde er nog meer heel veel Blue Max, met een vliegtuigje vanalles bombarderen en neerschieten..
ook herinner ik me Tapper, Beachhead, Summer en Wintergames..
Alleen goed te spelen met zo'n geweldige Arcade-Joystick..
Ik heb nog een paar van die joysticks liggen, zijn die dingen om te bouwen met een ander stekkertje zodat ze het ook op de pc doen ?

• defl8te
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-09-2024

defl8te

weetikkût

ik heb hier ook nog eentje staan van de eerste serie, vet bruut, later ook de diskdrive gekocht, maar die ben ik kwijt (volgens mij heeft mijn ma die een keer weggepleurd) maar ik heb hier nog wel bandjes + tape :) ik vond dat wachten er gewoon bij horen, niks ge-eikel met compressie en al die whack, gewoon wachten, en wachten, en wachten, en wachten tot je erbij neerviel voor je teeveetje :)

rambo was ook kicken, en wintergames (iemand al eens de langlauf afgemaakt? na iedere game kon je een nieuwe joystick kopen :D) vet brute tijd dat... staat nu in mijn vitrinetje B-)

Chriet Titulaer is de man

• VlasBaard
Bij tapes had je ook snelladers.... was een spel maar 14 tellercijfertjes lang ipv 120

Verwijderd

http://www.stud.uni-hamburg.de/users/a_kahn/

hiero de Giana sister Pc pagina wel leuk hoor de oude tijden
gr
jakob (8>

• vleppyniles
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-05 15:02
Het aller vetste spel voor de c64 was nog altijd

Creatures 2 Torture trouble.

Lekker sadistisch >:)

• bogy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-04-2025

bogy

Show me what u got!

ik heb hier nog een C64 1581 Drive liggen

dat zijn die 3.5 inch dingen ... compleet met voeding..

Volg BoGy's Visie op http://dcnet.be/praten. Op deze blog kan je eens wat anders lezen als op een ander...

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-07 01:02

André

Analytics dude

bogy schreef op 23 July 2003 @ 17:40:
ik heb hier nog een C64 1581 Drive liggen

dat zijn die 3.5 inch dingen ... compleet met voeding..
Moet je voor de grap de datums van de vorige reacties eens bekijken..... 8)7

• Twynn
  • Laatst online: 17-07 21:23
Dit topic is redelijk bejaard..

En verder doen we tegenwoordig niet meer echt aan V&A dingen :)

Oh ja.. En de C64 ruled nog steeds :P
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.