Canon 450D + 18-55mm IS Kitlens || Slingshot 100
Vraag
Alle reacties
Ik vind het niet gevaarlijk! In serer-racks zitten er soms 10 tot 20 van die dingen dikker op elkaar en met minder vrije lucht.
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Zolang je geen quad SLI opzet hebt, zal het wel meevallen.
Een beetje machine verbruikt 400-700W, dat is geen probleem met de kabels.
Een beetje machine verbruikt 400-700W, dat is geen probleem met de kabels.
SUZ-SWM80VA & ERSD-VM2D, 200L SWW, 5330Wp O 45°, 2870Wp W 45°, 820Wp Z 10°, Zendure 2400AC 8,64kWh thuisbatterij, Fresh-r on the wall compac WTW
Mooi voorbeeld is een kabelhaspel. Opgerold mogen deze tot zo'n 1000w belast worden en dan zitten de kabels echt strak tegen elkaar gerold. Dus nee, zoals jij het gedaan hebt is totaal geen probleem. De 6 voudige stekkerdoos zal eerder in de fik vliegen.
In mijn kast zitten er nog veel meer kabels bij/tegen elkaar vanwege alle geluidsapparatuur. Dit zal geen probleem zijn.
Als je naar grote festivals kijkt wordt er ook super veel stroom gebruikt aan een truss bijvoorbeeld, meer dan je computer, hier gaat het ook goed. Dit zijn vaak powercon kabels en die zijn hetzelfde AWG als jou stroomkabels.
Voorbeeld van Uszka is ook mooi inderdaad.
Als je naar grote festivals kijkt wordt er ook super veel stroom gebruikt aan een truss bijvoorbeeld, meer dan je computer, hier gaat het ook goed. Dit zijn vaak powercon kabels en die zijn hetzelfde AWG als jou stroomkabels.
Voorbeeld van Uszka is ook mooi inderdaad.