Keuken kopen in Duitsland

Pagina: 1
Acties:
  • 3.784 views

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniëlvveen
  • Registratie: November 2023
  • Laatst online: 21-06 15:23
Beste leden,

Graag hoor ik jullie ervaringen met het kopen van een keuken in Duitsland.

Scheelt het qua prijs veel als je een keuken in Duitsland koopt i.p.v. in NL, gezien alle keukens uit Duitsland komen.
Ik heb een keuken op het oog waar ik twee offertes van heb gehad van Nederlandse keukenboeren: een van 28K+ en een van 25.8K+. Of kan ik nog op bepaalde onderdelen bezuinigen om zo wat goedkoper uit te komen, bijvoorbeeld door het keukenblad (kosten 6K in offerte) elders te kopen.

Hoor het graag!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barry86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 02-08 12:39
Ja dat scheelt, maar niet als je 15km over de grens zoekt want daar zijn de Duitse keukenboeren inmiddels op de NL ingericht. Ook qua prijs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniëlvveen
Thanks, heb de inleiding gelezen, helaas stond hier niet veel in over keukenboeren in Duitsland en prijzen etc, en daarnaast 1729 pagina's...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniëlvveen
barry86 schreef op zondag 17 december 2023 @ 10:47:
Ja dat scheelt, maar niet als je 15km over de grens zoekt want daar zijn de Duitse keukenboeren inmiddels op de NL ingericht. Ook qua prijs
Thanks voor je reactie. In welke stad kan ik het beste gaan kijken? En bij welke keukenboeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:43

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
We verwachten hier op Tweakers wel een beetje eigen inzet.

Het genoemde keukentopic is juist de plek om een specifieke vraag te plaatsen en de kennis is daar gebundeld.

Daar dus graag verder, maar geef dan wel even aan wat jezelf al hebt uitgezocht. Dan gaat deze op slot.

Tweakers Discord

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.