Dit is vrij bizar, maar hoe is het mogelijk dat een Dell Ultrasharp 2722DE opeens een deel van het scherm in no-time een soort van laat inbranden. Ik bekeek net een afbeelding op Dumpert en het beeld begon heel raar re flikkeren. Eigenlijk gebeurt dat vaker bij grijze beelden?
Maar nu blijf ik een deel van dat beeld heel vaag op mijn scherm zien. Alsof het digitaal is ingebrand, en ik lijkt het alleen maar te zien als ik mijn monitor aanzet. De refreshrate flikkert als een malle....
Iemand bekend met dit verschijnsel, en hoe kom er vanaf?
Ik heb Windows al gereboot, maar toen ik ook met mijn PC uit het OSD opriep flikkerde het nog steeds. En ook de contouren van dat beeld bleven zichtbaar. Ik heb ook mijn monitor al stroomloos gemaakt, maar het blijft terugkeren? Hoe kan dit?
Maar nu blijf ik een deel van dat beeld heel vaag op mijn scherm zien. Alsof het digitaal is ingebrand, en ik lijkt het alleen maar te zien als ik mijn monitor aanzet. De refreshrate flikkert als een malle....
Iemand bekend met dit verschijnsel, en hoe kom er vanaf?
Ik heb Windows al gereboot, maar toen ik ook met mijn PC uit het OSD opriep flikkerde het nog steeds. En ook de contouren van dat beeld bleven zichtbaar. Ik heb ook mijn monitor al stroomloos gemaakt, maar het blijft terugkeren? Hoe kan dit?
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes