"Je kan met alle ziel en zaligheid ergens aan werken, maar soms is de uitkomst een zaal vol zieligheid." - Ariën
Een dode afbeelding zou niet mogen....
"Je kan met alle ziel en zaligheid ergens aan werken, maar soms is de uitkomst een zaal vol zieligheid." - Ariën
https://tweakers.net/ext/i/?UserID=31171&t=1617739610 ->
Not Found
The requested URL /ext/i/ was not found on this server.
Apache Server at tweakers.net Port 80
Request ID: Twk-eun-app2_300.21.1_3042318_1CHnFXdcaRdpZ9bAQUr12Y
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.
https://web.archive.org/w...eakers.net/gallery/31171/AW_Bos schreef op maandag 2 december 2024 @ 01:51:
Het speelt na een jaar nog steeds.
Het speelt al vele jaren
Dat was ook weer niet de reden, maar het viel mij gewoon enkel op toen ik een jaartje geleden het profiel even checkte..Qwerty-273 schreef op maandag 2 december 2024 @ 10:15:
@Luke! Je foto is stuk! Blijkbaar zou @AW_Bos dit toch wel prettig vinden om te kunnen aanschouwen.
Hopelijk past hij hem niet aan, zodat de devvers een mooi onderzoek kunnen starten naar deze profiel-corruptie
[ Voor 18% gewijzigd door AW_Bos op 02-12-2024 12:12 ]
Dat is je usericon/avatar. Ik heb het over de profielfoto rechts, buiten je screenshot.
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Die link naar een profielfoto kon je toch nooit zelf opgeven? Wel vroeger voor usericons, maar dat is ook alweer een jaar of 8 geleden geschrapt ofzo.Raven schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 17:34:
Misschien een idee om users een automatische notificatie te geven wanneer een zelf opgegeven link voor profielfoto niet meer werkt? Dan krijg je dit soort topics niet, al is dit volgens mij wel zeldzaam.
Net een aantal profielen aangeklikt in de gallery. Ik zie rechts naast de items in de menubalk helemaal geen afbeeldingen. Misschien zit dit ergens in een blokkade (AdBlock, PiHole of anders).AW_Bos schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 01:37:
[...]
Dat is je usericon/avatar. Ik heb het over de profielfoto rechts, buiten je screenshot.
Oscar Wilde
Bij het profiel van @AW_Bos is er wel een foto. Niet iedereen heeft er een, dus de random set aan gebruikers die je hebt gepakt kunnen ook nou net geen hebben toegevoegd.sypie schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 22:10:
[...]
Net een aantal profielen aangeklikt in de gallery. Ik zie rechts naast de items in de menubalk helemaal geen afbeeldingen. Misschien zit dit ergens in een blokkade (AdBlock, PiHole of anders).
Commandline FTW
![]() | ![]() |
Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.
Of er is een bug geweest dat een foto volgens de gemaakte keuze verwijderd is, maar de koppeling in de database is blijven staan.Qwerty-273 schreef op woensdag 4 december 2024 @ 23:33:
In jouw profiel heb je het kopje "Biografie" en daar kan je wat tekst ingeven en een foto opgeven. Die foto wordt dan getoond aan de rechter kant. Maar ik verwacht dat de meesten dat niet doen, en wellicht is er in de vele jaren dat deze profielen bestaan ooit iets van data verdwenen (er zijn voldoende crashes geweest in de geschiedenis van Tweakers). En dat er verder geen validatie is of dit plaatje wel of niet meer bestaat.
[Afbeelding] [Afbeelding]
:strip_exif()/f/image/UeRYxc3Gfs0Kort6wHOWKzio.png?f=user_large)
/f/image/aXBPjjEUQTUXxhriSgafrQdb.png?f=fotoalbum_tile)
/f/image/baCn8oObn8R1HDVR3iyoT2Fh.png?f=fotoalbum_tile)