Toon posts:

Kinderlijke GoT CS admins.

Pagina: 1
Acties:
  • 87 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben zelf een CS player. Ik speel het al vanaf Beta5.2, dus ik ben geen n00b of zoiets. Ik zit vaak hier op tweakers, dus hoor ik van de GoT CS servers. Ik dus de servers adden. Server #1 en #2. FF=on en ze spelen ALLE maps. Dus ook de hele gare ect. Niet zo prettig, maarja als dat de wensen zijn van de eigenaar van de server... Hier kan ik nog wel begrip voor tonen. Ik speel er bijna nooit door het hoge n00bgehalte(misschien momentopname?), maar de andere server in mijn fav waren vol en een strikerz server had nog plek vrij in Siege. En ik hou ik wel van om n00bs af te raggen (dan ga je ook bijna nooit dood). Volgens mij was het server#2, maar dat weet ik niet precies. Anyway ik was T en we speelden. Ik dus campen en roeleren met mijn AK. Het ging lekker op wat stomme deaths na. Na een tijdje spelen waren ik en [GoT]N-JAY (of een andere GoT gast) in de buurt van elkaar. Alle CT's dood en de ronde was afgelopen. Ik had een Colt en knalde hem 1 of 2 keer in de benen. Ik doe dit vaker bij FF=ON servers als we vaak winnen. Bij FF=ON servers speel ik BTW (bijna) nooit. Soms (lees:best vaak) krijg je zulke n00bacties van de gasten, die ik de vorige ronde had geschoten. Ze zijn dan pissed dat je hem express geraakt hebt. Zeker een n00bactie, omdat je de ronde al gewonnen hebt en binnen 1 a 2 sec weer volle health hebt(volgende ronde). Terwijl hij jou dan in het begin van de volgende ronde gaat neerschieten. Anyway die GoT gast helemaal verontwaardigt doordat ik hem 1 a 2 keer raak heb geschoten. Ik kijk altijd naar hun HP en hij had er nog 100hp, dus dat zijn max 4 a 5 colt schoten in de torso. Dan zou hij nog zo'n 10-20 hp over hebben. Hij dreigen met bans ect :? Ik vertelde hem dat het niks uitmaakt voor je hp, want de nieuwe ronde begint dan. Hij zei dan dat zijn armor helemaal omlaag gaat|:( Nou 2 schoten in je been. Nou dan is je armor van 100 misschien 90 geworden. Ik doe dit alleen als we vaak achter elkaar winnen en dus veel cash hebben. Dat van zijn armor was natuurlijk wel waar. Het gaat wel IETS naar beneden. Maar voordat zijn armor op is zal hij wel doodgaan, want zo goed zijn ze echt niet. Misschien was hij pissed, omdat hij dacht dat 100% armor beter beschermt dan 90% armor? Dit is dus niet zo. 100% armor beschermt even goed als 25% armor. Dit is een beginnersgedachte. Anyway er zat wel wat waarheid in en ik verontschuldigde mij. Hij dreigen met Als je het nog 1 keer doet ban ik je. Ik zei soz en wilde weer gaan spelen. Ineens kreeg ik het console op mijn scherm. Gekickt dus. En meteen geband :r Ik heb geen idee hoe oud die GoT CS spelers zijn, maar het is niet veel soeps. Dat je het tk-en ZONDER killen aan het einde van de ronde erg vindt vind ik al zo kinderachtig. Stel je hebt nieuwe armor nodig...geld heb je zat, want ik doe dit alleen als we vaak achter elkaar winnen. Maar waarom een BAN? Wat irritatie is wel te begrijpen, maar hij zei Als je het nog 1 keer doet kick ik je. Ik stopte er dus meteen mee. Maar hij bande me meteen aan het begin van de volgende ronde(zo'n 20sec na de 2 schoten in zijn benen):r, terwijl hij zei Als je het nog 1 keer doet.... Ze schijnen zo onnozel te zijn, dat ze nieteens weten wat ze zeggen:? Ik werd toen wat pissed, maar dacht....zo lame kan hij niet zijn. Ik dacht dus dat ik gekickt was, maar geen BAN. Ik proberen de andere server te joinen...BAN. Ik pissed natuurlijk. Niet perse door de BAN, maar de manier waarop (Ik word vaker gebanned op clanservers, omdat ze denken dat ik cheat. Wat dus niet waar is, maar probeer dat aan de steeds door mij gedode kindertjes wijs te maken.). Een BAN voor zoiets. Misschien wat jalours op mijn super score vergeleken met de anderen? Of kinderlijk/n00blike gedrag? Of had hij gewoon erg veel zin om iemand te bannen? Denkende zich machtig te voelen door iemand te bannen? (ook wat kinderlijk gedrag dus) Wat ik erg vreemd vind is dat ik een BAN heb, terwijl hij zei Als je het nog 1 keer doet ban ik je (pas). Lame ass admin als je het aan mij vraagt.

PS De bedoeling hiervan is niet om unbanned te worden, want om van in een server te spelen met zulke admins moet ik kotsen.

Verwijderd

Als je het niet aanstaat ga je er gewoon niet spelen.
En je hoeft hier dan ook geen loos verhaal op te hangen.
:r

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 11-11 20:41

Hu9o

Schokkend

Ik ben het toch wel een beetje eens met die admin. Omdat het super irritant is als je beschoten wordt door een medespeler na een ronde. Gevolg is dat je weer nieuwe armor moet kopen, je niet weet of aan het begin van de volgende ronde weer begint. Met als gevolg dat er dus een hellse teamkillerij optreed.
En verder vertel je ook dat je aan het campen was.

Dus ik zie zo al 4 goede redenen om geband te worden 8-)

edit:

ok tellen is niet mijn sterkste kant

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22:49

Vos

AFCA

ik zou je alleen al bannen om je attitude en je arrogantie....type eens normaal een verhaal

en gebruik wat minder het woord n00b.....je vind jezelf wel erg goed ofnie ?

ik ben (ik was) het ook niet altijd eens met die admins op de strikerz servers.....maar daarom kom ik er ook nie meer

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Kun je je verhaal een beetje indelen? Alinea's enzo? Leest wat fijner :)

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11-11 08:30
Op vrijdag 07 september 2001 00:23 schreef Vos het volgende:
ik zou je alleen al bannen om je attitude en je arrogantie....type eens normaal een verhaal

en gebruik wat minder het woord n00b.....je vind jezelf wel erg goed ofnie ?

maar het principe van bannen om die specifieke reden is imo wel kinderachtig ja....er gaat btw geen armor af dan....

ik ben (ik was) het ook niet altijd eens met die admins op de strikerz servers.....maar daarom kom ik er ook nie meer
hmz dit ging beetje fout....dit had het ge-edite bericht moeten zijn van Vos....pc was beetje in de war met loginnamen van mij en me broer :)

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
Ik vind dat idd ook super irri... zeker als het express wordt gedaan, voor of na een rond maakt imho niet uit, je moet toch weer 1000,- voor een armortje besteden, ook beginnen in een ronde en dan flashbangen vind ik erg irri en kinderlijk.

Dus als je je zelf geen n00b meer vind moet je je ook niet zo gedragen ;)

• Fakir
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-03 10:57
Het hele verhaal zegt meer over jou dan over de admin.

• Badger
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-09 10:18
Ik moet toegeven dat de admins van die servers errug licht geraakt zijn. Dit uit eigen ervaring. Ik mocht niet de nick Klootzak dragen van ze en werd ervoor gebanned.

Ik speel nu vrolijk op Jolt en laat ze maar lekker de pleuris krijgen op Strikerz

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 03-11 16:10
sommige admins zijn nou eenmaal power zieke jochies, doe je niks aan

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

hmm ik d8 dat het regel # 1 of 2 was: No TeamHurting allowed, lijkt me toch duidelijk.
Maar strikerz heeft ook een eigen forum hoor.

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 07:50

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Goed.. gaan we weer.

1. Die admin was een vrouw, geen hij maar zij ;)
2. Het n00bgehalte op die servers is redelijk laag.
3. Teamhurting is niet toegestaan, lees de policies maar op strikerz. OOK NIET AAN HET EINDE VAN EEN RONDE.
4. Strikerz.net heeft een eigen forum dat is juist voor die soort spul.
5. Gebruik wat meer enters in je verhaal
6. Het is iha gewoon erg stom en dom en nutteloos om mensen in de benen of waar dan ook te schieten aan het einde van een ronde, hoe waar het ook is dat je de volgende ronde weer 100% bent.

Het is gewoon bloedje irritant als mensen reageren zoals jij, even in de benen schieten. dat wordt niet getolereerd op strikerz, dat had je kunnen lezen in de policies en aangezien je die niet hebt gelezen (of zelfs maar de moeite hebt genomen om even op strikerz.net te kijken) heb ik dus geen medelijden met jou. ik kots juist op spelers die spelen zoals jij :(.

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Verwijderd

Op vrijdag 07 september 2001 01:00 schreef Sir_Floppy het volgende:
Ik moet toegeven dat de admins van die servers errug licht geraakt zijn. Dit uit eigen ervaring. Ik mocht niet de nick Klootzak dragen van ze en werd ervoor gebanned.

Ik speel nu vrolijk op Jolt en laat ze maar lekker de pleuris krijgen op Strikerz
haleluja! Ik ben ook gebanned omdat ik kut server zei... inmiddels weer geunbanned. Laten ze de pleuris idd maar krijgen ik ben het 9 van de 10 ook niet met hun eens (vooral de arogantie net of ze #1 van nl zijn). Geen zin om jou brei te lezen maar ja Bevalt het je niet? voor strikerz 100 andere ja toch? ik kan je uitnodigen op zvdk hier komen ook gerenomeerde clans als $terf en cfs etc kom eens langs best wel lol.... maar ik dwaal af :)

www.zvdk.nl voor ips

• RaDKiLL
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-03-2023

RaDKiLL

Revived

SUKKEL!!!!!
Door akties zoals deze onstaat het TH! En van TH gaat het meestal naar TK!!!! Wat is het fokking nut van 2 schoten in de benen van je m8?! 0,0!!! Oftewel nihil. Dat jij je zo superieur voelt moet je voor je zelf weten, maar ga anderen er niet mee lastig vallen!

Ik zou je niet eens waarschuwen maar je reet gelijk bannen!!! PERMANENT!!! :r

Ps : Als dit een flame-request is, is het je gelukt!!!

"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"

• SiErRa
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-11 19:57
Beste n0ba (zo heette je gisteren met cs),

Ik zat ook bij die T's ([GoT]SiErRa),
en je had mij ook al een paar keer gehurt,
maar dan niet aan de ronde maar gewoon in het spel,
daarvoor ben je meerdere keren gewaarschuwd, maar
toen dat voorval kwam met n-jay, was jij ook niet zo netjes om ever sorry te zeggen.
Wat je deed was de admin even de les lezen dat dat normaal is aan het eind van de ronde en dat ze niet zo kinderachtig moet zijn. Dat vind ik persoonlijk ook solliciteren voor een ban.
Het is ook gewoon in overleg gegaan.

Verder vind het best jammer dat je geen respect kan opbrengen voor de admins/eigenaars.
Het is een prive server die dan wel is opengesteld voor het public maar dan onder bepaalde regels, maar als je je daar te goed voor voelt vind ik het niet raar dat mensen als jij gebanned worden.

• Marv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-05-2021
Op vrijdag 07 september 2001 00:09 schreef Aico het volgende:
..dus ik ben geen n00b of zoiets...

..FF=on en ze spelen ALLE maps. Dus ook de hele gare ect...

Ik speel er bijna nooit door het hoge n00bgehalte...

En ik hou ik wel van om n00bs af te raggen (dan ga je ook bijna nooit dood).

Ik dus campen en roeleren met mijn AK. Het ging lekker op wat stomme deaths na.

Na een tijdje spelen waren ik en [GoT]N-JAY (of een andere GoT gast) in de buurt van elkaar. Alle CT's dood en de ronde was afgelopen. Ik had een Colt en knalde hem 1 of 2 keer in de benen. Ik doe dit vaker bij FF=ON servers als we vaak winnen.

Soms (lees:best vaak) krijg je zulke n00bacties van de gasten, die ik de vorige ronde had geschoten.

Zeker een n00bactie, omdat je de ronde al gewonnen hebt en binnen 1 a 2 sec weer volle health hebt(volgende ronde).

Anyway er zat wel wat waarheid in en ik verontschuldigde mij. Hij dreigen met Als je het nog 1 keer doet ban ik je. Ik zei soz en wilde weer gaan spelen. Ineens kreeg ik het console op mijn scherm. Gekickt dus. En meteen geband.
Als je nou dit bericht geschreven had zonder jezelf zo op te hemelen over hoe goed je wel niet bent, en hoe de rest allemaal n00bs zijn dan had ik je (aan de hand van dit verhaal) nog gelijk gegeven ook.

Tis inderdaad een beetje lame om iemand na zoiets direct te bannen (vooral als er eerst een waarschuwing gegeven wordt...).

ps gebruik volgende keer een paar enters in je verhaal... dat leest makkelijker.

edit:

Na bovenstaand bericht te hebben gelezen ff m'n mening wat bijstellen :P

Als je een beetje in de gaten houd waar je teammaten lopen dan weet je ongeveer waar een enemy is en waar niet.... als je dan zo mega goed bent als jij dan hoeft teamhurting tijdens het spel al helemaal niet voor te komen?
Ik d8 dat die ster spelers allemaal wisten waar hun teammaten liepen en (bijna) nooit per ongeluk op teammaten schieten? Zal me wel vergissen denk ik :+

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

elker server heeft regels, staan vaak in de MOTD, als je die niet leest tja rot voor je

ik heb zelf ook een hekel aan TH, wel raar idd dat ze zeggen dat je de volgende keer gebanned wordt maar dan meteen gebanned wordt maarja ik ken de exacte situatie niet

en zoals verteld het is een private server

maar idd er zijn zat andere servers.

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• Artwido
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10:08
Ik denk dat hij de hint nu wel begrepen heeft ;)

• IceStorm
  • Laatst online: 11-11 20:11

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Was jij niet dat mannetje dat een week geleden ook al bloedje irritant was in Backalley? Weet ik eigenlijk wel vrij zeker zelfs.

Maar het verhaal is klaar, als je verder wil zeuren ga je maar naar Strikerz.net.

Verwijderd

Ik zie maar 1 lamer, en dat is de topicstarter. Die ban is terecht.

Verwijderd

Graag wil ik even ice bedanken dat ik toch nog even mag reageren omdat ik toch graag even wil uitleggen wat er gebeurt is en het niet fijn vind dat mijn naam op een forum even door het slijk wordt gehaald.
Ik ben zelf een CS player. Ik speel het al vanaf Beta5.2, dus ik ben geen n00b of zoiets. Ik zit vaak hier op tweakers, dus hoor ik van de GoT CS servers. Ik dus de servers adden. Server #1 en #2. FF=on en ze spelen ALLE maps. Dus ook de hele gare ect. Niet zo prettig, maarja als dat de wensen zijn van de eigenaar van de server... Hier kan ik nog wel begrip voor tonen.

Ik speel er bijna nooit door het hoge n00bgehalte(misschien momentopname?), maar de andere server in mijn fav waren vol en een strikerz server had nog plek vrij in Siege. En ik hou ik wel van om n00bs af te raggen (dan ga je ook bijna nooit dood). Volgens mij was het server#2, maar dat weet ik niet precies.
Het is idd aan de eigenaar van de server die er veel tijd en geld instopt te bepalen wat de instellingen van onze server zijn en wat het beleid is wat daarop gevoerd wordt. Vervolgens is het aan de spelers om te bepalen of ze op een dergelijke server willen spelen. Gelukkig hebben we een hele grote groep vaste gezellige spelers die regelmatig spelen.

Op vrijwel alle public servers zul je soms nieuwe mensen aantreffen, iedereen zal toch ooit ergens moeten beginnen. Maar het ene moment zijn het er meer als het andere vaak ook afhankelijk van het tijdstip dus er zal inderdaad sprake zijn geweest van een momentopname. Ik vind n00b nogal een negatief woord dus gebruik liever het woord nieuwe spelers, omdat zowel geroutineerde spelers die slechts dust/assault prodigy als mensen die nog niet zo lang cs-en nog niet alle plekjes in een map kennen.
Anyway ik was T en we speelden. Ik dus campen en roeleren met mijn AK. Het ging lekker op wat stomme deaths na. Na een tijdje spelen waren ik en [GoT]N-JAY (of een andere GoT gast) in de buurt van elkaar. Alle CT's dood en de ronde was afgelopen. Ik had een Colt en knalde hem 1 of 2 keer in de benen. Ik doe dit vaker bij FF=ON servers als we vaak winnen.

Bij FF=ON servers speel ik BTW (bijna) nooit. Soms (lees:best vaak) krijg je zulke n00bacties van de gasten, die ik de vorige ronde had geschoten. Ze zijn dan pissed dat je hem express geraakt hebt. Zeker een n00bactie, omdat je de ronde al gewonnen hebt en binnen 1 a 2 sec weer volle health hebt(volgende ronde). Terwijl hij jou dan in het begin van de volgende ronde gaat neerschieten. Anyway die GoT gast helemaal verontwaardigt doordat ik hem 1 a 2 keer raak heb geschoten. Ik kijk altijd naar hun HP en hij had er nog 100hp, dus dat zijn max 4 a 5 colt schoten in de torso. Dan zou hij nog zo'n 10-20 hp over hebben.
Zoals je zelf al aangeeft speel je niet vaak op FF=ON servers en dat was ook nogal te merken. Je was regelmatig aan het teamhurten (echt door teammates heenfraggen niet per ongeluk raken) en zei ook geen sorry. Zowel ik als SiErRa die bij jou in het team zaten hadden er al wat gezegd en ik had je dus al gewaarschuwd. Vervolgens kijk je eerst hoeveel hp ik heb aan het eind van de ronde waarbij je neem ik aan ook mijn naam ziet en ga je me even een paar keer schieten met je colt. Erg verstandig een admin die je al twee keer gewaarschuwd heeft voor th even aan het einde raken.

Ik was dus de helft van mijn armor kwijt en we hadden die ronde wel gewonnen maar over het geheel won CT vaker (zaten FOX en Sniper in) dus wilde mijn geld eigenlijk wel aan adnere dingen besteden als nieuwe armor.

Op Strikerz wordt expres th/tk nooit geaccepteerd, ook voor aan het begin knifen en flashen worden waarschuwingen gegeven omdat het gewoon irritant is en je er gewoon geen reden voor hebt om dat te doen (ik zie iig de lol er niet van in). Ik heb je dus gewaarschuwd en gedreigd je te kicken wat eigenlijk nog best mild was aangezien je al twee waarschuwingen gehad had.
Hij dreigen met bans ect Ik vertelde hem dat het niks uitmaakt voor je hp, want de nieuwe ronde begint dan. Hij zei dan dat zijn armor helemaal omlaag gaat|:( Nou 2 schoten in je been. Nou dan is je armor van 100 misschien 90 geworden. Ik doe dit alleen als we vaak achter elkaar winnen en dus veel cash hebben. Dat van zijn armor was natuurlijk wel waar. Het gaat wel IETS naar beneden. Maar voordat zijn armor op is zal hij wel doodgaan, want zo goed zijn ze echt niet. Misschien was hij pissed, omdat hij dacht dat 100% armor beter beschermt dan 90% armor? Dit is dus niet zo. 100% armor beschermt even goed als 25% armor. Dit is een beginnersgedachte.

Anyway er zat wel wat waarheid in en ik verontschuldigde mij. Hij dreigen met Als je het nog 1 keer doet ban ik je. Ik zei soz en wilde weer gaan spelen. Ineens kreeg ik het console op mijn scherm. Gekickt dus. En meteen geband
Jij denkt dat ik je gebanned hebt voor die paar schoten die je op me afvuurde maar ik ben niet in de buurt van mijn console geweest. Ik ben altijd best zuinig met kicken en bannen en probeer er met praten uit te komen. Jammer was alleen dat toen ik je vroeg dat nooit meer te doen ik een complete scheldkannonade over me heen kreeg en van excuses heb ik niks gemerkt. Op basis van het feit dat je th-de aan het eidn van de ronde en je zo asociaal gedroeg aan het eind van de ronde heeft FireFOX, die ook aanwezig was, je gebanned.

Jij hoeft mij geen beginner te noemen. Ik speel inmiddels ook al bijna twee jaar waarvan nu ruim een jaar op got/strikerz en een half jaar in de GoT-clan. Aangezien ik het enigste meisje ben daar en de boys altijd goed op me passen heb je dubbel pech als je een beetje tegen mij gaat lopen schreeuwen terwijl ik gewoon iets netjes vraag.
Ik heb geen idee hoe oud die GoT CS spelers zijn, maar het is niet veel soeps. Dat je het tk-en ZONDER killen aan het einde van de ronde erg vindt vind ik al zo kinderachtig. Stel je hebt nieuwe armor nodig...geld heb je zat, want ik doe dit alleen als we vaak achter elkaar winnen. Maar waarom een BAN? Wat irritatie is wel te begrijpen, maar hij zei Als je het nog 1 keer doet kick ik je. Ik stopte er dus meteen mee. Maar hij bande me meteen aan het begin van de volgende ronde(zo'n 20sec na de 2 schoten in zijn benen):r, terwijl hij zei Als je het nog 1 keer doet.... Ze schijnen zo onnozel te zijn, dat ze nieteens weten wat ze zeggen:? Ik werd toen wat pissed, maar dacht....zo lame kan hij niet zijn. Ik dacht dus dat ik gekickt was, maar geen BAN. Ik proberen de andere server te joinen...BAN. Ik pissed natuurlijk. Niet perse door de BAN, maar de manier waarop.
Ik ben bijna 20 maar weet niet of leeftijd er veel mee te maken heeft. Als clan delen wij grotendeels de mening over wat acceptabel is en wat niet op een server. Ik heb je dus idd gewaarschuwd met je eruit te kicken maar FOX vond het beter om je maar meteen permanent te verwijderen (bans zijn voor altijd). Je hebt ook al meteen je mening klaar over mij en ik wordt er niet vrolijk van dat ik op het forum hier onnozel genoemd wordt alhoewel dat nog in schril contrast staat met wat je me gisteren noemde.

Als je het niet eens bent met de manier waarop dingen op onze server behandeld worden kun je altijd mailen naar de betreffende admin en daarnaast hebben we nog een heel mooi forum op www.strikerz.net. Je hebt dus blijkbaar gister helemaal niet doorgehad dat een admin je duidelijk probeerde te maken dat je op moest passen anders was je in de eerste plaats misschien al verstandig genoeg geweest om me niet te teamhurten. Ook schrijf je hier meteen dat ik je gebanned heb, dat ik lame ben etc Gelukkig zien andere mensen hierin wat ongeveer de spirit was van je gedrag gister en vinden het terecht dat je gebanned bent.

Op het stuk wat je hierna nog schrijft ga ik liever niet in ik hoop dat de mensen nu in ieder geval een goed beeld hebben van wat zich heeft afgespeeld. En ja, we zijn streng op de servers maar mensen worden altijd eerst gewaarschuwd en attent gemaakt op de policies (enkele zeer extreme gevallen uitgezonderd). Ik ben blij dat we de server vrij kunnen houden van allerlei gespuis en dat de mensen die er komen kunnen spelen inde goede sfeer die wij met ons beleid trachten te creeren.

Op een andere server mag het misschien normaal zijn dat je iemand uitscheld om niks, maar dat doe je in het dagelijkse leven ook niet dus waarom bij ons wel. Met de toenemende stroom verhalen over dat de cs-scene verprutst zou worden door 'n00bs' ben ik eerder van mening dat de mensen met dergelijk asociaal gedrag als wat jij gisteren vertoonde het voor andere verzieken en achteraf ben ik er dan ook niet rouwig om dat FOX je eruit gemikt heeft.

• 7th
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 18-07 13:27

7th

Ik word ook door gekicked.
Elke keer als ik vet meer kills heb dan jullie word ik gekicked.

Ik misdraag me helemaal niet.
Maarja als je het niet kan hebben dat iemand beter is kick je hem zeker.
Of je bent dan een admin van onder de 14 jaar of je bent 23+ en je heb nooit aandacht en/of power gehad.

Thy will see the light...

• pica
  • Laatst online: 10-11 16:07
Ja! Annie roelt! :P

Steam

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09:28
amen, valt weinig aan toe te voegen

• IceStorm
  • Laatst online: 11-11 20:11

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Zo, op verzoek van N-Jay nog even geopend en nu gaat ie weer dicht.

edit:
En nog heel even open omdat er nog wat mensen wilden reageren.

Verwijderd

Kijk Wat anja zegt is gewoon goed
En ik vind ik Strikerz zeer mild met regels hoor Ik doe er altijd gek en dat is geen probleem alleen soms ga ik iets te ver maar dan zeggen ze er wat van en dan minder ik het wel Ik zie bijna nooit echt veel mensen gekicked worden omdat ze betere scores hebben dan GoT.
Ik Kill GoT ook zo vaak maar word niet gebanned dus dat is pure bullshit wat je zegt nu >:)

Ciao mijn woord staat er >:)

• pica
  • Laatst online: 10-11 16:07
Hmmm en betere scores en dan kick is ook koei'n stront he.

Steam

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.