Hallo allemaal, ik heb sinds 1 november 2023 Delta Glasvezel, geinstalleerd door de Delta monteur van Guidion. Het internet via de wifi op laptop en TV werkt prima, met snelheden van rond 200-300 up en down. Ook mijn Iphone 12 werkt prima op de wifi. Dan mijn Samsung S22+, die werkt 75% goed en enkele (belangrijke) apps ontzettend slecht. Op bijvoorbeeld Buienradar en Rabo-app is de opstarttijd vanaf 20 sec ongeveer en soms veel langer. Facebook. Whatsapp werken normaal. Ik dacht dat het aan de telefoon lag (want Iphone en andere apparaten werken prima), maar na alle adviezen van iedereen te hebben opgevolgd, heb ik toch maar Delta gebeld. Dit probleem voorgelegd en na lange tijd is het antwoord: helaas ondersteunen wij deze problematiek niet omdat het allemaal prima werkt op andere apparaten, dus ligt het aan de telefoon.
Aanvullende informatie (ook gedeeld met Delta), de Samsung werkt prima buitenshuis en op wifi van vrienden en zelfs prima indien ik via de hotspot van de Iphone (die dan verbonden is met de Delta wifi) gebruik. Alleen niet direct op de wifi van delta bij mij thuis.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Iphone 12, Samsung S22+, Delta Glasvezel met Deco X20 en modem is Nokia XS-2426G-B
Internet speedtest op de Samsung S22+ is eveneens steeds rond 200-300 up en down, dus snelheid is prima, maar opstarttijd (app lag noem ik dat maar even) is dramatisch voor sommige apps.
Wat kan dit zijn? Herkent iemand dit probleem? Heb ik een gelijksoort topic gemist in mijn zoektocht (dan excuses maar hoop ook graag om de link te ontvangen)
Alvast dank voor jullie reacties !
Aanvullende informatie (ook gedeeld met Delta), de Samsung werkt prima buitenshuis en op wifi van vrienden en zelfs prima indien ik via de hotspot van de Iphone (die dan verbonden is met de Delta wifi) gebruik. Alleen niet direct op de wifi van delta bij mij thuis.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Iphone 12, Samsung S22+, Delta Glasvezel met Deco X20 en modem is Nokia XS-2426G-B
Internet speedtest op de Samsung S22+ is eveneens steeds rond 200-300 up en down, dus snelheid is prima, maar opstarttijd (app lag noem ik dat maar even) is dramatisch voor sommige apps.
Wat kan dit zijn? Herkent iemand dit probleem? Heb ik een gelijksoort topic gemist in mijn zoektocht (dan excuses maar hoop ook graag om de link te ontvangen)
Alvast dank voor jullie reacties !
[ Voor 0% gewijzigd door AMS17 op 16-12-2023 16:02 . Reden: typo ]