Ik ga in de aankomende schoolperiode van start met mijn hbo-deeltijdopleiding, BIM (Business IT & Management). Daarnaast zal ik gedurende 32 uur per week werken, en ik wil graag weten hoe mensen die dit eerder hebben gedaan dit hebben ervaren. Wat hebben zij gedaan om hun opleiding succesvol af te ronden?
Momenteel ben ik op zoek naar een baan van 24 uur in de IT, maar ik heb gemerkt dat het lastig is om dit te vinden. Daarom overweeg ik nu een functie van 32 uur, wat ik relatief snel heb kunnen vinden. Ik twijfel echter of dit wel relevant is voor mijn situatie. Ik heb de open avond van de opleiding bijgewoond en vernomen dat de opleiding de meeste studiepunten (25) per opdracht, verkregen via action learning-opdrachten op het veld.
Alle tips en adviezen zijn welkom.
Situatie: Woon thuis met mijn ouders
Momenteel ben ik op zoek naar een baan van 24 uur in de IT, maar ik heb gemerkt dat het lastig is om dit te vinden. Daarom overweeg ik nu een functie van 32 uur, wat ik relatief snel heb kunnen vinden. Ik twijfel echter of dit wel relevant is voor mijn situatie. Ik heb de open avond van de opleiding bijgewoond en vernomen dat de opleiding de meeste studiepunten (25) per opdracht, verkregen via action learning-opdrachten op het veld.
Alle tips en adviezen zijn welkom.
Situatie: Woon thuis met mijn ouders
[ Voor 179% gewijzigd door ZieMaar! op 24-12-2023 17:00 . Reden: Op verzoek hersteld ]