Lief Adje

Pagina: 1
Acties:
  • 75 views sinds 30-01-2008

• RvdH
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 04-02 14:45

RvdH

Uitvinder van RickRAID

Topicstarter
http://www.tweakers.net/ext/reg.dsp?U=1225
Status Lief Adje
Aardig, maar ik bedank vriendelijk voor de eer.

• Engineer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-07 23:56

Engineer

Software

* Engineer wilt hdd ook :Y)

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06:59

Jaymz

Keep on moving !

Naja. Lief ben je wel (want dat is iedereen :)), Adje niet meer :).

Mja, das aan een ander Lief Adje om te regelen denk ik zo :)

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Toevallig hebben we net ff een lijstje gebakken met alle Lieve Adjes en daar staan wel meer oudgedienden bij.

Binnenkort ben je er vanaf ;)

Professioneel Hyves-weigeraar

• RvdH

RvdH

Uitvinder van RickRAID

Topicstarter
Hm dus voorlopig mag ik nog gewoon mijn eigen reacties omhoog modden?

Naja, fijn bij mij hoor.. :*

• jant
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Sjonge sjonge sjonge...

Vanavond viel het me op dat het kennelijk nog oud zeer te vinden was ivm met de crash van enige maanden terug.

Het stoorde me al eerder dat mensen meldde hoeveel post ze wel niet kwijt geraak waren enz enz..

Kennelijk staat het functioneren van Rick destijds nog op de agenda. Ik heb daar destijds over gezegd dat het een *blunder* was dat er niet werd gecontroleerd of de backup goed was voltooid. Shift happens, gebeurd en klaar!

Ik vond het destijds mooi om te constateren, dat zodra het geheel weer online was, users hun vragen weer begonnen te stellen en hun discussies weer voerden. Men ging gewoon weer door met hetgeen waarvoor T.net, naar mijn stellige overtuiging, haar kracht aan dankt...

Laat het rusten... het verloren gaan van data is het niet waard om persoonlijke relaties te ontwrichten en vetes te creeeren...

T.net draait weer (al tijden..) Momenteel even wat minder :) En in functionaliteit is geen schade...

Momenteel werkt een zekere Kees hard aan de oplossing van de huidige performance problemen.... iets wat Rick ook tijden heeft gedaan... Als passie, als hobby, als vrijwilliger, als tweaker... Ik zou het een eer vinden om zelf deels de machines te beheren (open sollicatie:))Dat is onzin hoor. Maar feit blijft wel dat Rick in het verleden en Kees as we speak loads of time staken/steken in het onderhoud van "het serverpark". Dat verdient respect en geen gezeik.

Een album per dag; een selectie: https://open.spotify.com/playlist/6s3nNLl8pJpCwLR3LPligA?si=dddc51153b2a49e8

• Wouter Tinus
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Erm, jant?

Wie zeikt er hier dan volgens jou? Hij vraagt toch gewoon of die status weg mag bij hem?

Rick: het zal niet te lang duren, dat lijstje staat pas net 40 minuten op het crewforum ofzo. Er wordt iig aan gewerkt :) (ondertussen veel plezier met modden :+)

• RvdH

RvdH

Uitvinder van RickRAID

Topicstarter
jant = sweet :)

Maar hij begrijpt denk ik ook wel dat ik liever niets noppes nada nog met t.net te maken heeft, als ie de "fijne behandeling (zie sig)" ook meegekregen heeft :)

• jant
  • Niet online
Op vrijdag 07 september 2001 00:22 schreef WouterTinus het volgende:
Erm, jant?

Wie zeikt er hier dan volgens jou? Hij vraagt toch gewoon of die status weg mag bij hem?
Zie de signature van Rick en nog een andere post op 29 augustus in LA over het betreffende onderwerp.

Het feit dat Rick het in zijn signature gebruikt, het feit dat Femme een dergelijke uitspraak doet is gewoon tekenend.

Nogmaals wat, waarom, waardoor, omdat enzo in de crash van enige maanden geleden is pasee...

Ik vind het gewoon spijtig om te zien dat er her en der nog aan gerefereerd wordt en her en der nog een zwarte piet wordt toegeschoven...

Geloof me er zijn belangrijkere dingen in het leven om over te zeiken... Klink sentimenteel, klinkt als een cliche, klinkt als whatever, maar waarheid is het...

Een album per dag; een selectie: https://open.spotify.com/playlist/6s3nNLl8pJpCwLR3LPligA?si=dddc51153b2a49e8

• Dutchman!
  • Laatst online: 12:05
Op vrijdag 07 september 2001 00:04 schreef Jaymz het volgende:
Naja. Lief ben je wel (want dat is iedereen :)), Adje niet meer :).
maak er dan lief usertje van :+

We spend our years as a tale that is told

• Wouter Tinus
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Ow sorry, had niet in de gaten dat het over die .sig ging.

• jant
  • Niet online
Op vrijdag 07 september 2001 00:27 schreef RickJansen het volgende:
jant = sweet :)

Maar hij begrijpt denk ik ook wel dat ik liever niets noppes nada nog met t.net te maken heeft, als ie de "fijne behandeling (zie sig)" ook meegekregen heeft :)
Nah dat snap ik niet helemaal... Maar dat zal wel aan mij liggen.

Zoals ik het van jou een blunder heb gevonden met het backup verhaal, zo vind ik het een blunder van Femme dat er *nu* nog refereert aan jou rol daarin...

• RvdH

RvdH

Uitvinder van RickRAID

Topicstarter
Op vrijdag 07 september 2001 00:40 schreef jant het volgende:

[..]
Zoals ik het van jou een blunder heb gevonden met het backup verhaal, zo vind ik het een blunder van Femme dat er *nu* nog refereert aan jou rol daarin...
Juist ja, dat refereren van Femme. Daar gaat het om. Constant bij elke mogelijkheid mij de grond in stampen, dat vindt hij een vriendelijke behandeling. ...En dat vind ik het waard om in me .sig te zetten.

...maar daar gaat deze thread niet over.

• Eguan
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-11-2024

Eguan

Be Creative !

Jammer om te zien dat dit soort dingen gebeuren op tweakers.net

Die fout van Rick is stom, punt uit, maar hoe Femme (en de rest van de crew :?) daar nu inderdaad mee om gaat vind ik jammer om te zien en dat had ik nooit verwacht..

Maar ja, een mens blijft altijd leren in z'n leven van de fouten die hij gemaakt heeft. Misschien moeten bijde partijen daar wat van oppakken en maar zand over het verleden gooien, hoe moeilijk het misschien ook is :)

Sommige dingen moet je geloven om ze te kunnen zien. http://www.becreative.nu/

• jant
  • Niet online
Op vrijdag 07 september 2001 00:45 schreef RickJansen het volgende:

[..]

Juist ja, dat refereren van Femme. Daar gaat het om. Constant bij elke mogelijkheid mij de grond in stampen, dat vindt hij een vriendelijke behandeling. ...En dat vind ik het waard om in me .sig te zetten.

...maar daar gaat deze thread niet over.
Idd.... Ik moet het toch anders formuleren. Ik vind het jammer om te zien dat dit hele verhaal kennelijk wel op persoonlijk niveau "moet" worden uitgevochten. Zeker na zo'n lange tijd.

Anyway I'm done with this one allright....

• Jaymz
  • Laatst online: 06:59

Jaymz

Keep on moving !

Dames, heren. Dit topic is gestart omdat een ex-crewlid nog als status Lief Adje heeft. (wat mij ff de wenkbrauwen doet optrekken, maarja da's niet de discussie hier).

Niet omdat hij niet op de beste manier behandeld is, en dat nog ff in wil wrijven (zo komt het iig niet op mij over)

Laten we dit nou niet gaan doordrijven tot een Rick vs. crew topic, want daar heeft niemand wat aan.

Rick is nog Lief Adje, en wil daar vanaf. -punt-. Dat één en ander niet de schoonheidsprijs verdient is not the issue hier (imo).

• jant
  • Niet online
Op vrijdag 07 september 2001 01:03 schreef Jaymz het volgende:

Rick is nog Lief Adje, en wil daar vanaf. -punt-. Dat één en ander niet de schoonheidsprijs verdient is not the issue hier (imo).
Allright, as I said, I'm done with this one. Probably **way** over my head....

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11:08

Floor-is

5.2

Op vrijdag 07 september 2001 00:50 schreef Eguan het volgende:
Jammer om te zien dat dit soort dingen gebeuren op tweakers.net

Die fout van Rick is stom, punt uit, maar hoe Femme (en de rest van de crew :?) daar nu inderdaad mee om gaat vind ik jammer om te zien en dat had ik nooit verwacht..

Maar ja, een mens blijft altijd leren in z'n leven van de fouten die hij gemaakt heeft. Misschien moeten bijde partijen daar wat van oppakken en maar zand over het verleden gooien, hoe moeilijk het misschien ook is :)
Wijze woorden :)

Bericht hierboven

• Kees
  • Laatst online: 10:36

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
*fixed*

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

• Femme
  • Laatst online: 02-12 10:19

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Ik heb de laatste drie maanden nauwelijks een woord geproken over Rick. Dit gaat dus allemaal weer nergens over.

Verwijderd

Op vrijdag 07 september 2001 03:56 schreef Femme het volgende:
Ik heb de laatste drie maanden nauwelijks een woord geproken over Rick. Dit gaat dus allemaal weer nergens over.
Je moet je fustraties niet opkroppen ;)

dat is niet goed voor je bloeddruk ;(

• Agent-X
  • Niet online
Ach..het houd je bezig..

hier stond iets

• GaMeOvEr
  • Laatst online: 12:25

GaMeOvEr

Is een hork.

We gaan er toch niet _weer_ over beginnen he ?

Iedereen heeft fouten gemaakt.

De ene op technisch vlak, de andere op comunicatief vlak, nog veel meer anderen door er dom mee om aan te gaan en het maar niet te laten rusten en altijd weer proberen zout in de wonden te wrijven.

Ja, ik heb het hier over (ex)crewmembers, niet over users.

Dit verhaal is afgehandeld. Dat sommige mensen het schijnbaar nog steed nodig vinden gedane zaken op te rakelen, tja.

* GaMeOvEr vind dat dit gedoe toch wel lang genoeg geduurt heeft, en hoopt dat _iemand_ de slimste is om er op de juiste manier mee om te gaan.

Aannames zijn fataal.

• Kaj.
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Uhm, GO: ik dacht dat het vooor deze thread ook alweer uit de wereld geholpen was? Ik wilde aanvankelijk reageren, maar heb dat niet gedaan in de hoop dat een slotje niet nodig zou zijn.
Het slotje wat hier nu opzit is dus nu preventief.

• Kaj.
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Overigens is het status"probleem" inmiddels opgelost; dannk je Rick dat je ons er even op wees. :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.