'geleverde' pakken niet ontvangen, en de oplossing...

Pagina: 1
Acties:
  • 471 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• natural colour
  • Registratie: April 2022
  • Laatst online: 17:21
Ik woon op een adres die Google na 4 jaar nog steeds niet kent, daardoor komt geregeld voor dat pakketten op een heel ander adres worden bezorgt, soms aan de andere kant van de wijk, maar toch als 'geleverd' worden aangegeven, gisteren alweer.

Op mijn werk word geregeld bij een groothandel besteld, bij levering wordt door de chauffeur daarvan een foto gemaakt, dat zou bij elke pakketlevering bij particulieren ook moeten.
Foto bewijs materiaal voorkomt dat luie bezorgers een pakket 'ergens' neerzetten.

20x JA Solar 6.9KW; Fronius Symo 7.0; Panasonic 7H Mono; Atlantic Explorer V4; https://www.astrobin.com/users/naturalcolor/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoiz
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01-08 08:20
Dat bestaat al, bijvoorbeeld verzekerd verzenden. Particulieren zijn niet bereid te betalen voor een goede bezorging dus is de kwaliteit op het niveau van vandaag..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• natural colour
  • Registratie: April 2022
  • Laatst online: 17:21
Die keuze mogelijkheid heb ik veelal niet

20x JA Solar 6.9KW; Fronius Symo 7.0; Panasonic 7H Mono; Atlantic Explorer V4; https://www.astrobin.com/users/naturalcolor/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01-10 20:42
Wat is het doel van dit topic? Heb je dit al gemeld als tip bij PostNL/DHL/DPD/UPS etc.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisborst
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11:29
@natural colour
Heb je google al benaderd? Je kan namelijk suggesties doen om maps te verbeteren. Ik zou geen moeite steken om de bezorgers op te voeden want dat gaat echt niet lukken.
Enige waar jij invloed op hebt is zorgen dat je adres goed gevonden wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Modbreak:Ik mis hier de discussiewaarde. Het is nu meer een rant op PostNL met een opmerking hoe zij hun bezorging kunnen verbeteren. Dat kan je beter met PostNL zelf afhandelen dan hier.

Om deze reden doe ik het topic op slot.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.