Goedendag,
Ik heb een moederbord incl. processor & grafische kaart gekregen, al wat ouder spul maar voor mijn doeleinde prima genoeg.
Nu heb ik zojuist een schone installatie van Windows 10 gedaan op een nieuwe SSD.
Driver geïnstalleerd van de videokaart, alleen nu blijft de ventilator op volle toeren draaien (zonder belasting).
Zoals je hieronder kan zien heb ik de instellingen in het GPU tweak menu al aangepast, maar er veranderd niks. De videokaart ook in een ander moederbord aangesloten, maar daar blijft die het ook doen.
/f/image/I5Kw1GBspVk91ewCYO0MdhaN.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/B3QFzMe96MJMdCohmPyryNCq.png?f=fotoalbum_large)
Wat kan ik nog meer proberen?
Helaas kan ik niet zonder videokaart, omdat er op het moederbord geen aansluiting voor een beeldscherm zit.
Huidige setup:
Ik heb een moederbord incl. processor & grafische kaart gekregen, al wat ouder spul maar voor mijn doeleinde prima genoeg.
Nu heb ik zojuist een schone installatie van Windows 10 gedaan op een nieuwe SSD.
Driver geïnstalleerd van de videokaart, alleen nu blijft de ventilator op volle toeren draaien (zonder belasting).
Zoals je hieronder kan zien heb ik de instellingen in het GPU tweak menu al aangepast, maar er veranderd niks. De videokaart ook in een ander moederbord aangesloten, maar daar blijft die het ook doen.
/f/image/I5Kw1GBspVk91ewCYO0MdhaN.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/B3QFzMe96MJMdCohmPyryNCq.png?f=fotoalbum_large)
Wat kan ik nog meer proberen?
Helaas kan ik niet zonder videokaart, omdat er op het moederbord geen aansluiting voor een beeldscherm zit.
Huidige setup:
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
---|---|---|---|---|
1 | Processors | AMD FX 8370E Boxed | € 0,- | € 0,- |
1 | Moederborden | MSI 970 Gaming | € 0,- | € 0,- |
1 | Videokaarten | Asus GT640-2GD3 | € 0,- | € 0,- |
1 | Solid state drives | Crucial MX500 2,5" 1TB | € 71,49 | € 71,49 |
Totaal | € 71,49 |