Update oktober BB?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• MielV
  • Registratie: December 2023
  • Laatst online: 19-04-2024
Hello! Ik ben op zoek naar een nieuwe PC, budget ongeveer EUR 1.500 (PC + scherm, geen andere randapparatuur nodig). Ik zag de oktober best-buy (review: Desktop Best Buy Guide - Oktober 2023) en vroeg me af of dit op vandaag nog steeds een goeie keuze is, of er misschien een paar aanpassingen te doen zijn.

Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen, vooral Cities: Skylines 2 en wat oudere games zoals RDR2

Wat mag het systeem gaan kosten?
EUR 1.500 ongeveer

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Alles behalve scherm heb ik

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Indien mogelijk niet al te luid, maar eigenlijk niet echt specifieke wensen anders

Ga je overklokken?
Neen

Wat verwacht je van ons?[i]
Heel simpel, wat pas ik best aan in de laatste BB gids (of kan ik dit zo bestellen zonder meer)?

Alle reacties

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12:57
Die lijst is nog altijd prima

• martyw
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 18:39
Voor de belangrijkste onderdelen, de CPU en de GPU zijn er geen belangrijke introducties geweest de afgelopen maanden, en ook zijn de prijzen van videokaarten niet wezenlijk veranderd. De verwachtingen voor de vermoedelijk begin volgend jaar uitkomende Intel Core i5-14400 zijn niet hooggespannen, zie bv hier.

• MielV
  • Registratie: December 2023
  • Laatst online: 19-04-2024
Alles besteld en geleverd, beginnen monteren. Alles verloopt goed, maar geen idee hoe ik de drie fans van de case moet verbinden 😭
Op de één of andere manier komen de kabels uit de fans samen, cf. foto wat ik als einde heb. Weet iemand hoe ik dit moet verbinden?Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BfCFbXhX3neJoCPbnRlHhETSCO4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/oTGLvYqZbsH0WJEqxXireXEU.jpg?f=fotoalbum_large