Hardware.info reviews bewaren voor tweaker abonees?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andru123
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06:10
Is het een idee om alle links naar reviews van hardware.info laten staan toegankelijk voor tweakers abonnees?
De reviews en test data is toegevoegde waarde. De reviews en tests zijn overal op tweakers gelinkt. Laat het maar staan (read-only) en maak ze alleen voor abonnees.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 3_s
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 12:19

3_s

Waarom alleen voor abonnees?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-06 15:34

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Ik zal vast iets gemist hebben maar HWi is toch nog online op https://nl.hardware.info/reviews ?

Afgezien van enkele specifieke reviews van produkten die misschien eens in de 5 jaar een refresh krijgen; ik zie niet helemaal in waarom je 14-in-een-dozijn reviews van GPU's, CPU's, mainboards, etc allemaal zou willen "bewaren"; als ik "nu" iets wil kopen , ben ik vaak niet van plan iets te kopen dat minstens x jaar oud is en/of slecht verkrijgbaar en/of enkel tweedehands nog?
Omdat 'ie ze niet wil lezen, gezien de T.net-status ;)

[ Voor 17% gewijzigd door MAX3400 op 15-12-2023 19:23 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• corporalnl
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 12:07
MAX3400 schreef op vrijdag 15 december 2023 @ 19:22:
Ik zal vast iets gemist hebben maar HWi is toch nog online op https://nl.hardware.info/reviews ?

Afgezien van enkele specifieke reviews van produkten die misschien eens in de 5 jaar een refresh krijgen; ik zie niet helemaal in waarom je 14-in-een-dozijn reviews van GPU's, CPU's, mainboards, etc allemaal zou willen "bewaren"; als ik "nu" iets wil kopen , ben ik vaak niet van plan iets te kopen dat minstens x jaar oud is en/of slecht verkrijgbaar en/of enkel tweedehands nog?

[...]

Omdat 'ie ze niet wil lezen, gezien de T.net-status ;)
Gok dat TS doelt op nieuws: Techwebsite Hardware Info stopt op 1 januari 2024

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
MAX3400 schreef op vrijdag 15 december 2023 @ 19:22:
Er is een hele community retro-enthousiasten die alles van oude C64's tot Voodoo3D kaarten tot 486's tot you-name-it oplappen, mee spelen etc. Als je dan je kunstje gedaan hebt en je Voodoo3D voorzien hebt van 2 héle extra MB's wil je misschien de prestaties vergelijken met vergelijkbare kaarten uit 't verleden. Ik noem maar een zijstraat. Niet alles hoeft met aankopen te maken te hebben en ook oude content - hoe outdated ook - kan (historische) waarde hebben voor mensen.

[ Voor 3% gewijzigd door RobIII op 15-12-2023 20:27 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andru123
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06:10
Niet echt voor de “retro”. Er zijn 1000 reviews die nog relevant zijn vandaag de dag. Kijk maar naar Beste Wifi routers BBG van vandaag. Er staat een Asus 53u router. En dan kijk hier https://nl.hardware.info/...ter-gemiddelde-snelhedenn
Er is geen 53u genoemd , maar wel 56u en 58u. Netjes gemeten. Je kan je eigen conclusies maken.
Dat is waardevol info (relevant nog vandaag) dat een tweakers abonnee waard.

[ Voor 4% gewijzigd door andru123 op 15-12-2023 21:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Nee, snap ik, maar dat is 't over een jaar (of 2, 3, ...) wél ;)

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11:48

n00bs

Het is weer Zomer!

Ik mag hopen dat het bewaard blijft en inzichtelijk is voor allen met een account.
En ik zal vast wat reviewers tegen het zere been schoppen, maar ik kom al jaren op hardware.info juist voor de goede reviews en duidelijke leesbaarheid en vergelijkings-mogelijkheden. Ik vind het echt een groot gemis dat ze op moesten houden en ik kan enkel hopen dat tweakers, reviews op een vergelijkbare manier en in een vergelijkbaar jasje kan neerzetten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fermion
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 04-06 18:38
Zat net te kijken naar de gearchiveerde HWI, ook de commentaren van users zijn verwijderd. Jammer.
Pagina: 1