deskundig advies 3D-printer

Pagina: 1
Acties:
  • 490 views

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RIP Statue
  • Registratie: December 2023
  • Laatst online: 31-03-2024
Hallo forumleden,

Ons bedrijf is momenteel op zoek naar een geschikte 3D-printer en we hopen dat jullie ons kunnen voorzien van wat deskundig advies. We hebben beperkte kennis op dit gebied en willen graag een printer aanschaffen voor het produceren van dinosauriërskeletten. De gewenste printafmetingen zijn ongeveer 350 x 350 x 600 mm. We hechten waarde aan een snelle printer, die ook nog eens gebruiksvriendelijk is. We gebruiken het filament PLA, en een nozzle van 0.4 mm, waarbij een goede detaillering van het eindproduct belangrijk is.

Als jullie ervaring hebben met een printer die aan deze specificaties voldoet of andere nuttige suggesties hebben, zouden we het enorm waarderen als jullie deze met ons delen.

Alvast bedankt voor jullie hulp!
Emma

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-05 08:46

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

Ik zie even niet wat dit met Softwareontwikkeling van doen heeft (waar je nu in gepost hebt), maar ik mis sowieso wat zaken in je topicstart. Bij deze dus het vriendelijke verzoek even onze Quickstart door te nemen en dan je topic in het juiste subforum te openen ;)

[ Voor 3% gewijzigd door RobIII op 15-12-2023 13:15 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.