Veiligheid in de (jeugd)zorg met local on site footage.

Pagina: 1
Acties:
  • 461 views

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickyVDP
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 07-09 19:06
Mijn vraag:

Ik woon voor onbekende tijd nog wel in zorg plekken, met verschillende mogelijkheden wel niet. Momenteel heb ik 2 RJ 45 conners in use. Wel naast elkaar dus mogelijk zelfde kabel? (ik weet dus nooit de specs van mijn huis :+)

Laten we er vanuit gaan dat ik iig RJ45 cat5e krijg in een kamer. Ik heb een mooi tien u-rackje maar slecht's 1 slot wordt actief gebruikt die een DBX pre-proccesor. 9u over dus.

Ook belast ik naar mijn idee mijn stop vrij snel. Het stroom zal iig schoon moeten worden gemaakt en piek vrij, ook voor audio doeleinden. iets zoals dit?

APC is ook niet gek voor deze use case, ook in het geval van stroom uitval.

ook heb ik op termijn hopelijk tegen nop 1 werkende pi 3b en een helium miner die we gaan ontlora'en. eens kijken wat de mogelijkheden zijn.. Ook zouden er 2 c920's deze kant op kunnen komen. Maar poe webcam alternatieven zijn ook welkom.

Daarmee heb ik in theorie, 2 mini computers en webcams mochten deze binnen komen.

Waarom?

Ik heb meermaals incidenten gehad waarbij anderen mijn kamer binnen zijn geweest en schade hebben gemaakt op zowel materilistisch als emotioneel domein :'(

in 1 van deze incidenten was het heel duidelijk en was de aggressor ook transparant daarin. De andere incidenten helaas niet maar de schade is er wel (?). ik ben in gesprek met de hoge pief geweest maar 0 empatie. Ik kan het namelijk niet bewijzen, idem ditto bij mijn eigen inboedel vezekering.

Heb je zelf als een oplossing geconden?

Helaas nog niet, het netwerkt gaat door een interne switch en dns. een modem / router en switch is denk ik wat ik nodig heb om dit werkend te maken. Helaas is het nodig, het is niet anders. Alle tips en aanraders worden gewaardeerd. Love y'all <3

Fuck Plan B We Have Plan AA

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:35

Yucon

*broem*

Begrijp ik goed dat er ondanks een bekentenis niet ingegrepen wordt, en dat je hoopt dat een filmpje daar verandering in zou brengen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NickyVDP
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 07-09 19:06
Helaas is dat de huidige staat. Gaat mij niet om vingers wijze. maar de schade loopt op en ik kan niemand aansprakelijk stellen. Niemand zou het gedaan hebben (?) oh well, time to homelab 2.0

Fuck Plan B We Have Plan AA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grasmanek94
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 15-09 10:57
Ik zie hier twee vragen; of je CAT kabel dezelfde is, en of je voor audio een een 230v filter kan kopen?

1e kan je makkelijk controleren door gewoon een apparaat aan te sluiten en kijken of er activiteit is op de link, en de 2e uiteinde niet aangesloten laten. Indien er activiteit is dan is de kans erg groot dat het niet dezelfde kabel is. Daarna sluit je twee apparaten aan, kunnen ze direct met elkaar communiceren en zijn er geen andere apparaten te zien via netwerk logging, zoals switches, dhcp servers of routers (kan je achterhalen door te kijken naar WHOIS announcements/responses, dhcp responses). Geen andere apparaten en je kan wel direct communiceren (door bijvoorbeeld een statisch ip op beide apparaten) - grote kans dat het wel dezelfde kabel is.

Wat ruis wegwerken betreft, het zal vast helpen maar daarvoor zou je toch echt eerst moeten bepalen of de stroom die er aanwezig is, problemen oplevert.

Voor de rest zie ik geen vragen..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MuddyMagical
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:56
Tldr poging: Je woont in een zorginstelling en wilt een helium miner plaatsen en 2 webcams als bewakingscamera's?

1. Lijkt me niet de bedoeling dat je de stroom van de zorginstelling gaat gebruiken om te minen.
2. Overleg eerst even of het toegestaan is om in de woonlokatie camera's te plaatsen in je eigen vertrekken. Ik kan me voorstellen dat zorgpersoneel er niet direct happy van wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iamerwin
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 20:17
Effe buiten de doos gedacht….wildcameras werken op batterijen, zijn sensor gestuurd en nemen ook in het donker op. (IR) Verberg zo’n ding in je kamer, dan ben je toch ook klaar? (of mis ik nu wat?)

Hello. Is it me you're looking for?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online

br00ky

Moderator Harde Waren
Dit gaan we niet doen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.