Ik vind spraak van internetvideo's vaak niet goed verstaanbaar en te dof en gesmoord klinken. Daarom wil ik het geluidsvolume vergroten en de toonhoogte verhogen bij streaming video's in Windows 10. Maar hoe moet dat?
De adviezen hierover op internet sluiten niet aan bij de menu's die ik zie in de instellingen van Windows 10. In Windows XP waren die instellingen wel makkelijk te vinden.
Als ik het geluid niet kan instellen via Windows 10, welke gratis volume booster software raden jullie me dan aan?
Ik heb het geluidsprogramma Audacity geïnstalleerd, maar ook daarin vind ik geen optie om de geluidsinstellingen van streaming video aan te passen.
Ik gebruik een Dell Latitude E6420 laptop, met merkloze pc-speakers.
uitvoering: Dell Latitude E6420 (I5-2520M-BE)
ik gebruik Windows 10 home met een recente update en Edge browsersoftware.
Alvast bedankt voor jullie antwoorden.
De adviezen hierover op internet sluiten niet aan bij de menu's die ik zie in de instellingen van Windows 10. In Windows XP waren die instellingen wel makkelijk te vinden.
Als ik het geluid niet kan instellen via Windows 10, welke gratis volume booster software raden jullie me dan aan?
Ik heb het geluidsprogramma Audacity geïnstalleerd, maar ook daarin vind ik geen optie om de geluidsinstellingen van streaming video aan te passen.
Ik gebruik een Dell Latitude E6420 laptop, met merkloze pc-speakers.
uitvoering: Dell Latitude E6420 (I5-2520M-BE)
ik gebruik Windows 10 home met een recente update en Edge browsersoftware.
Alvast bedankt voor jullie antwoorden.