De schijf uitschroeven zou ik niet doen. Zeker niet zelf.
Ik heb er geen ervaring mee maar lees
Exporteren
U krijgt toegang tot het menu Exporteren door op de toets Export op het frontpaneel of
op de systeembesturingsbalk te drukken. Met dit menu kunnen opgenomen video- en
audiofragmenten worden opgeslagen op een USB-opslagmedium.
Afbeelding 5.10 Menu Exporteren
1. Geef aan dat u naar USB wilt opnemen via het selectievakje Doelapparaat.
2. Selecteer het Kanaal dat u wilt archiveren.
3. Vul een Begintijd en Eindtijd in voor de videofragmenten die u wilt archiveren.
4. Klik op Export om het archief aan te maken.
– Om een USB-schijf te formatteren nadat deze is geplaatst, klikt u op de knop
Formatteren.
Als de totale grootte van de videofragmenten groter is dan de beschikbare ruimte op het
opslagmedium, worden alleen de eerste fragmenten waar nog voldoende ruimte voor is
gearchiveerd.
5. Klik op Bestand om het ‘Logboekbestand met exportgeschiedenis’ op te slaan op het
USB-medium
En zegt zo niets over bestandsformaten. Ik vermoed (...) dat alleen bijvoorbeeld FAT32 wordt ondersteund.
Je zou kunnen kijken of de grote USB-stick wel wordt herkend als je het eerst in Windows formatteert als exFAT: USB stick aansluiten aan PC, verkenner openen, USB stick checken dat er niets staat dat bewaard hoeft te blijven (!), dan rechtermuisknop op de schijfletter van de USB stick (dubbelcheck dat het de stick is!) en dan 'Formatteren' of 'Format'. Bij het scherm dat verschijnt is er een menu waar exFAT is te slecteren, of anders FAT32. Dan OK en de stick wordt geschoond.
Werp stick uit en probeer het in de DVR.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)