Hallo, advies gevraagd,
deze wordt mij geadviseerd door de verkopende party
Be Quiet Pure Base 500
Gigabyte B650M DS3H!
AMD RYZEN 5 7600X
Corsair 32GB DDR5 RAM geheugen
Samsung 970 EVO Plus 1000GB M.2 SSD
AMD Radeon RX 6750XT
Be quiet! Dark Rock Pro 4
Cooler Master Elite NEX - W700 (700Watt)
PC wordt gebruikt om te gamen, de games die ik speel zijn uit de Far Cry serie, call of duty, tom Clancy.
Cities skylines (2) enz. ook de nieuwe games moeten voorlopig speelbaar zijn
Mijn vraag aan verkopende party was om een geluidsvriendelijk systeem te maken, goede (snelle) ssd
RGB en over-klokken zijn niet belangrijk
bovenstaande kost om en nabij €1500 incl thuislevering
Is dit systeem goed samengesteld ?
Alvast dank voor het meedenken en kijken.
Welke software ga je gebruiken? Wil je gaan gamen? Videobewerken? Of gewoon huis tuin en keuken surfen en mailen?
De Pc zal op windows gaan draaien.
De pc is bedoeld om te gamen, beetje administratie en veel surfen.
Ik verwacht maximaal (ongeveer) €1500 te gaan uitgeven incl het assembleren en thuisbezorgd
Het betreft een gehaal nieuw systeem
Uiteraard begrijp ik dat hoe groter het budget hoe sneller het systeem meer helaas moet ik ergens een grens stellen en zal over c.a. 5 jaar weer een andere (nieuwere) PC nodig hebben
Uit vroegere ervaring hebben Intel en NVIDIA mijn voorkeur maar ik heb al begrepen dat dit niet zo belangrijk meer is omdat AMD en Radeon hier mee goed kunnen concurreren.
Mijn vraag aan verkopende party was o.a. geluidsvriendelijk
overklokken is niet van belang
Witte kast heeft een lichte voorkeur
Mijn Monitor is een LG breedbeeld die draait op een resolutie van 3440-1440 op 144 HZ
Ik wil kunnen gamen op een "hoge" resolutie zonder van die (freeze momenten) echter de ultra modus is ook geen noodzaak
deze wordt mij geadviseerd door de verkopende party
Be Quiet Pure Base 500
Gigabyte B650M DS3H!
AMD RYZEN 5 7600X
Corsair 32GB DDR5 RAM geheugen
Samsung 970 EVO Plus 1000GB M.2 SSD
AMD Radeon RX 6750XT
Be quiet! Dark Rock Pro 4
Cooler Master Elite NEX - W700 (700Watt)
PC wordt gebruikt om te gamen, de games die ik speel zijn uit de Far Cry serie, call of duty, tom Clancy.
Cities skylines (2) enz. ook de nieuwe games moeten voorlopig speelbaar zijn
Mijn vraag aan verkopende party was om een geluidsvriendelijk systeem te maken, goede (snelle) ssd
RGB en over-klokken zijn niet belangrijk
bovenstaande kost om en nabij €1500 incl thuislevering
Is dit systeem goed samengesteld ?
Alvast dank voor het meedenken en kijken.
Welke software ga je gebruiken? Wil je gaan gamen? Videobewerken? Of gewoon huis tuin en keuken surfen en mailen?
De Pc zal op windows gaan draaien.
De pc is bedoeld om te gamen, beetje administratie en veel surfen.
Ik verwacht maximaal (ongeveer) €1500 te gaan uitgeven incl het assembleren en thuisbezorgd
Het betreft een gehaal nieuw systeem
Uiteraard begrijp ik dat hoe groter het budget hoe sneller het systeem meer helaas moet ik ergens een grens stellen en zal over c.a. 5 jaar weer een andere (nieuwere) PC nodig hebben
Uit vroegere ervaring hebben Intel en NVIDIA mijn voorkeur maar ik heb al begrepen dat dit niet zo belangrijk meer is omdat AMD en Radeon hier mee goed kunnen concurreren.
Mijn vraag aan verkopende party was o.a. geluidsvriendelijk
overklokken is niet van belang
Witte kast heeft een lichte voorkeur
Mijn Monitor is een LG breedbeeld die draait op een resolutie van 3440-1440 op 144 HZ
Ik wil kunnen gamen op een "hoge" resolutie zonder van die (freeze momenten) echter de ultra modus is ook geen noodzaak
[ Voor 40% gewijzigd door mrjojo13 op 14-12-2023 13:43 ]