Geen reactie meer, wanneer beoordeling geven ?

Pagina: 1
Acties:

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 17:00

Agent47

I always close my contracts.

Topicstarter
Goedemorgen,

Ik heb een Iphone te koop staan. Ik heb hier van 2 Tweakers een bericht op gekregen.
Één tweaker biedt me een bedrag en ik ga akkoord. Het product wil hij ophalen, ook prima. Ik stel dagen voor maar ik heb nu 4 dagen geen reactie meer. Ik heb dus akkoord met deze tweaker.

Ik bericht een andere Tweaker en hier krijg ik ook geen bericht meer van. Ik ben van mening, los van ziekte of overlijden, dat binnen 48 uur een reactie wel mogelijk moet zijn? Al is het een " Sorry, geen interesse meer"
Dan kan het bericht ook de prullenbak in en kan ik ook verder. Met deze tweaker heb ik dus nog geen deal, maar in onderhandeling.

Excuus als het ergens al staat hoor, maar kon het even niet vinden.

[ Voor 7% gewijzigd door Agent47 op 14-12-2023 09:44 ]

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

• Lelletje
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 20-05 13:01
Jij kan ook een bericht sturen?

"Aangezien ik geen reactie meer van je krijg, ga ik verder met de verkoop aan een ander."

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
Je mag een negatieve beoordeling plaatsen als je na 72 uur niks hebt gehoord las ik laatst. dus gewoon afzien van de verkoop.

[ Voor 15% gewijzigd door Farabi op 14-12-2023 09:38 ]

• Agent47

Agent47

Topicstarter
Lelletje schreef op donderdag 14 december 2023 @ 09:35:
Jij kan ook een bericht sturen?

"Aangezien ik geen reactie meer van je krijg, ga ik verder met de verkoop aan een ander."
Ik heb zaterdag akkoord gegeven en zondag nog een bericht gekregen. Ik heb dinsdag een bericht gestuurd of er nog interesse is. Ik wacht het wel af tot vrijdag dan.

• Agent47

Agent47

Topicstarter
Farabi schreef op donderdag 14 december 2023 @ 09:38:
Je mag een negatieve beoordeling plaatsen als je na 72 uur niks hebt gehoord las ik laatst. dus gewoon afzien van de verkoop.
Ik heb zondag verschillende dagen voorgesteld deze week maar nog steeds geen reactie. Ik heb dinsdag nog gevraagd of hij interesse heeft. Wanneer zijn die 72 uur dan om? Na die zondag of na die van dinsdag?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• VDV
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 01:26

VDV

Agent47 schreef op donderdag 14 december 2023 @ 10:02:
[...]

Ik heb zondag verschillende dagen voorgesteld deze week maar nog steeds geen reactie. Ik heb dinsdag nog gevraagd of hij interesse heeft. Wanneer zijn die 72 uur dan om? Na die zondag of na die van dinsdag?
Na het laatste bericht van de wederpartij, dus als dat zaterdag is, is die 72 uur om en zou je in principe een V&A Feedback mogen achterlaten. Echter gezien er een akkoord is gegeven, is een deadline voor reactie instellen wellicht het netste, al is het maar 24 uur of zoiets.

Dat, en het is het minste gedoe achteraf als de koper dan opeens wel na veel tijd weer reageert en mogelijk van mening is dat hij/zij een bindend akkoord met jou heeft. Die kan jou dan niet verwijten dat je "zomaar" de overeenkomst eenzijdig hebt afgebroken.

• Agent47

Agent47

Topicstarter
Mag een slotje op.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:00

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Die 72 uur gaat om de eerste reactie, niet over vervolgreacties. Als er een akkoord is en er komt geen reactie meer, is het beste om nog 1 laatste mail te sturen met een deadline. "ik hoor niks meer van je. Indien er binnen 24 uur geen reactie komt, vervalt de deal en ga ik verder met de volgende gegadigde" of iets van die strekking.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Pagina: 1