welke laptop kopen

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• diana oliva
  • Registratie: Maart 2023
  • Laatst online: 15-12-2023
ik heb een oude medion van de generatie toen win10 nog niet lang uit was . nu laatst een nieuwere medion gekocht tweedehands met windows 11 . maar ik ben hier niet tevreden over het scherm is bijna niet aan te passen en is zo scherp en walgelijk dat de foto's er bijna uitzien als geesten ik zie nergens waar ik dit moet aanpassen dus ik zet deze donkerder zodat ik er geen hoofdpijn van krijg . maaar nu probleem nr 1 het geluid mijn nieuwe laptop als je de volume op 100% zet is het net als je bij mijn oude die maar op 50% staat . terwijl ik dit wel heel erg belangrijk vind als ik naar muziek luisteren moet dit goed luid zijn en zeker met koptelefoon . met mijn oude is het nog redelijk oke maar niet echt naar mijn goesting mijn nieuwe medion is gewoon erg stil ik zet die op 100% dus het luidste en het geluid wat eruit komt is gewoon belachelijk voor woorden zo stil.

daarom vraag ik weet iemand een laptop met windows 11 . met mooi klaar beeld scherm en niet dit vreselijke spoken geval dat zo scherp is. ik wil gewoon een laptop om muziek op luisteren met en zonder koptelefoon die luid is en niet zo luid dat het gaat vervormen of te scherp dat het liedje gaat schreeuwen waar ik ook niet tegen kan is dat je een liedje aan het luisteren ben en de stem amper hoort door te veel bas . mijn laptop wordt vooral gebruikt voor mijn netflix of disney te kijken you tube, online shoppen en vooral veel naar muziek luisteren. als ik aan het poetsen ben wil ik luide muziek. en als ik die gebruik met koptelefoon op dat hij ook best goed maar ook luid mag zijn.

weet iemand hier iets over? ik heb een buget van max 700 euro
dus in het kort 1 met een goede kwaliteit beelscherm
1 die luid is maar prefect in balans is niet te scherp en zeker niet te veel bas dat je koppijn prijgt
1 die ook luid blijft met gebruik kopteleofoon
moet windows 11 hebben

ik hoef geen dure laptop tis toch alleen voor online winkelen , muziek luisteren en series streamen voor de rest gebruik ik deze niet mijn oude was een intel i3 mijn nieuwe een intel i5 en toch is mijn oude veel beter dus kan iemand mij hier aub mee helpen . en niet te duur aub en geen verouderd toestel . ik zoek een nieuwe met windows 11 een luide en goed beeld heeft.

kan me aub iemand helpen

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ad de Jong
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:04
Wil je een beetje fatsoenlijk muziek luisteren, hang er een (bluetooth) speaker (setje) aan.
Ik ken geen enkele laptop waar fatsoenlijk geluid uitkomt om echt naar muziek te luisteren.
Dat kan ook niet met die kleine speakertjes.
Maar smaken verschillen wat voor de ene goed klinkt is voor de ander gewoon geluid maar geen muziek.

Wat beeldkwaliteit betreft, ga kijken in de winkel wat aan jouw eisen voldoet.

Mijn profiel op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diana oliva
  • Registratie: Maart 2023
  • Laatst online: 15-12-2023
het gaat zich vooral om het geluid wat er uit komt tijdens poetsen mag die luid loeien maar snachts als de andere slapen moet ik een koptelefoon op doen heb er 2 van senheisser en 1 bluetooth van edifiere beide goede koptelefoons maar gaan niet harder dan de laptop . bij mijn oude gaat de koptelefoon luid en bij de nieuwe echt heel stil voor op 100% te zetten. mij gaat het er niet om dat die perfect moet afspelen trouwens meestal gebruik ik daar mijn google hub 2 voor dia via youtube muziek speelt maar ik was echt op zoek naar 1 die goed luid is en dan bedoel ik voor al voor snachts want een speaker heb ik zelf die kan je ook alleen maar gebruiken als je alleen thuis bent en de andere niet stoort . snappen jullie dat dan niet dat niet iedereen de luxe heeft om zijn speakers te laten loeien ik woon niet alleen moet ik dan mijn speakers aan zetten terwijl hier andere tv zitten te kijken ? neen dan heb ik mijn koptelefoon op en met mijn nieuwe laptop is dit gewoon belachelijk stil voor die op 100% te hebben gezet. snappen jullie dat dan niet ik zoek een laptop die je luid kan zetten met speakers en zeker en vast met koptelefoon want mijn nieuwe laptop is erg stil