tv zenders staan plotseling bij niet gecodeerd

Pagina: 1
Acties:
  • 613 views

Vraag

• karelve
  • Registratie: December 2023
  • Laatst online: 14-12-2023
Ik heb een contract met youfone en sinds een maand zijn de RTL zenders met daarop de voor mij belangrijke voetbal wedstrijden niet meer te zien.. Er verschijnt een wit balkje in een zwart veld met daarop de tekst "gecodeerd programma". Talloze telefoontjes en mails met youfone hebben tot niets geleid.
Youfone beweert dat het aan mijn tv toestel ligt, maar dat kan niet want alle andere zenders kan ik normaal bekijken.
Wat moet ik doen?

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hhoekstra
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 08:00
Je krijgt toch een decoder bij youfone ? (extra kastje bij de tv)
Dan kan het nooit aan de tv liggen maar ligt het aan hun.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bjusterbaarlik
  • Registratie: December 2022
  • Niet online
Het kan inderdaad niet aan de TV liggen, maar wel aan de gebruiker. :p Bijvoorbeeld door in plaatst van Youfone TV te kijken via de HDMI ingang, de coax van Ziggo te gebruiken. Dus de vraag aan @karelve welke afstandsbediening gebruik je voor het zappen? Die van Youfone of die van de TV?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Andros
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12-05 18:12
Youfone doet geen coax toch? Dan valt er niets te coderen en vermoed ik ook dat de gebruiker een verkeerd signaal zit te kijken. Simpele test, zet tv aan op een zender die werkt en trek het kastje van Youfone los van de stroomvoorziening. Indien beeld nog werkt kijk je geen tv via Youfone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08:24

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Maar zo te lezen karelve in "hoe kan ik een bericht plaatsen" is het probleem al opgelost, dus kan hier ook wel een slotje op.

Dit topic is gesloten.