Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemetje85
  • Registratie: December 2023
  • Laatst online: 29-01-2024
Gesloten.

[ Voor 98% gewijzigd door Bloemetje85 op 16-01-2024 11:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20:25
Geen mogelijkheid tot het werken van meer uren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemetje85
Bartske schreef op woensdag 13 december 2023 @ 22:05:
Geen mogelijkheid tot het werken van meer uren?
Dit is een bewuste keuze van mij en de vacature biedt geen mogelijkheid tot meer uren.

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• JDillinger
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 09:54
Weet niet welke branche dit is, maar ik zou nooit een oude loonstrook overhandigen.
Zou inschatten wat de rest verdient op die nieuwe plek, hoeveel je ongeveer waard bent in de markt, en gewoon inzetten op dat salaris (i.e. dat vragen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Accretion
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 20:40

Accretion

⭐⭐⭐⭐⭐ (5/5)

Bloemetje85 schreef op woensdag 13 december 2023 @ 22:01:
bij mijn potentieel nieuwe werkgever is gevraagd naar mijn loonstrook van de huidige werkgever.
Heb je die ook gegeven?
Dat kun je beter niet doen, want dan is het voor hen natuurlijk heel makkelijk.

Je moet de nieuwe werkgever laten komen met een eerste bod en vanuit daar verder gaan onderhandelen.

Bepaal voor jezelf een minimum en extra factoren welke je belangrijk vindt.

Als je dicht bij je minimum zit, proberen op te rekken en als ze daar niet in mee willen gaan, bijvoorbeeld extra vakantiedagen regelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemetje85
Helaas heb ik de loonstrook al gegeven. Vanuit deze strook is er een loonaanbod gekomen. Op zich een prima salaris, maar doordat ik minder uren ga werken hou ik fors minder over.
Maar, hoe onderhandel ik nu over een hoger salaris? Het voelt nu als mosterd na de maaltijd.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Secsytime
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 20:00

Secsytime

Automagisch

Bloemetje85 schreef op woensdag 13 december 2023 @ 22:10:
Helaas heb ik de loonstrook al gegeven. Vanuit deze strook is er een loonaanbod gekomen. Op zich een prima salaris, maar doordat ik minder uren ga werken hou ik fors minder over.
Maar, hoe onderhandel ik nu over een hoger salaris? Het voelt nu als mosterd na de maaltijd.
Begin met het niet verstrekken van een loonstrook. Je huidige salaris is niet relevant voor een nieuwe baan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ortep
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

Fors minder bruto. Dat is begrijpelijk. Is het ook fors minder netto?
En heb je meer of minder reiskosten?
Beter of slechter pensioen?

Krijg je recht op toeslagen nu je minder verdient? Allemaal zaken om mee te nemen

[ Voor 23% gewijzigd door Ortep op 13-12-2023 22:29 ]

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato

Acties:
  • +43 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Ja, als je minder uren werkt, krijg je ook minder geld aan het eind van de maand.
Zo gaat dat nu eenmaal.

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JukeboxBill
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21:03
In feite moet je het vergelijken met je salaris in je vorige baan als je daar minder uren zou zijn gaan werken.

Een slimme vos is nooit te oud om een nieuwe streek te leren

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roenie
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Onderhandelen natuurlijk. Proberen kan altijd.
...En op welke wijze?
Door om een hoger salaris te vragen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
JDillinger schreef op woensdag 13 december 2023 @ 22:07:
Weet niet welke branche dit is, maar ik zou nooit een oude loonstrook overhandigen.
Zou inschatten wat de rest verdient op die nieuwe plek, hoeveel je ongeveer waard bent in de markt, en gewoon inzetten op dat salaris (i.e. dat vragen).
Geen idee aan welke branche jij denkt, maar ik heb de afgelopen vier banen in de IT (vijf banen in periode van 16 jaar) elke keer in de onderhandelingen mijn salarisstrook gedeeld. Dit hangt natuurlijk wel af van je salarisgroei binnen de werkgevers, als die maar minimaal was zou ik het uiteraard niet delen, maar een salaris zegt voor een recruiter over het algemeen meer dan een functietitel (zelf ooit Director geweest met net eenderde van het salaris wat ik nu als Manager heb)

[ Voor 11% gewijzigd door pagani op 13-12-2023 22:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Montaner
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01-09 08:19
YakuzA schreef op woensdag 13 december 2023 @ 22:28:
Ja, als je minder uren werkt, krijg je ook minder geld aan het eind van de maand.
Zo gaat dat nu eenmaal.
In je huidige baan, ja. In een nieuwe baan heb je alle mogelijkheid om dat niet te accepteren.

Bedenk gewoon voor jezelf wat je wil verdienen. Als ze dat niet willen bieden wees dan ook bereid de baan af te wijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bszz
  • Registratie: November 2002
  • Nu online
Nou, je hebt al in je kaarten laten kijken dus dat maakt het niet gemakkelijker. Heeft jouw nieuwe werkgever een functiehuis met salarisschalen? Misschien kun je daar naar vragen. Dan heb je in ieder geval een beeld van wat je bandbreedte is, Verder kun je er vanuit gaan dat ook de werkgever dit als onderhandeling ziet en dan begin je niet met een eindbod. Dat betekent dat er mogelijk nog ruimte isvoor onderhandeling is. Die ga je niet winnen met het argument dat je minder gaat verdienen omdat je minder uren gaat maken, maar wel omdat dat een beloning is die past bij jouw functie, ervaring, etc. mogelijk gerelateerd aan de loonschaal die zij hanteren.

Onderdeel kan zijn secundaire arbeidsvoorwaarden: Extra vakantiedagen, opleidingsbudget, etc. Wel opletten dat dat als arbeidsvoorwaarde in je contract komt en niet als regeling die weer ingetrokken kan worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zenix
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14:57

Zenix

BOE!

Montaner schreef op woensdag 13 december 2023 @ 22:44:
[...]

In je huidige baan, ja. In een nieuwe baan heb je alle mogelijkheid om dat niet te accepteren.

Bedenk gewoon voor jezelf wat je wil verdienen. Als ze dat niet willen bieden wees dan ook bereid de baan af te wijzen.
Van fulltime naar parttime (minder dan de helft) heb je weinig mogelijkheden om dit niet te accepteren. Dan zal TS 10k op basis van fulltime moeten verdienen.

Gezien het andere topic van de TS, is het misschien geen slecht idee om het af te wijzen, omdat ze ziek is bij haar huidige werkgever. Dan heeft ze nog een aantal maanden salaris, misschien nog een vergoeding en alle tijd om te gaan solliciteren voor een baan met hoger salaris.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DoubleD1980
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20:54
Zou je bij je huidige baan ook niet per januari al meer gaan verdienen? Misschien kan je dat in je onderhandeling gebruiken?

• chielsen
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:22
Kan je niet iets van 4x9 oid voorstellen?

• Onoffon
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 30-09 23:33
Naar ratio heb je toch een loonsverhoging gekregen? Onderhandel alsof je in je nieuwe baan ook fulltime werkt.

Just a simple thought....

• wheel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-10 08:17
Dus nieuwe werkgever zou 1/2 tredes boven je huidige salaris (o.b.v. fulltime) betalen, je hebt je huidige salaris gedeeld én gaat minder werken. Ik denk dat je positie niet meer zo heel sterk is.

• heintjeput
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14:00
Onoffon schreef op donderdag 14 december 2023 @ 06:31:
Naar ratio heb je toch een loonsverhoging gekregen? Onderhandel alsof je in je nieuwe baan ook fulltime werkt.
Ik denk dat dit je sterkste argument is voor in ieder geval 1 trede als je een normale beoordeling had en misschien 2 als die super goed was.
Hier ben ik ook een keer ingestonken toen ik eind van het jaar over ging. Dus anders schiet je jezelf eigenlijk inde voet met een ‘oud’ loonstrook.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GeeEs
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 02-10 19:05
YakuzA schreef op woensdag 13 december 2023 @ 22:28:
Zo gaat dat nu eenmaal.
Dat hangt er maar net vanaf wat je per uur gaat verdienen natuurlijk...

Hoeveel ga ik verdienen?
2,50 per uur .. maar dat wordt later meer...!
Mooi, dan kom ik morgen wat later.
;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

GeeEs schreef op donderdag 14 december 2023 @ 07:31:
[...]
Dat hangt er maar net vanaf wat je per uur gaat verdienen natuurlijk...

Hoeveel ga ik verdienen?
2,50 per uur .. maar dat wordt later meer...!
Mooi, dan kom ik morgen wat later.
;)
Er staat toch gewoon in de TS dat er bij de nieuwe baan 5% meer salaris is dan bij de oude baan.

Alleen door de bewuste keuze om minder te gaan werken is uiteindelijk het salaris lager.

Dus het salaris per uur is hoger, alleen door de bewuste keuze om minder te werken is het totaal uiteindelijk lager.

PSN

• Nullifiel
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18:56

Nullifiel

╞═══════╡

bij mijn potentieel nieuwe werkgever is gevraagd naar mijn loonstrook van de huidige werkgever. Er is aangegeven dat zij 1/2 treden hoger geven qua salaris.
Lekker dan... dus jouw nieuwe werkgever wil voortborduren op de salarisgroei die je daarvoor hebt gehad(of die nu goed of slecht was)
Zou ik mee oppassen. Gaat ze toch niets aan? Zeker niet als je achterloopt t.o.v. peers.

Jij en je nieuwe werkgever moeten tot salarisovereenstemming komen en alleen jij bepaalt toch of dat opweegt tegen je oude salaris?

Growing old is mandatory, growing up is optional.

• Lelletje
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 18-09 18:32
Dat is dus de reden waarom ik nooit mijn salarisstrook zal delen aan een potentiëlen nieuwe werkgever.

Wat ik toen verdiende, maakt voor de nieuwe werkgever niets uit. Het gaat om wat ik mezelf waard vind en wat de nieuwe werkgever ervoor over heeft.

Hierdoor heb ik steeds flinke sprongen kunnen maken en kan ik zelfs minder werken (40->32) om tot hetzelfde salaris te komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dawei
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 14:53
Geef aan dat je strookje hebt overhandigd zodat ze kunnen uitrekenen hoeveel tredes je omhoog moet gaan om bruto/mnd meer over te houden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FirePuma142
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

Ook een goed idee om nog even naar je andere topic te kijken, daar staan nog een hoop onbeantwoorde vragen tussen van mensen die je een helpende hand bieden.

Good taste is for people who can’t afford sapphires

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Oon
  • Registratie: Juni 2019
  • Niet online

Oon

Gewoon keihard aangeven dat je netto hetzelfde of meer wil verdienen door minder uren te werken. Als ze daar niet op in gaan zou ik lekker verder solliciteren en de volgende keer niet de fout maken om ze een loonstrook te sturen. Tijdens een sollicitatieprocedure hebben ze hooguit je CV nodig, als je eenmaal gaat tekenen wat meer informatie vwb loonheffing, maar informatie van bij je vorige werkgever hebben ze geen recht op.

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:34
Geen recht op een loonstrook, maar vragen staat vrij toch?
Net zoals jij vervolgens vrij bent om het aanbod al dan niet te accepteren.

En ja, meer netto eisen voor minder uren werken kan je natuurlijk proberen, maar dat lijkt nogal zinloos als ze al aangeven 1-2 tredes boven je huidige salaris te gaan zitten.
't is niet dat ze bij een beetje bedrijf niet weten hoe salarisschalen, beoordelingen en periodieke verhogingen werken 8)7

[ Voor 52% gewijzigd door matthijst op 14-12-2023 08:46 ]

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• chrisborst
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11:29
Tja, net zoals bij de VSO ga je op het verkeerde moment advies vragen. Nu wordt onderhandelen erg lastig. Je hebt namelijk al je kaarten laten zien. Als je simpel op google je vraag had gesteld had je direct als eerste tip gezien, nooit je salarisstrook laten zien.
Dus je kunt nu 3 dingen doen, 1) nog een tegenbod doen maar die zal niet heel veel hoger worden, 2) verder gaan kijken naar een andere werkgever. Begin Maart is immers nog ver weg. En bij de meeste banen krijg je ook nog 1 maand proeftijd.
3) Goede afspraken maken over een significante verhoging als je over een jaar er nog bent en goed je werk doet.

• dhr.robert
  • Registratie: Juli 2020
  • Nu online
Dit is een eerste aanbod van de werkgever. Ik zou sowieso een tegenbod doen. Dus bijv. 4300 vragen (obv fulltime). En zoals gezegd, minder uren werken is minder geld..

• GeeEs
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 02-10 19:05
YakuzA schreef op donderdag 14 december 2023 @ 08:08:
[...]

Er staat toch gewoon in de TS dat er bij de nieuwe baan 5% meer salaris is dan bij de oude baan.

Alleen door de bewuste keuze om minder te gaan werken is uiteindelijk het salaris lager.

Dus het salaris per uur is hoger, alleen door de bewuste keuze om minder te werken is het totaal uiteindelijk lager.
Dat werd mij niet direct duidelijk.
Er staan een paar bedragen 3800 en 4050 en "fors minder" uren.

Geen idee wat fors is voor TS...

Maar je snapt mijn punt ook wel.
Het is echt niet zo dat je altijd veel minder overhoud.
Als TS 2 of 3 uur minder zou gaan werken zou het resultaat vrijwel hetzelfde zijn.

Ga je echt 2 dagen minder werken... Tja.. dan snapt elke leek toch wel dat je minder overhoud met een dergelijke salarisverhoging.

Als is dat ook niet altijd zo ze/wit... ivm minder belasting en toeslagen... Maar ik dwaal af.

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:01

Seraphin

Meep?

Eerst even een punt dat los staat van je huidige dilemma:

Van baan wisselen in November/December heeft het nadeel dat je het salaris bij je nieuwe werkgever (vaak) vergelijkt met je "huidige" salaris. Maar in januari krijg je -doorgaans- salarisverhoging. Je zou het salarisaanbod van je (potentiële) toekomstige werkgever dus eigenlijk moeten vergelijken met het salaris dat je bij je huidige werkgever m.i.v. januari zou gaan verdienen.

Daarnaast reken ikzelf doorgaans de eerste 2.5-5% loonsverhoging als "compensatie" voor het feit dat ik een vast contract, bekend bedrijf etc. gedag zeg (variatie hangt af van hoe leuk ik het nieuwe bedrijf vind, hoe graag ik weg wil en verschil in reistijd). Pas daarboven reken ik het als verbetering van mijn positie.

Zo bezien is de 6.5% salarisverhoging die je potentiële nieuwe werkgever in het vooruitzicht stelt best wel karig.

Met dit in het achterhoofd kun je prima een tegenbod doen: "rekening houdend met de periodiek / CAO-loonstijging die ik per 1-1-2024 misloop bij mijn huidige werkgever, vind ik een salaris van 4250* obv full time beter passen bij de door jullie beloofde positieverbetering".

*invullen welk bedrag je reëel vindt en/of aandurft; ik ben voor 4250 gegaan aangezien dat op dezelfde 6.5% verhoging uitkomt als je een verhoging van 5% voor het nieuwe jaar hanteert

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

GeeEs schreef op donderdag 14 december 2023 @ 10:15:
[...]
Dat werd mij niet direct duidelijk.
Er staan een paar bedragen 3800 en 4050 en "fors minder" uren.

Geen idee wat fors is voor TS...

Maar je snapt mijn punt ook wel.
Het is echt niet zo dat je altijd veel minder overhoud.
Als TS 2 of 3 uur minder zou gaan werken zou het resultaat vrijwel hetzelfde zijn.

Ga je echt 2 dagen minder werken... Tja.. dan snapt elke leek toch wel dat je minder overhoud met een dergelijke salarisverhoging.

Als is dat ook niet altijd zo ze/wit... ivm minder belasting en toeslagen... Maar ik dwaal af.
De marginale belastingdruk is (tegenwoordig) altijd onder de 100%, dus ja, altijd als je minder uren gaat werken, houd je minder netto over. :)

PSN

• njitter
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Oef, door je salarisstrookje te overhandigen sta je al met 1-0 achter. Ik ben vaak zat door recruiters benaderd op LinkedIn die gouden bergen beloven. Zonder salarisindicatie ga ik niet eens de moeite nemen om een gesprek aan te gaan. Zeker niet als ik vanuit een vast contract zou overstappen.

Beetje hetzelfde als een nieuwe auto kopen. Je kan er helemaal verliefd op zijn maar als de prijs je niet aan staat dan gaat het hem toch niet worden.

• laurens0619
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:34
Onderhandelen is een vak, salarisstrookje overhandigen is wat onhandig idd :P

Maar een tegenbod is imho hardstikke normaal. Sterker nog, als ik iemand aanneem dan ben ik er juist blij mee. Laat zien dat ze voor zichzelf staan. Ik neem dan ook mensen aan waar het voor de functie belangrijk is dat ze zo'n instelling hebben.

Maar het hangt er vanaf hoe de markt eruit ziet en welk niveau je hebt. Als je denkt dat er ruimte is? Dan staat het je te vrij deze ruimte te pakken en tegenbod te doen

CISSP! Drop your encryption keys!

• Zebby
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01-10 12:11
Eerlijk is eerlijk, je hebt het jezelf niet makkelijk gemaakt. Echter kun je als het goed is beargumenteren waarom jij denkt meer waard te zijn. Dit is hun eerste tegenbod, nu is het aan jou om een tegenbod te doen.

Idealiter laat je hun de eerste opzet doen, jij counter, en dan eindig je in het midden (waar je wilde).

Let wel, als jij er niet MINIMAAL op basis van dezelfde uren 15% op vooruit gaat, waarom zou je dan overstappen? Durf ook, als het een optie is, nee te zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaker3769
  • Registratie: Juli 2022
  • Laatst online: 20-08 12:37
Ik hoor steeds vaker dat werkgevers salaris stroken vragen voordat ze een aanbod doen.
Verbaas mij hier echt over dat als je dat dan niet geeft dat ze dan nog beginnen te zeuren ofzo.
Het is alsof je met een potje toepen effe tegen je spelmaat zegt, "joh laat even je kaarten zien".

Zelf heb ik nooit in deze situatie gezeten, maar ik zou bijna de neiging hebben om gewoon dat salarisstrookje te faken, ook al is dat niet netjes. Aan de andere kant, zo men doet, zo je ontmoet....

Iemand hier die dat trouwens weleens heeft gedaan? haha

Verder zou ik voor mezelf bepalen bij welk bedrag netto je de overstap wilt maken. En dat aangeven en anders de overstap niet maken. Komt vast wel weer een andere mooie kans voorbij.

[ Voor 14% gewijzigd door Tweaker3769 op 15-12-2023 09:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanane
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 20:05
Tweaker3769 schreef op vrijdag 15 december 2023 @ 09:51:
Ik hoor steeds vaker dat werkgevers salaris stroken vragen voordat ze een aanbod doen.
Verbaas mij hier echt over dat als je dat dan niet geeft dat ze dan nog beginnen te zeuren ofzo.
Het is alsof je met een potje toepen effe tegen je spelmaat zegt, "joh laat even je kaarten zien".

Zelf heb ik nooit in deze situatie gezeten, maar ik zou bijna de neiging hebben om gewoon dat salarisstrookje te faken, ook al is dat niet netjes. Aan de andere kant, zo men doet, zo je ontmoet....

Iemand hier die dat trouwens weleens heeft gedaan? haha
Ik heb het een keertje meegemaakt. Gesolliciteerd bij UWV en beste meneer vroeg direct om een loonstrookje. Want bij hun dien je loonstrook in te leveren want anders gaat de sollicitatie proces niet door...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duke of Savage
  • Registratie: April 2023
  • Laatst online: 01-10 11:36
Een aanbod dat maar 250 euro hoger ligt dan wat je nu hebt is natuurlijk laag, een jaarlijkse loonverhoging brengt je daar al en dan hoef je zelf niets te veranderen. Daarnaast tellen de secundaire arbeidsvoorwaarden ook mee, als ze niet beter zijn dan je huidige, wat maakt het de moeite waard? :)

Overhandigen van een loonstrook zou ik niet meer doen in deze tijd.

Geef een goed aanbod, of zoek naar een ander werknemer. Beetje vaag heen en weer trekken is vermoeiend, als ze je willen dan kunnen ze een goed bod doen. Als ze niet weten wat een goed bod voor jou is, is het prima om een indicatie te vragen.

[ Voor 12% gewijzigd door Duke of Savage op 15-12-2023 10:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Spreek met jezelf af wat je minimum is (incl. alle secundaire voorwaarden). En zeg nee als het minder is dan je minimum. En ondertussen ook met andere bedrijven praten.

Je vraagt geen geld: je verkoopt handjes, uurtjes, kennis en ervaring.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViezeVis
  • Registratie: Juni 2012
  • Nu online

ViezeVis

Sample Text

@Bloemetje85 Een verhoging van 200 euro bruto is m.i. niet veel o.b.v. fulltime. Dat zou de moeite in ieder geval niet mogen zijn om te switchen. Ik zou een een tegenbod neerleggen.
Hij gaf aan dat de intentie altijd is dat ik meer ga verdienen dan bij mijn huidige baan. Dit zorgt ook ervoor dat ik mij realiseer dat ik bij een hoger huidige salaris meer aangeboden had gekregen.
Dat is echt zo'n dooddoener. Als je 200 euro bruto meer had willen verdienen had je ook nog wel bij je huidige werkgever een gesprek aan kunnen gaan (bij wijze van spreken). In de zorg zijn dat 2 à 3 periodieken :+

Voor de rest wel summiere informatie. Van welke branche kom je, waar ga je heen, wat ga je doen enz. Mogelijk helpt dat ook wat bij gerichtere feedback.

Seat Leon 5F Howto's & Retrofits | Eigen KPN router topic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Barrycade
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21:45

Barrycade

Through the...

ViezeVis schreef op zaterdag 16 december 2023 @ 00:35:
@Bloemetje85 Een verhoging van 200 euro bruto is m.i. niet veel o.b.v. fulltime. Dat zou de moeite in ieder geval niet mogen zijn om te switchen. Ik zou een een tegenbod neerleggen.

[...]

Dat is echt zo'n dooddoener. Als je 200 euro bruto meer had willen verdienen had je ook nog wel bij je huidige werkgever een gesprek aan kunnen gaan (bij wijze van spreken). In de zorg zijn dat 2 à 3 periodieken :+

Voor de rest wel summiere informatie. Van welke branche kom je, waar ga je heen, wat ga je doen enz. Mogelijk helpt dat ook wat bij gerichtere feedback.
Zoek even het andere topic over haar VSO op dat geeft wat kader.

TS zit niet echt lekker in de wedstrijd zeg maar. Dus heel veel ruimte is er imho niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViezeVis
  • Registratie: Juni 2012
  • Nu online

ViezeVis

Sample Text

Barrycade schreef op zaterdag 16 december 2023 @ 00:42:
[...]

Zoek even het andere topic over haar VSO op dat geeft wat kader.

TS zit niet echt lekker in de wedstrijd zeg maar. Dus heel veel ruimte is er imho niet.
Dank voor de tip! Advocaat van de duivel: andere werkgever zoeken? Toch een tegenbod? Wat meer context zou dan wel nodig zijn. En: ik weet ook niet wat TS heeft besproken met potentieel-werkgever. Daar kan de werkgever ook (mis/ge)bruik van maken.

Wel een rotpositie. De situatie zou het maken van een keuze des te ingewikkelder maken.

[ Voor 7% gewijzigd door ViezeVis op 16-12-2023 00:53 ]

Seat Leon 5F Howto's & Retrofits | Eigen KPN router topic

Pagina: 1