Wij zijn onlangs verhuisd. Nu vraag ik me af of de stopcontacten in de badkamer wel veilig zijn...
Dit is de eerste. Die was al zo:
:strip_exif()/f/image/O1KkNIq3r4h2IGSJamx2s29Q.jpg?f=fotoalbum_large)
Dit is de tweede. Hier staken alleen twee draden uit de muur met een lampfitting eraan die je zo los trok. Ik heb er maar even een stopcontact opgezet (past niet goed), leek me beter dan niks. Stroom hierop gaat aan/uit met de schakelaar op foto 1.
:strip_exif()/f/image/gxgnaEpWlkIsTAoKMu6TBHGN.jpg?f=fotoalbum_large)
Op een meter of twee afstand is de douche, met alleen een douchegordijn.
Ik ken de richtlijnen niet, maar ik vermoed dat dit niet in orde is. Voor ik iemand inhuur wil ik graag zelf wat meer inzicht hebben in hoe gevaarlijk de situatie eventueel is en wat er moet gebeuren. Ik ga er verder niet zelf meer aan klooien.
--edit-- Overzichtsfoto:
Dit is de eerste. Die was al zo:
:strip_exif()/f/image/O1KkNIq3r4h2IGSJamx2s29Q.jpg?f=fotoalbum_large)
Dit is de tweede. Hier staken alleen twee draden uit de muur met een lampfitting eraan die je zo los trok. Ik heb er maar even een stopcontact opgezet (past niet goed), leek me beter dan niks. Stroom hierop gaat aan/uit met de schakelaar op foto 1.
:strip_exif()/f/image/gxgnaEpWlkIsTAoKMu6TBHGN.jpg?f=fotoalbum_large)
Op een meter of twee afstand is de douche, met alleen een douchegordijn.
Ik ken de richtlijnen niet, maar ik vermoed dat dit niet in orde is. Voor ik iemand inhuur wil ik graag zelf wat meer inzicht hebben in hoe gevaarlijk de situatie eventueel is en wat er moet gebeuren. Ik ga er verder niet zelf meer aan klooien.
--edit-- Overzichtsfoto:
:strip_exif()/f/image/yCykfPJbsE6ldN8cLghj3yoW.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 12% gewijzigd door Randy Stiffhard op 13-12-2023 19:07 . Reden: overzichtsfoto toegevoegd ]