Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vertel ons wat je wil gaan doen met je nieuwe systeem. Welke software ga je gebruiken? Wil je gaan gamen? Videobewerken? Of gewoon huis tuin en keuken surfen en mailen?
Gebruik zal vooral zijn voor gamen en surfen en mailen.
Games die ik momenteel speel:
World of Warcraft
Farlight 84
Fortnite
Genshin Impact
League of Legends (TFT)
Hearthstone
Deep Rock Galactic
Ik wil misschien wel uitbreiden naar meer eisende games, maar gezien ik die niet heb kunnen spelen op mijn huidige systeem is het bij deze spellen gebleven.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
Ik wil rond de 1650 uitkomen voor het gehele systeem.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wees specifiek en noem merk en model
Nee.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zijn twee videokaarten en drie voedingen wel genoeg? 16 SSD's in RAID-5? Vertel ons meer over het systeem van je dromen.
Sowieso een fatsoenlijke videokaart om de games op te kunnen spelen aangezien ik wel games wil spelen op 165hz en 1440p.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Kun je vertellen waarom? Sta je open voor andere merken? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.
Ik sta open voor alles, maar het lijkt mij wel erg mooi om de Fractal Design North Charcoal Black in mijn build te hebben.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Denk aan grootte, het te verwachten geluidsniveau, energieverbruik. Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Geen eisen behalve de case zelf.
Ga je overklokken?
Ga je voor de maximum prestaties van je nieuwe systeem of ben je tevreden met de standaard instellingen?
Nee, ik ga niet overklokken.
Wat verwacht je van ons?
De laatste en eigenlijk belangrijkste vraag: Vertel hoe we je kunnen helpen met het maken van je keuze. Wil je het nieuwste/snelste/beste/mooiste systeem dat je je maar kunt wensen binnen je budget, of speelt geld geen rol? Wil je weten of/hoe je je build moet aanpassen om aan de gewenste doelen te kunnen voldoen? Of wil je de kosten gewoon zoveel mogelijk terugbrengen en zo veel mogelijk bang-for-buck krijgen?
Het liefste heb ik een systeem met zo veel mogelijk bang-for-buck.
Ik ben al zo vrij geweest om even te kijken voor een systeem. Ik ben toen hierop uitgekomen.
Vertel ons wat je wil gaan doen met je nieuwe systeem. Welke software ga je gebruiken? Wil je gaan gamen? Videobewerken? Of gewoon huis tuin en keuken surfen en mailen?
Gebruik zal vooral zijn voor gamen en surfen en mailen.
Games die ik momenteel speel:
World of Warcraft
Farlight 84
Fortnite
Genshin Impact
League of Legends (TFT)
Hearthstone
Deep Rock Galactic
Ik wil misschien wel uitbreiden naar meer eisende games, maar gezien ik die niet heb kunnen spelen op mijn huidige systeem is het bij deze spellen gebleven.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
Ik wil rond de 1650 uitkomen voor het gehele systeem.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wees specifiek en noem merk en model
Nee.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zijn twee videokaarten en drie voedingen wel genoeg? 16 SSD's in RAID-5? Vertel ons meer over het systeem van je dromen.
Sowieso een fatsoenlijke videokaart om de games op te kunnen spelen aangezien ik wel games wil spelen op 165hz en 1440p.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Kun je vertellen waarom? Sta je open voor andere merken? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.
Ik sta open voor alles, maar het lijkt mij wel erg mooi om de Fractal Design North Charcoal Black in mijn build te hebben.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Denk aan grootte, het te verwachten geluidsniveau, energieverbruik. Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Geen eisen behalve de case zelf.
Ga je overklokken?
Ga je voor de maximum prestaties van je nieuwe systeem of ben je tevreden met de standaard instellingen?
Nee, ik ga niet overklokken.
Wat verwacht je van ons?
De laatste en eigenlijk belangrijkste vraag: Vertel hoe we je kunnen helpen met het maken van je keuze. Wil je het nieuwste/snelste/beste/mooiste systeem dat je je maar kunt wensen binnen je budget, of speelt geld geen rol? Wil je weten of/hoe je je build moet aanpassen om aan de gewenste doelen te kunnen voldoen? Of wil je de kosten gewoon zoveel mogelijk terugbrengen en zo veel mogelijk bang-for-buck krijgen?
Het liefste heb ik een systeem met zo veel mogelijk bang-for-buck.
Ik ben al zo vrij geweest om even te kijken voor een systeem. Ik ben toen hierop uitgekomen.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
|---|---|---|---|---|
| 1 | Processors | AMD Ryzen 7 7800X3D Boxed | € 364,- | € 364,- |
| 1 | Moederborden | ASUS TUF Gaming B650-PLUS | € 188,29 | € 188,29 |
| 1 | Videokaarten | ASUS TUF Gaming Radeon RX 7800 XT OC Edition 16GB GDDR6 | € 589,- | € 589,- |
| 1 | Behuizingen | Fractal Design North - Mesh Charcoal Black | € 134,90 | € 134,90 |
| 1 | Processorkoeling | be quiet! Dark Rock Pro 4 | € 84,62 | € 84,62 |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance CMK32GX5M2B6000C36 | € 105,90 | € 105,90 |
| 1 | Voedingen | Corsair RM750e V2 | € 99,90 | € 99,90 |
| 1 | Solid state drives | Samsung 980 Pro (met heatsink) 2TB | € 134,99 | € 134,99 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.701,60 | ||
[ Voor 3% gewijzigd door Meesterhein op 13-12-2023 16:22 ]