CoolerMaster CoolDrive 4002 maakt rotgeluid

Pagina: 1
Acties:

• Inferno
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Inferno

Fast, Faster, Ferrari

Topicstarter
Hmz, ik heb dus een paar dagen geleden zo'n ding gekocht, ivm m'n 60GXP, maar, hij maakt echt een rotgeluid als de fan draait (altijd dus)... Nu heb ik em opengedraaid, de fan eraf geschroefd en weer aangezet, maar het geluid blijft maar... nu heb ik dus tijdelijk de fan ernaast liggen, en dan maakt ie het rotgeluid dus niet... nu denk ik dus dat het ergens mee resoneert, maar waarmee kan ik helaas niet ontdekken... iemand ideen om dit te fixen? Of moet ik em gewoon terugbrengen naar de winkel?

Thnx.

• Overspeed
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 01:10
Neuh, dat lawaai, dat hoort zo...

Een aantal GoT-leden heeft de fan vervangen door een stillere fan. Zie ook: [topic=193834]

Er is in Nederland niets beter beveiligd dan de snelwegen m.b.v. mobiele flitsteams, flitspalen, (on)opvallende surveillance-auto's, etc. Als er in mijn huis wordt ingebroken, dan kan ik beter de A2 oprennen dan 112 bellen.

• Inferno
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Inferno

Fast, Faster, Ferrari

Topicstarter
Hmz... nou ja, het is toch echt niet lekker werken, en ik heb iemand een tijdje geleden gesproken die nergens last van heeft (gewoon zoemend geluid, voor de rest nix). En het rare is dus ook dat de koeler het geluid niet maakt, maar dat het waarschijnlijk resonantie is...

Hmz, toch maar ff terug brengen dus...

Verwijderd

Dat geluid komt alleen voor bij de wat nieuwere Cooldrives, bij de wat oudere niet.
Ik heb hier zowel een oude als een nieuwe liggen, de ene is stil, de ander maakt flink wat herrie

• Mary Wana
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-04 13:21

Mary Wana

keyboard nut

ding resoneert als een tyfus teef :P i know ik heb de mijne maar verkocht weetje :P

XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-04 08:57
Ik heb er 2 in me pc zitten, maar die geven geen irritant geluidje. Ik verkoop die dingen zelf, en ik moet zeggen dat er wel erg veel verschil is tussen die cooldrives onderling qua geluid.

Maar goed, ik heb dan ook meerdere fans in me pc, o.a. een 12cm en 2x8cm, die maken ook wel wat db.

Verwijderd

Bij mij maakte de Cooldrive ook een irritant geluid.
Ik heb er toen maar een ander fannetje ingezet, nu is die geluidloos.
Pagina: 1