Ik heb zo'n 7 maanden geleden bij winkel een kant en klaar desktop computersysteem van Gigabyte aangeschaft maar omdat ik nog een goede computer had draaien en ik nog ruimtegebrek had om deze bij de andere pc op te nemen heb ik deze zo'n 2 maanden geleden uit de doos geopend om deze in het netwerk op te nemen. Tot mijn verbazing gaf de desktop geen enkele teken van leven. Gelukkig beschik ik over garantie en kreeg al snel na de retourafhandeling een mail met de tekst 'We zijn klaar met het testen van jouw geretourneerde product(en) uit de retouraanvraag.
We hebben jouw product(en) doorgestuurd voor reparatie. Er is namelijk sprake van één van deze gevallen:
- Het product is niet meer leverbaar.
- Het product mag alleen door de fabrikant zelf gerepareerd worden.
- Het product mag alleen door een door de fabrikant aangestelde reparateur gerepareerd worden.
De reparatie kan tot vier weken duren.
Ik zit inmiddels alweer 7 weken te wachten en op mijn mail of ik nog voor het nieuwe jaar over de pc kan beschikken is geantwoord dat de 'verwachting' is dat het moederbord in de loop van volgende week retour wordt verwacht.
Met een beetje pech beschik ik wellicht dit jaar niet meer over de nieuwe pc.
Vraag: is de wachttijd normaal voor een nieuwe pc en hoe lang mag dit duren om aanspraak te doen voor dan maar een andere pc of retourneren van het aankoopbedrag?
We hebben jouw product(en) doorgestuurd voor reparatie. Er is namelijk sprake van één van deze gevallen:
- Het product is niet meer leverbaar.
- Het product mag alleen door de fabrikant zelf gerepareerd worden.
- Het product mag alleen door een door de fabrikant aangestelde reparateur gerepareerd worden.
De reparatie kan tot vier weken duren.
Ik zit inmiddels alweer 7 weken te wachten en op mijn mail of ik nog voor het nieuwe jaar over de pc kan beschikken is geantwoord dat de 'verwachting' is dat het moederbord in de loop van volgende week retour wordt verwacht.
Met een beetje pech beschik ik wellicht dit jaar niet meer over de nieuwe pc.
Vraag: is de wachttijd normaal voor een nieuwe pc en hoe lang mag dit duren om aanspraak te doen voor dan maar een andere pc of retourneren van het aankoopbedrag?
[ Voor 0% gewijzigd door Yorinn op 12-12-2023 12:27 ]