50 inch TV - beste koop onder €1000

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tuinkabouter19
  • Registratie: December 2023
  • Laatst online: 18-07-2024
Ik wil graag een nieuwe tv kopen, maar zie door de bomen het bos niet meer. Schermgrootte willen we 50 inch, dat lijkt ons ideaal voor op het huidige meubel. Gebruik is voornamelijk normaal tv kijken, en series/films streamen, sport/gamen hoeft niet. OLED lijkt me niet zo'n goed idee omdat vriendin de tv graag ook als radio gebruikt en deze dus wel veel op statisch beeld blijft staan.

Enkele modellen die ik tegenkom in deze prijscategorie hieronder, is er hier een die er echt uitspringt? Een ander model dat ik kan overwegen?

Sony Bravia KD-50X75
Sony KD-50X80L
Samsung QLED 50Q64C
LG 50QNED826R

Alvast bedankt!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Playa del C.
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 17:42
uitvoering: LG C2 55" (zilveren voet) Zwart

Die zou ik doen met jouw wensen, maar dan wel met OLED.
Als je hem wil ophangen, dan kun je beter de G2 kopen, die heeft een muurbeugel inbegrepen.

Het scherm heeft functies om inbranden tegen te gaan. Het scherm kan ook geluid afspelen terwijl het beeld uit is.

Als je het alsnog niet aandurft met OLED, dan is elke van jouw genoemde opties prima. Dan hangt het meer af van persoonlijke voorkeuren over looks en kleine details. Ik zou zelf voor de LG gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14:29

DarkSide

theres no place like ::1

De LG kan je via de AB gewoon zeggen "zet beeld uit"
Dan heb je wel geluid als het goed is. Maar geen beeld.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 01:11

FeaR

In GoT we trust

Koopadvies doen we in Beeld en geluid koopadvies: TPM > BGK

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.