Onjuiste afmetingen HP M140w Printer

Pagina: 1
Acties:
  • 295 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quinten0508
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 21-05 09:36
Heb een foutje gespot in de afmetingen van jullie productspecificaties van de HP M140w printer (niet de M140we!).

Er staat op dit moment (HxBxD): 1,969m x 3,599m x 2,635m. Denk zelf dat een printer van ruim 3x2 meter ietsje te groot is :)
Op de productpagina van HP staat (BxDxH): 360 x 264 x 197 mm.

Hier de nieuwe afmetingen in jullie formaat:
Hoogte: 197mm
Breedte: 360mm
Diepte: 264mm

Alvast bedankt voor de moeite :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19-09 15:13

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Onderaan de pagina waar je naar linkt staat een knop "Verbeter productgevens". Klik daar eens op (en vervolgens op "Specificaties"). ;)

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quinten0508
Oeps, had dat knopje nog niet gezien, thanks :D
Zal volgende keer beter kijken voordat ik jullie lastig val ;)

Zie wel dat er twee verschillende afmetingen zijn op de specspagina, een "minimale" en "maximale".
Dit is met de print- en scankleppen open of dicht. Hebben jullie daar toevallig richtlijnen voor? Scheelt nogal veel namelijk (+70% diepte en hoogte).

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19-09 14:54

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

@Quinten0508 Jeetje, dat is een lastige. In principe zoals'ie op je bureau staat, zou ik zeggen (dus in ieder geval scanklep naar beneden). Mijn collega @Mooijekind doet meer met printers, misschien dat hij een idee heeft.

• Quinten0508
Heb maar de minimale afmetingen opgestuurd met een comment erbij, zien we wel wat er gebeurt :p
Zal denk ik wel iets van een regel voor zijn, bijna alle printers hebben dat probleem als je de lade uitschuift natuurlijk.

Dit topic is gesloten.