Battle.net inloggen lukt niet

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-09 18:20

spaceboy

Op grote hoogte

Topicstarter
Ik zit een mooie oneindige loop. Er is een mail gekomen dat Battle.net anders om gaat in de toekomst met Multi Factor Authentication. Ik heb jaren geleden voor het laatst ingelogd en al láng de telefoon niet meer waar ik mijn Authenticator op had staan. Nu probeer ik online in te loggen (op battle.net) maar daar moet ik kiezen voor:

1. MFA via de Battle.net authenticator -> die heb ik niet
2. SMS code -> die komt 100% niet aan (terwijl ik 100% zeker hetzelfde telefoonnummer heb)

Ik heb al een ticket (via een hoop gekloot op die site waar je moet bewijzen dat je een mens bent enzo) aan weten te maken en daar heb ik nu per e-mail een "Request for more information" gekregen. Ik moet die ticket nu aanvullen. Dat kan NIET door op de mail te reageren, maar... jawel... door in te loggen op Battle.net. Met... jawel... een multifactor authenticatie. DIE IK FOR CRYING OUT LOUD NIET HEB!

Ik ben door mijn opties heen: hoe ik kan ik die customer service bereiken ZONDER in te loggen? Iemand een strak plan?

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• z55xino
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-01 10:04
Ze hebben de MFA tegenwoordig inderdaad in de battle.net app zitten i.p.v. de losse authenticator. Ik weet niet of je die app wel hebt of dat je daar juist niet in kan inloggen. Anders is het gewoon wachten op de support tot ze je als mens hebben bekroond.