Beste mensen.
Ik ben inmiddels ten einde raad.
Een aantal weken geleden begon dit gekke vooral.
Mijn pc heeft 2 monitoren, hoofd monitor ( dell s3220dgf) 2e monitor (samsung ls27r650fduxen) deze gingen van de één op de andere dag niet meer aan.
Ik heb elke mogelijke update gedaan ook van de dell s3220.
Ik kwam erachter dat als ik 1 scherm loskoppelde mijn andere scherm wel aanging bij het opstarten van de pc.
Later kon ik deze dan weer inpluggen en alles werkte dan weer.
Niet echt een geweldige oplossing, maar goed ik wilde toch een nieuwe gpu en dacht misschien lost dit ook het probleem op.. Maar helaas, net de rx 6800 xt ingebouwd + een nieuw voeding van 1000w.
Alles lijkt te draaien en te werken, maar de monitor heeft maar 1 maal beeld gegeven ( bureaublad)
Ik heb het inmiddels geprobeerd met Hdmi, displayport, verschillende schermen.. Maar niks lijkt te werken.
Ik snap er niks van juist omdat hij het 1 keer wel gedaan heeft.
asus rog strix b450-f
Ryzen 7 5800x3D
Rx 6800 xt
Bedankt voor de hulp.
Ik ben inmiddels ten einde raad.
Een aantal weken geleden begon dit gekke vooral.
Mijn pc heeft 2 monitoren, hoofd monitor ( dell s3220dgf) 2e monitor (samsung ls27r650fduxen) deze gingen van de één op de andere dag niet meer aan.
Ik heb elke mogelijke update gedaan ook van de dell s3220.
Ik kwam erachter dat als ik 1 scherm loskoppelde mijn andere scherm wel aanging bij het opstarten van de pc.
Later kon ik deze dan weer inpluggen en alles werkte dan weer.
Niet echt een geweldige oplossing, maar goed ik wilde toch een nieuwe gpu en dacht misschien lost dit ook het probleem op.. Maar helaas, net de rx 6800 xt ingebouwd + een nieuw voeding van 1000w.
Alles lijkt te draaien en te werken, maar de monitor heeft maar 1 maal beeld gegeven ( bureaublad)
Ik heb het inmiddels geprobeerd met Hdmi, displayport, verschillende schermen.. Maar niks lijkt te werken.
Ik snap er niks van juist omdat hij het 1 keer wel gedaan heeft.
asus rog strix b450-f
Ryzen 7 5800x3D
Rx 6800 xt
Bedankt voor de hulp.